RENAULT Megane 1.5 dCi Authentique Kombi III Grandtour I 90KM

RENAULT Megane 1.5 dCi Authentique Kombi III Grandtour I 90KM (diesel) (2010 - 2012)

RENAULT Megane 1.5 dCi Authentique Kombi III Grandtour I 90KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2010 do 2012 roku. RENAULT Megane 1.5 dCi Authentique Kombi III Grandtour I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 66 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Megane 1.5 dCi Authentique Kombi III Grandtour I wynosi 90 KM. Silnik RENAULT Megane 1.5 dCi Authentique Kombi III Grandtour I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1461 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Megane 1.5 dCi Authentique Kombi III Grandtour I przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Megane 1.5 dCi Authentique Kombi III Grandtour I osiąga moment obrotowy 200 Nm. RENAULT Megane 1.5 dCi Authentique Kombi III Grandtour I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Megane 1.5 dCi Authentique Kombi III Grandtour I to diesel.

Warto nadmienić, że RENAULT Megane 1.5 dCi Authentique Kombi III Grandtour I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1600 litrów. Wymiary samochodu: 4559 mm długości, 1804 mm szerokości, 1469 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Megane 1.5 dCi Authentique Kombi III Grandtour I 90KM (diesel)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne RENAULT Megane 1.5 dCi Authentique Kombi III Grandtour I 90KM (diesel)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 90 KM
Momen obrotowy 200 Nm
Pojemność skokowa silnika 1461 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Megane 1.5 dCi Authentique Kombi III Grandtour I 90KM (diesel)

Długość 4559 mm
Szerokość od 1804 mm do 2037 mm
Rozstaw osi 2701 mm
Wysokość od 1469 mm do 1501 mm
Masa własna 1307 kg
Masa całkowita 1812 kg

Wyposażenie RENAULT Megane 1.5 dCi Authentique Kombi III Grandtour I 90KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier metalik 2012 Standard (w pakiecie) 2 010 PLN
Lakier uni 2012 Standard (indywidualny)
Tapicerka materiałowa 2012 Standard (indywidualny)
Lakier uni specjalny 2012 Standard (w pakiecie) 540 PLN
Kryterium techniczne do zamówienia opcji pakiet bezpieczeństwa 2012 Standard
Pakiet Family dla samochodów wyposażonych w relingi dachowe 2012 Standard
Pakiet Family 2012 Standard
Fotele przednie, ogrzewane 2011 - 2012 Standard (w pakiecie) 850 PLN
ESP + ASR 2011 - 2012 Standard (w pakiecie) 1 600 PLN
Koło zapasowe - pełnowymiarowe 2011 - 2012 Standard (w pakiecie) 310 PLN

Ceny RENAULT Megane 1.5 dCi Authentique Kombi III Grandtour I 90KM (diesel)

styczeń 2012 - marzec 2012 68 750 PLN
listopad 2011 - grudzień 2011 67 950 PLN
styczeń 2011 - październik 2011 66 950 PLN
grudzień 2010 56 950 PLN
wrzesień 2010 - grudzień 2010 66 300 PLN

Zdjęcia RENAULT Megane 1.5 dCi Authentique Kombi III Grandtour I 90KM (diesel)

Inne wersje iii-grandtour-generacja-i

RENAULT Megane - Wiadomości

Renault Megane R.S. Trophy-R wycenione. Limitowany hothatch za prawie ćwierć miliona
Renault Megane R.S. to sportowiec z prawdziwego zdarzenia. A jak w nazwie pojawia się Trophy-R, a pod maską trzystukonny motor, to tym trudniej przejść obok niego bez zainteresowania. Zwłaszcza, że topowy francuski sportowiec jest limitowany - powstało tylko 500 sztuk tego modelu.

Opinie Moto.pl: VW Golf GTI TCR vs. Renault Megane RS - porównanie. Tak się powinno robić hot hatche!
Zadebiutowały stosunkowo niedawno. Mają zbliżoną moc, napęd na przednią oś i bardzo dobre właściwości trakcyjne. Mimo tego, na co dzień okazują się cechować odmiennymi charakterami. Sprawdzamy naszpikowane emocjami kompakty.

Opinie Moto.pl Renault Megane 1.3 TCe 160 EDC FAP GT Line - zwykły, niezwykły
GT Line to wersja wyposażeniowa oferowana w zestawach z silnikami o mocach 140 lub 160 KM. Zwłaszcza w tej mocniejszej odmianie przypadnie do gustu kierowcom o sportowym zacięciu.

Nowe Megane R.S. Trophy-R z rekordem na Nurburgringu
Renault Megane R.S. Trophy-R zostało nowym rekordzistą hothatchy na niemieckim torze Nurburgring. Choć o najnowszym pocisku francuskiej marki nie wiadomo wszystkiego to już wiemy, że dotychczasowy lider, Honda Type R, musiał ustąpić.