RENAULT Megane 1.6 16V Authentique Kombi III Grandtour I 100KM

RENAULT Megane 1.6 16V Authentique Kombi III Grandtour I 100KM (benzyna) (2009 - 2010)

RENAULT Megane 1.6 16V Authentique Kombi III Grandtour I 100KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2009 do 2010 roku. RENAULT Megane 1.6 16V Authentique Kombi III Grandtour I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 74 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Megane 1.6 16V Authentique Kombi III Grandtour I wynosi 100 KM. Silnik RENAULT Megane 1.6 16V Authentique Kombi III Grandtour I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1598 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Megane 1.6 16V Authentique Kombi III Grandtour I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Megane 1.6 16V Authentique Kombi III Grandtour I osiąga moment obrotowy 148 Nm. RENAULT Megane 1.6 16V Authentique Kombi III Grandtour I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Megane 1.6 16V Authentique Kombi III Grandtour I to benzyna.

Warto nadmienić, że RENAULT Megane 1.6 16V Authentique Kombi III Grandtour I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1600 litrów. Wymiary samochodu: 4559 mm długości, 1804 mm szerokości, 1469 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Megane 1.6 16V Authentique Kombi III Grandtour I 100KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne RENAULT Megane 1.6 16V Authentique Kombi III Grandtour I 100KM (benzyna)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 100 KM
Momen obrotowy 148 Nm
Pojemność skokowa silnika 1598 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Megane 1.6 16V Authentique Kombi III Grandtour I 100KM (benzyna)

Długość 4559 mm
Szerokość od 1804 mm do 2037 mm
Rozstaw osi 2701 mm
Wysokość od 1469 mm do 1501 mm
Masa własna 1265 kg
Masa całkowita 1770 kg

Wyposażenie RENAULT Megane 1.6 16V Authentique Kombi III Grandtour I 100KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier metalik 2010 Standard (w pakiecie) 1 950 PLN
Automatyczne włączanie świateł mijania 2010 Standard (w pakiecie) 100 PLN
Lampy Bi-ksenonowe ze spryskiwaczami, skrętne 2010 Standard
Lakier metalik 2010 Standard (w pakiecie) 1 990 PLN
Światła przeciwmgielne 2010 Standard
Szyby boczne tylne oraz szyba tylna dodatkowo przyciemniane 2010 Standard
Fotele przednie, ogrzewane 2010 Standard (w pakiecie) 840 PLN
Popielniczka + zapalniczka 2010 Standard
ESP + ASR 2010 Standard (w pakiecie) 1 580 PLN
Światła przeciwmgielne 2010 Standard (w pakiecie) 530 PLN

Ceny RENAULT Megane 1.6 16V Authentique Kombi III Grandtour I 100KM (benzyna)

sierpień 2010 - październik 2010 52 100 PLN
maj 2010 - lipiec 2010 52 800 PLN
czerwiec 2009 - maj 2010 58 800 PLN

Zdjęcia RENAULT Megane 1.6 16V Authentique Kombi III Grandtour I 100KM (benzyna)

Inne wersje iii-grandtour-generacja-i

RENAULT Megane - Wiadomości

Opinie Moto.pl: VW Golf GTI TCR vs. Renault Megane RS - porównanie. Tak się powinno robić hot hatche!
Zadebiutowały stosunkowo niedawno. Mają zbliżoną moc, napęd na przednią oś i bardzo dobre właściwości trakcyjne. Mimo tego, na co dzień okazują się cechować odmiennymi charakterami. Sprawdzamy naszpikowane emocjami kompakty.

Opinie Moto.pl Renault Megane 1.3 TCe 160 EDC FAP GT Line - zwykły, niezwykły
GT Line to wersja wyposażeniowa oferowana w zestawach z silnikami o mocach 140 lub 160 KM. Zwłaszcza w tej mocniejszej odmianie przypadnie do gustu kierowcom o sportowym zacięciu.

Nowe Megane R.S. Trophy-R z rekordem na Nurburgringu
Renault Megane R.S. Trophy-R zostało nowym rekordzistą hothatchy na niemieckim torze Nurburgring. Choć o najnowszym pocisku francuskiej marki nie wiadomo wszystkiego to już wiemy, że dotychczasowy lider, Honda Type R, musiał ustąpić.

Kupujemy używane - Peugeot 308 II vs. Renault Megane III - tańsza alternatywa dla niemieckich bestsellerów
Ciekawą i odczuwalnie tańszą alternatywą dla VW Golfa czy Opla Astry są propozycje francuskich producentów, oferujące już w standardzie zdecydowanie wyższy poziom wyposażenia dodatkowego. Pozytywne opinie specjalistów i użytkowników zbierają kompakty autorstwa Francuzów - Peugeot 308 drugiej generacji i Renault Megane III, dostępne w kilku wersjach nadwoziowych i napędowych.