RENAULT Megane 1.2 16V TCE Energy Dynamique Kombi III Grandtour II 115KM

RENAULT Megane 1.2 16V TCE Energy Dynamique Kombi III Grandtour II 115KM (benzyna) (2013)

RENAULT Megane 1.2 16V TCE Energy Dynamique Kombi III Grandtour II 115KM (benzyna)

Wersja była produkowana w 2013 roku. RENAULT Megane 1.2 16V TCE Energy Dynamique Kombi III Grandtour II to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 85 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Megane 1.2 16V TCE Energy Dynamique Kombi III Grandtour II wynosi 115 KM. Silnik RENAULT Megane 1.2 16V TCE Energy Dynamique Kombi III Grandtour II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1197 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Megane 1.2 16V TCE Energy Dynamique Kombi III Grandtour II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Megane 1.2 16V TCE Energy Dynamique Kombi III Grandtour II osiąga moment obrotowy 190 Nm. RENAULT Megane 1.2 16V TCE Energy Dynamique Kombi III Grandtour II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Megane 1.2 16V TCE Energy Dynamique Kombi III Grandtour II to benzyna.

Warto nadmienić, że RENAULT Megane 1.2 16V TCE Energy Dynamique Kombi III Grandtour II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1600 litrów. Wymiary samochodu: 4559 mm długości, 1804 mm szerokości, 1507 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Megane 1.2 16V TCE Energy Dynamique Kombi III Grandtour II 115KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne RENAULT Megane 1.2 16V TCE Energy Dynamique Kombi III Grandtour II 115KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 115 KM
Momen obrotowy 190 Nm
Pojemność skokowa silnika 1197 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Megane 1.2 16V TCE Energy Dynamique Kombi III Grandtour II 115KM (benzyna)

Długość 4559 mm
Szerokość od 1804 mm do 2037 mm
Rozstaw osi 2701 mm
Wysokość od 1507 mm do 1534 mm
Masa własna 1351 kg
Masa całkowita 1837 kg

Wyposażenie RENAULT Megane 1.2 16V TCE Energy Dynamique Kombi III Grandtour II 115KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lampy Bi-ksenonowe ze spryskiwaczami, skrętne 2013 Standard
ABS 2013 Standard (indywidualny)
Lakier metalik 2013 Standard (w pakiecie) 2 010 PLN
El. podnoszenie szyb, przód i tył 2013 Standard (indywidualny)
Immobilizer 2013 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 2013 Standard (indywidualny)
Tempomat 2013 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne 2013 Standard
4/5 zagłówki 2013 Standard (indywidualny)
Automatyczne włączanie świateł awaryjnych podczas nagłego hamowania 2013 Standard

Ceny RENAULT Megane 1.2 16V TCE Energy Dynamique Kombi III Grandtour II 115KM (benzyna)

lipiec 2013 - grudzień 2013 74 750 PLN
styczeń 2013 - czerwiec 2013 76 150 PLN

Zdjęcia RENAULT Megane 1.2 16V TCE Energy Dynamique Kombi III Grandtour II 115KM (benzyna)

RENAULT Megane III Grandtour II kombi wnętrze
RENAULT Megane III Grandtour II kombi tablica rozdzielcza
RENAULT Megane III Grandtour II kombi brązowy przedni lewy
RENAULT Megane III Grandtour II kombi silver grey przedni lewy
RENAULT Megane III Grandtour II kombi silver grey przedni prawy
RENAULT Megane III Grandtour II kombi silver grey tylny prawy
RENAULT Megane III Grandtour II kombi silver grey tylny lewy
RENAULT Megane III Grandtour II kombi czarny

Inne wersje iii-grandtour-generacja-ii

RENAULT Megane - Wiadomości

Renault wprowadza do sprzedaży hybrydy. W trzech najważniejszych modelach - i to dobry ruch
Na prezentacji przedstawiciele Renault kilkukrotnie podkreślali innowacyjność swojego układu hybrydowego i jego bliskie związki z Formułą 1. Tak naprawdę, to nieważne. Ważne, że hybrydy sprawnie działają, a trafią na pokład najpopularniejszych modeli producenta.

Czy to ostatnia generacja Renault Megane? Tak twierdzi jeden z wiceprezesów
Być może niedługo pożegnamy się z klasycznym kompaktowym modelem francuskiego producenta. Szef projektantów Renault Laurens van den Acker zdradził tygodnikowi Auto Express, że w koncernie zastanawiają się, czy jego produkcja ma sens.