RENAULT Megane 1.6 16V Expression Kombi II 110KM (benzyna) (2001 - 2003)

RENAULT Megane 1.6 16V Expression Kombi II 110KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2001 do 2003 roku. RENAULT Megane 1.6 16V Expression Kombi II to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 81 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Megane 1.6 16V Expression Kombi II wynosi 110 KM. Silnik RENAULT Megane 1.6 16V Expression Kombi II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1598 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Megane 1.6 16V Expression Kombi II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Megane 1.6 16V Expression Kombi II osiąga moment obrotowy 148 Nm. RENAULT Megane 1.6 16V Expression Kombi II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Megane 1.6 16V Expression Kombi II to benzyna.

Warto nadmienić, że RENAULT Megane 1.6 16V Expression Kombi II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1600 litrów. Wymiary samochodu: 4437 mm długości, 1698 mm szerokości, 1420 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Megane 1.6 16V Expression Kombi II 110KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne RENAULT Megane 1.6 16V Expression Kombi II 110KM (benzyna)

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 110 KM
Momen obrotowy 148 Nm
Pojemność skokowa silnika 1598 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Megane 1.6 16V Expression Kombi II 110KM (benzyna)

Długość 4437 mm
Szerokość 1698 mm
Rozstaw osi 2580 mm
Wysokość 1420 mm
Masa własna 1190 kg
Masa całkowita 1725 kg

Wyposażenie RENAULT Megane 1.6 16V Expression Kombi II 110KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 2001 - 2003 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne 2001 - 2003 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja 2001 - 2003 Standard (w pakiecie) 4 600 PLN
Komputer pokładowy 2001 - 2003 Standard (indywidualny)
Zamek centralny 2001 - 2003 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne ustawiane elektrycznie 2001 - 2003 Standard (indywidualny)
Wycieraczka szyby tylnej 2001 - 2003 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 2001 - 2003 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód 2001 - 2003 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód i tył 2001 - 2003 Standard (w pakiecie) 500 PLN

Ceny RENAULT Megane 1.6 16V Expression Kombi II 110KM (benzyna)

grudzień 2003 59 100 PLN
grudzień 2002 - listopad 2003 57 600 PLN
grudzień 2001 - listopad 2002 56 500 PLN
styczeń 2001 - listopad 2001 56 500 PLN

Zdjęcia RENAULT Megane 1.6 16V Expression Kombi II 110KM (benzyna)

RENAULT Megane II kombi czerwony jasny przedni prawy
RENAULT Megane II kombi bordeaux (czerwony ciemny) boczny lewy
RENAULT Megane II kombi bordeaux (czerwony ciemny) przedni lewy
RENAULT Megane II kombi bordeaux (czerwony ciemny) tylny prawy
RENAULT Megane II kombi silver grey przedni lewy
RENAULT Megane II kombi silver grey tylny lewy

Inne wersje generacja-ii

RENAULT Megane - Wiadomości

Renault Megane R.S. Trophy-R wycenione. Limitowany hothatch za prawie ćwierć miliona
Renault Megane R.S. to sportowiec z prawdziwego zdarzenia. A jak w nazwie pojawia się Trophy-R, a pod maską trzystukonny motor, to tym trudniej przejść obok niego bez zainteresowania. Zwłaszcza, że topowy francuski sportowiec jest limitowany - powstało tylko 500 sztuk tego modelu.

Opinie Moto.pl: VW Golf GTI TCR vs. Renault Megane RS - porównanie. Tak się powinno robić hot hatche!
Zadebiutowały stosunkowo niedawno. Mają zbliżoną moc, napęd na przednią oś i bardzo dobre właściwości trakcyjne. Mimo tego, na co dzień okazują się cechować odmiennymi charakterami. Sprawdzamy naszpikowane emocjami kompakty.

Opinie Moto.pl Renault Megane 1.3 TCe 160 EDC FAP GT Line - zwykły, niezwykły
GT Line to wersja wyposażeniowa oferowana w zestawach z silnikami o mocach 140 lub 160 KM. Zwłaszcza w tej mocniejszej odmianie przypadnie do gustu kierowcom o sportowym zacięciu.

Nowe Megane R.S. Trophy-R z rekordem na Nurburgringu
Renault Megane R.S. Trophy-R zostało nowym rekordzistą hothatchy na niemieckim torze Nurburgring. Choć o najnowszym pocisku francuskiej marki nie wiadomo wszystkiego to już wiemy, że dotychczasowy lider, Honda Type R, musiał ustąpić.