RENAULT Megane II 1.5 dCi Confort Expression Kombi Grandtour I 80KM

RENAULT Megane II 1.5 dCi Confort Expression Kombi Grandtour I 80KM (diesel) (2003 - 2005)

RENAULT Megane II 1.5 dCi Confort Expression Kombi Grandtour I 80KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2003 do 2005 roku. RENAULT Megane II 1.5 dCi Confort Expression Kombi Grandtour I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 59 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Megane II 1.5 dCi Confort Expression Kombi Grandtour I wynosi 80 KM. Silnik RENAULT Megane II 1.5 dCi Confort Expression Kombi Grandtour I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1461 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Megane II 1.5 dCi Confort Expression Kombi Grandtour I przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Megane II 1.5 dCi Confort Expression Kombi Grandtour I osiąga moment obrotowy 185 Nm. RENAULT Megane II 1.5 dCi Confort Expression Kombi Grandtour I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Megane II 1.5 dCi Confort Expression Kombi Grandtour I to diesel.

Warto nadmienić, że RENAULT Megane II 1.5 dCi Confort Expression Kombi Grandtour I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1600 litrów. Wymiary samochodu: 4500 mm długości, 1777 mm szerokości, 1505 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Megane II 1.5 dCi Confort Expression Kombi Grandtour I 80KM (diesel)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne RENAULT Megane II 1.5 dCi Confort Expression Kombi Grandtour I 80KM (diesel)

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 80 KM
Momen obrotowy 185 Nm
Pojemność skokowa silnika 1461 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Megane II 1.5 dCi Confort Expression Kombi Grandtour I 80KM (diesel)

Długość 4500 mm
Szerokość 1777 mm
Rozstaw osi 2688 mm
Wysokość 1505 mm
Masa własna 1310 kg
Masa całkowita 1815 kg

Wyposażenie RENAULT Megane II 1.5 dCi Confort Expression Kombi Grandtour I 80KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Klimatyzacja 2004 - 2005 Standard
Klimatyzacja automatyczna 2004 - 2005 Standard
Karta Renault Handsfree 2004 - 2005 Standard
Szyba przednia odblaskowa 2004 - 2005 Standard
Filtr przeciwpyłkowy 2004 - 2005 Standard
Lakier metalik 2004 - 2005 Standard (w pakiecie) 1 800 PLN
Lusterka zewnętrzne składane elektrycznie 2004 - 2005 Standard
Pakiet Renault Megane "AIR" 2004 - 2005 Standard (w pakiecie) 2 500 PLN
Pakiet Renault Megane "Grand AIR" 2004 - 2005 Standard (w pakiecie) 4 500 PLN
ABS 2003 - 2005 Standard (indywidualny)

Ceny RENAULT Megane II 1.5 dCi Confort Expression Kombi Grandtour I 80KM (diesel)

listopad 2005 - grudzień 2005 72 100 PLN
grudzień 2004 - październik 2005 70 700 PLN
grudzień 2003 - listopad 2004 62 400 PLN
wrzesień 2003 - listopad 2003 72 100 PLN

Zdjęcia RENAULT Megane II 1.5 dCi Confort Expression Kombi Grandtour I 80KM (diesel)

Inne wersje ii-grandtour-generacja-i

RENAULT Megane - Wiadomości

Renault Megane R.S. Trophy-R wycenione. Limitowany hothatch za prawie ćwierć miliona
Renault Megane R.S. to sportowiec z prawdziwego zdarzenia. A jak w nazwie pojawia się Trophy-R, a pod maską trzystukonny motor, to tym trudniej przejść obok niego bez zainteresowania. Zwłaszcza, że topowy francuski sportowiec jest limitowany - powstało tylko 500 sztuk tego modelu.

Opinie Moto.pl: VW Golf GTI TCR vs. Renault Megane RS - porównanie. Tak się powinno robić hot hatche!
Zadebiutowały stosunkowo niedawno. Mają zbliżoną moc, napęd na przednią oś i bardzo dobre właściwości trakcyjne. Mimo tego, na co dzień okazują się cechować odmiennymi charakterami. Sprawdzamy naszpikowane emocjami kompakty.

Opinie Moto.pl Renault Megane 1.3 TCe 160 EDC FAP GT Line - zwykły, niezwykły
GT Line to wersja wyposażeniowa oferowana w zestawach z silnikami o mocach 140 lub 160 KM. Zwłaszcza w tej mocniejszej odmianie przypadnie do gustu kierowcom o sportowym zacięciu.

Nowe Megane R.S. Trophy-R z rekordem na Nurburgringu
Renault Megane R.S. Trophy-R zostało nowym rekordzistą hothatchy na niemieckim torze Nurburgring. Choć o najnowszym pocisku francuskiej marki nie wiadomo wszystkiego to już wiemy, że dotychczasowy lider, Honda Type R, musiał ustąpić.