RENAULT Megane II 1.9 dCi Privilege Kombi Grandtour I 90KM (diesel) (2004)

RENAULT Megane II 1.9 dCi Privilege Kombi Grandtour I 90KM (diesel)

Wersja była produkowana w 2004 roku. RENAULT Megane II 1.9 dCi Privilege Kombi Grandtour I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 66 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Megane II 1.9 dCi Privilege Kombi Grandtour I wynosi 90 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 172 km/h. Silnik RENAULT Megane II 1.9 dCi Privilege Kombi Grandtour I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1870 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Megane II 1.9 dCi Privilege Kombi Grandtour I przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Megane II 1.9 dCi Privilege Kombi Grandtour I osiąga moment obrotowy 230 Nm. RENAULT Megane II 1.9 dCi Privilege Kombi Grandtour I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Megane II 1.9 dCi Privilege Kombi Grandtour I to diesel.

Średnie spalanie RENAULT Megane II 1.9 dCi Privilege Kombi Grandtour I wynosi około 5,4 l na 100km. Warto nadmienić, że RENAULT Megane II 1.9 dCi Privilege Kombi Grandtour I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1600 litrów. Wymiary samochodu: 4500 mm długości, 1777 mm szerokości, 1467 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Megane II 1.9 dCi Privilege Kombi Grandtour I 90KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania RENAULT Megane II 1.9 dCi Privilege Kombi Grandtour I 90KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 5,4 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 7,3 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,4 l/100km

Dane techniczne RENAULT Megane II 1.9 dCi Privilege Kombi Grandtour I 90KM (diesel)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Prędkość maksymalna 172 km/h
Moc 90 KM
Momen obrotowy 230 Nm
Pojemność skokowa silnika 1870 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 60
Emisja CO2 145
Rodzaj katalizatora Katalizator (Oxy)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Rozmiar opony 205/50 R17
Rozmiar felgi 6.5J X 17
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Megane II 1.9 dCi Privilege Kombi Grandtour I 90KM (diesel)

Długość 4500 mm
Szerokość 1777 mm
Rozstaw osi 2688 mm
Wysokość 1467 mm
Masa własna 1385 kg
Masa całkowita 1890 kg

Wyposażenie RENAULT Megane II 1.9 dCi Privilege Kombi Grandtour I 90KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Airbagi zapobiegające "nurkowaniu" w fotelach przednich 2004 Standard (indywidualny)
Lusterka zewnętrzne składane elektrycznie 2004 Standard (indywidualny)
Kolumna kierownicy z mech. regulacją położenia 2004 Standard (indywidualny)
Radio CD 4x15 W 2004 Standard (indywidualny)
Funkcja oświetlania drogi do domu 2004 Standard (indywidualny)
Karta Renault Wolne Ręce 2004 Standard (indywidualny)
EBV-elektroniczny rozdział sił hamowania 2004 Standard (indywidualny)
Automatyczne włączanie świateł 2004 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego - elektryczne 2004 Standard (indywidualny)
Przyciemniające się lusterko wsteczne 2004 Standard (indywidualny)

Cena RENAULT Megane II 1.9 dCi Privilege Kombi Grandtour I 90KM (diesel)

lipiec 2004 - grudzień 2004 81 500 PLN

Zdjęcia RENAULT Megane II 1.9 dCi Privilege Kombi Grandtour I 90KM (diesel)

Inne wersje ii-grandtour-generacja-i

RENAULT Megane - Wiadomości

Opinie Moto.pl: VW Golf GTI TCR vs. Renault Megane RS - porównanie. Tak się powinno robić hot hatche!
Zadebiutowały stosunkowo niedawno. Mają zbliżoną moc, napęd na przednią oś i bardzo dobre właściwości trakcyjne. Mimo tego, na co dzień okazują się cechować odmiennymi charakterami. Sprawdzamy naszpikowane emocjami kompakty.

Opinie Moto.pl Renault Megane 1.3 TCe 160 EDC FAP GT Line - zwykły, niezwykły
GT Line to wersja wyposażeniowa oferowana w zestawach z silnikami o mocach 140 lub 160 KM. Zwłaszcza w tej mocniejszej odmianie przypadnie do gustu kierowcom o sportowym zacięciu.

Nowe Megane R.S. Trophy-R z rekordem na Nurburgringu
Renault Megane R.S. Trophy-R zostało nowym rekordzistą hothatchy na niemieckim torze Nurburgring. Choć o najnowszym pocisku francuskiej marki nie wiadomo wszystkiego to już wiemy, że dotychczasowy lider, Honda Type R, musiał ustąpić.

Kupujemy używane - Peugeot 308 II vs. Renault Megane III - tańsza alternatywa dla niemieckich bestsellerów
Ciekawą i odczuwalnie tańszą alternatywą dla VW Golfa czy Opla Astry są propozycje francuskich producentów, oferujące już w standardzie zdecydowanie wyższy poziom wyposażenia dodatkowego. Pozytywne opinie specjalistów i użytkowników zbierają kompakty autorstwa Francuzów - Peugeot 308 drugiej generacji i Renault Megane III, dostępne w kilku wersjach nadwoziowych i napędowych.