RENAULT Megane 1.9 dTi Fidji Kombi II 80KM (diesel) (2002 - 2003)

RENAULT Megane 1.9 dTi Fidji Kombi II 80KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2002 do 2003 roku. RENAULT Megane 1.9 dTi Fidji Kombi II to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 59 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Megane 1.9 dTi Fidji Kombi II wynosi 80 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 170 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 14,3 s. Silnik RENAULT Megane 1.9 dTi Fidji Kombi II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1870 cm3.

Cały układ napędowy RENAULT Megane 1.9 dTi Fidji Kombi II osiąga moment obrotowy 160 Nm. RENAULT Megane 1.9 dTi Fidji Kombi II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Megane 1.9 dTi Fidji Kombi II to diesel.

Średnie spalanie RENAULT Megane 1.9 dTi Fidji Kombi II wynosi około 4,6 l na 100km. Warto nadmienić, że RENAULT Megane 1.9 dTi Fidji Kombi II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1600 litrów. Wymiary samochodu: 1698 mm szerokości.

Opinie o RENAULT Megane 1.9 dTi Fidji Kombi II 80KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania RENAULT Megane 1.9 dTi Fidji Kombi II 80KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 4,6 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 5,6 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,0 l/100km

Dane techniczne RENAULT Megane 1.9 dTi Fidji Kombi II 80KM (diesel)

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 14,3 s
Prędkość maksymalna 170 km/h
Moc 80 KM
Momen obrotowy 160 Nm
Pojemność skokowa silnika 1870 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 60
Rodzaj katalizatora Katalizator
Liczba cylindrów 4
Rozmiar opony 195/65 R15
Rozmiar felgi 6.5J X 15
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Megane 1.9 dTi Fidji Kombi II 80KM (diesel)

Szerokość 1698 mm
Rozstaw osi 2580 mm
Masa własna 1205 kg
Masa całkowita 1745 kg

Wyposażenie RENAULT Megane 1.9 dTi Fidji Kombi II 80KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Tylne oparcie składane, dzielone 2002 - 2003 Standard (indywidualny)
Obrotomierz 2002 - 2003 Standard (indywidualny)
4/5 zagłówki 2002 - 2003 Standard (indywidualny)
Szyby barwione 2002 - 2003 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód 2002 - 2003 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 2002 - 2003 Standard (indywidualny)
Wycieraczka szyby tylnej 2002 - 2003 Standard (indywidualny)
Zamek centralny 2002 - 2003 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne 2002 - 2003 Standard (indywidualny)
ABS 2002 - 2003 Standard (indywidualny)

Ceny RENAULT Megane 1.9 dTi Fidji Kombi II 80KM (diesel)

grudzień 2003 55 000 PLN
grudzień 2002 - listopad 2003 55 000 PLN
kwiecień 2002 - listopad 2002 55 000 PLN

Zdjęcia RENAULT Megane 1.9 dTi Fidji Kombi II 80KM (diesel)

RENAULT Megane II kombi czerwony jasny przedni prawy
RENAULT Megane II kombi bordeaux (czerwony ciemny) boczny lewy
RENAULT Megane II kombi bordeaux (czerwony ciemny) przedni lewy
RENAULT Megane II kombi bordeaux (czerwony ciemny) tylny prawy
RENAULT Megane II kombi silver grey przedni lewy
RENAULT Megane II kombi silver grey tylny lewy

Inne wersje generacja-ii

RENAULT Megane - Wiadomości

Opinie Moto.pl: VW Golf GTI TCR vs. Renault Megane RS - porównanie. Tak się powinno robić hot hatche!
Zadebiutowały stosunkowo niedawno. Mają zbliżoną moc, napęd na przednią oś i bardzo dobre właściwości trakcyjne. Mimo tego, na co dzień okazują się cechować odmiennymi charakterami. Sprawdzamy naszpikowane emocjami kompakty.

Opinie Moto.pl Renault Megane 1.3 TCe 160 EDC FAP GT Line - zwykły, niezwykły
GT Line to wersja wyposażeniowa oferowana w zestawach z silnikami o mocach 140 lub 160 KM. Zwłaszcza w tej mocniejszej odmianie przypadnie do gustu kierowcom o sportowym zacięciu.

Nowe Megane R.S. Trophy-R z rekordem na Nurburgringu
Renault Megane R.S. Trophy-R zostało nowym rekordzistą hothatchy na niemieckim torze Nurburgring. Choć o najnowszym pocisku francuskiej marki nie wiadomo wszystkiego to już wiemy, że dotychczasowy lider, Honda Type R, musiał ustąpić.