RENAULT Megane II 1.5 dCi Business Line Kombi Grandtour 85KM (diesel) (2007 - 2009)

RENAULT Megane II 1.5 dCi Business Line Kombi Grandtour 85KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2007 do 2009 roku. RENAULT Megane II 1.5 dCi Business Line Kombi Grandtour to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 63 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Megane II 1.5 dCi Business Line Kombi Grandtour wynosi 85 KM. Silnik RENAULT Megane II 1.5 dCi Business Line Kombi Grandtour jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1461 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Megane II 1.5 dCi Business Line Kombi Grandtour przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Megane II 1.5 dCi Business Line Kombi Grandtour osiąga moment obrotowy 200 Nm. RENAULT Megane II 1.5 dCi Business Line Kombi Grandtour posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Megane II 1.5 dCi Business Line Kombi Grandtour to diesel.

Warto nadmienić, że RENAULT Megane II 1.5 dCi Business Line Kombi Grandtour posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1600 litrów. Wymiary samochodu: 4500 mm długości, 1777 mm szerokości, 1467 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Megane II 1.5 dCi Business Line Kombi Grandtour 85KM (diesel)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne RENAULT Megane II 1.5 dCi Business Line Kombi Grandtour 85KM (diesel)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 85 KM
Momen obrotowy 200 Nm
Pojemność skokowa silnika 1461 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (Oxy)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Megane II 1.5 dCi Business Line Kombi Grandtour 85KM (diesel)

Długość 4500 mm
Szerokość 1777 mm
Rozstaw osi 2686 mm
Wysokość 1467 mm
Masa własna 1235 kg
Masa całkowita 1815 kg

Wyposażenie RENAULT Megane II 1.5 dCi Business Line Kombi Grandtour 85KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Automatyczne włączanie świateł mijania 2009 Standard (indywidualny)
Czujnik deszczu 2009 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne 2009 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja automatyczna 2009 Standard (indywidualny)
Radio CD 2009 Standard
Radio CD/MP3 2009 Standard
Światła przeciwmgielne 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 300 PLN
Klimatyzacja automatyczna 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 2 000 PLN
ABS 2007 - 2009 Standard
Airbag kierowcy i pasażera 2007 - 2009 Standard

Ceny RENAULT Megane II 1.5 dCi Business Line Kombi Grandtour 85KM (diesel)

marzec 2009 - październik 2009 66 200 PLN
wrzesień 2008 - luty 2009 63 400 PLN
lipiec 2008 - wrzesień 2008 62 400 PLN
wrzesień 2007 - czerwiec 2008 65 400 PLN
marzec 2007 - sierpień 2007 65 900 PLN

Zdjęcia RENAULT Megane II 1.5 dCi Business Line Kombi Grandtour 85KM (diesel)

Inne wersje ii-grandtour-generacja-ii

RENAULT Megane - Wiadomości

Renault Megane R.S. Trophy-R wycenione. Limitowany hothatch za prawie ćwierć miliona
Renault Megane R.S. to sportowiec z prawdziwego zdarzenia. A jak w nazwie pojawia się Trophy-R, a pod maską trzystukonny motor, to tym trudniej przejść obok niego bez zainteresowania. Zwłaszcza, że topowy francuski sportowiec jest limitowany - powstało tylko 500 sztuk tego modelu.

Opinie Moto.pl: VW Golf GTI TCR vs. Renault Megane RS - porównanie. Tak się powinno robić hot hatche!
Zadebiutowały stosunkowo niedawno. Mają zbliżoną moc, napęd na przednią oś i bardzo dobre właściwości trakcyjne. Mimo tego, na co dzień okazują się cechować odmiennymi charakterami. Sprawdzamy naszpikowane emocjami kompakty.

Opinie Moto.pl Renault Megane 1.3 TCe 160 EDC FAP GT Line - zwykły, niezwykły
GT Line to wersja wyposażeniowa oferowana w zestawach z silnikami o mocach 140 lub 160 KM. Zwłaszcza w tej mocniejszej odmianie przypadnie do gustu kierowcom o sportowym zacięciu.

Nowe Megane R.S. Trophy-R z rekordem na Nurburgringu
Renault Megane R.S. Trophy-R zostało nowym rekordzistą hothatchy na niemieckim torze Nurburgring. Choć o najnowszym pocisku francuskiej marki nie wiadomo wszystkiego to już wiemy, że dotychczasowy lider, Honda Type R, musiał ustąpić.