RENAULT Megane 1.6 16V Authentique Euro5 Kombi III Grandtour I 110KM

RENAULT Megane 1.6 16V Authentique Euro5 Kombi III Grandtour I 110KM (benzyna) (2010 - 2012)

RENAULT Megane 1.6 16V Authentique Euro5 Kombi III Grandtour I 110KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2010 do 2012 roku. RENAULT Megane 1.6 16V Authentique Euro5 Kombi III Grandtour I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 81 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Megane 1.6 16V Authentique Euro5 Kombi III Grandtour I wynosi 110 KM. Silnik RENAULT Megane 1.6 16V Authentique Euro5 Kombi III Grandtour I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1598 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Megane 1.6 16V Authentique Euro5 Kombi III Grandtour I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Megane 1.6 16V Authentique Euro5 Kombi III Grandtour I osiąga moment obrotowy 151 Nm. RENAULT Megane 1.6 16V Authentique Euro5 Kombi III Grandtour I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Megane 1.6 16V Authentique Euro5 Kombi III Grandtour I to benzyna.

Warto nadmienić, że RENAULT Megane 1.6 16V Authentique Euro5 Kombi III Grandtour I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1600 litrów. Wymiary samochodu: 4559 mm długości, 1804 mm szerokości, 1469 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Megane 1.6 16V Authentique Euro5 Kombi III Grandtour I 110KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne RENAULT Megane 1.6 16V Authentique Euro5 Kombi III Grandtour I 110KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 110 KM
Momen obrotowy 151 Nm
Pojemność skokowa silnika 1598 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Megane 1.6 16V Authentique Euro5 Kombi III Grandtour I 110KM (benzyna)

Długość 4559 mm
Szerokość od 1804 mm do 2037 mm
Rozstaw osi 2701 mm
Wysokość od 1469 mm do 1501 mm
Masa własna 1275 kg
Masa całkowita 1780 kg

Wyposażenie RENAULT Megane 1.6 16V Authentique Euro5 Kombi III Grandtour I 110KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier metalik 2012 Standard (w pakiecie) 2 010 PLN
Lakier uni 2012 Standard (indywidualny)
Tapicerka materiałowa 2012 Standard (indywidualny)
Lakier uni specjalny 2012 Standard (w pakiecie) 540 PLN
Kryterium techniczne do zamówienia opcji pakiet bezpieczeństwa 2012 Standard
Pakiet Family dla samochodów wyposażonych w relingi dachowe 2012 Standard
Pakiet Family 2012 Standard
Fotele przednie, ogrzewane 2011 - 2012 Standard (w pakiecie) 850 PLN
ESP + ASR 2011 - 2012 Standard (w pakiecie) 1 600 PLN
Koło zapasowe - pełnowymiarowe 2011 - 2012 Standard (w pakiecie) 310 PLN

Ceny RENAULT Megane 1.6 16V Authentique Euro5 Kombi III Grandtour I 110KM (benzyna)

styczeń 2012 - marzec 2012 63 750 PLN
listopad 2011 - grudzień 2011 62 950 PLN
styczeń 2011 - październik 2011 61 950 PLN
grudzień 2010 51 950 PLN
wrzesień 2010 - grudzień 2010 54 300 PLN

Zdjęcia RENAULT Megane 1.6 16V Authentique Euro5 Kombi III Grandtour I 110KM (benzyna)

Inne wersje iii-grandtour-generacja-i

RENAULT Megane - Wiadomości

Renault Megane R.S. Trophy-R wycenione. Limitowany hothatch za prawie ćwierć miliona
Renault Megane R.S. to sportowiec z prawdziwego zdarzenia. A jak w nazwie pojawia się Trophy-R, a pod maską trzystukonny motor, to tym trudniej przejść obok niego bez zainteresowania. Zwłaszcza, że topowy francuski sportowiec jest limitowany - powstało tylko 500 sztuk tego modelu.

Opinie Moto.pl: VW Golf GTI TCR vs. Renault Megane RS - porównanie. Tak się powinno robić hot hatche!
Zadebiutowały stosunkowo niedawno. Mają zbliżoną moc, napęd na przednią oś i bardzo dobre właściwości trakcyjne. Mimo tego, na co dzień okazują się cechować odmiennymi charakterami. Sprawdzamy naszpikowane emocjami kompakty.

Opinie Moto.pl Renault Megane 1.3 TCe 160 EDC FAP GT Line - zwykły, niezwykły
GT Line to wersja wyposażeniowa oferowana w zestawach z silnikami o mocach 140 lub 160 KM. Zwłaszcza w tej mocniejszej odmianie przypadnie do gustu kierowcom o sportowym zacięciu.

Nowe Megane R.S. Trophy-R z rekordem na Nurburgringu
Renault Megane R.S. Trophy-R zostało nowym rekordzistą hothatchy na niemieckim torze Nurburgring. Choć o najnowszym pocisku francuskiej marki nie wiadomo wszystkiego to już wiemy, że dotychczasowy lider, Honda Type R, musiał ustąpić.