RENAULT Megane 1.6 RT klm Kombi I 110KM (benzyna) (1999 - 2001)

RENAULT Megane 1.6 RT klm Kombi I 110KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 1999 do 2001 roku. RENAULT Megane 1.6 RT klm Kombi I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 81 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Megane 1.6 RT klm Kombi I wynosi 110 KM. Silnik RENAULT Megane 1.6 RT klm Kombi I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1590 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Megane 1.6 RT klm Kombi I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Megane 1.6 RT klm Kombi I osiąga moment obrotowy 148 Nm. RENAULT Megane 1.6 RT klm Kombi I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Megane 1.6 RT klm Kombi I to benzyna.

Warto nadmienić, że RENAULT Megane 1.6 RT klm Kombi I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1600 litrów. Wymiary samochodu: 4437 mm długości, 1698 mm szerokości, 1420 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Megane 1.6 RT klm Kombi I 110KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(3 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne RENAULT Megane 1.6 RT klm Kombi I 110KM (benzyna)

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 110 KM
Momen obrotowy 148 Nm
Pojemność skokowa silnika 1590 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Megane 1.6 RT klm Kombi I 110KM (benzyna)

Długość 4437 mm
Szerokość 1698 mm
Rozstaw osi 2580 mm
Wysokość 1420 mm
Masa własna 1280 kg
Masa całkowita 1740 kg

Wyposażenie RENAULT Megane 1.6 RT klm Kombi I 110KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 1999 - 2001 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne 1999 - 2001 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja 1999 - 2001 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 1999 - 2001 Standard (indywidualny)
Zamek centralny 1999 - 2001 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne ustawiane elektrycznie 1999 - 2001 Standard (indywidualny)
Wycieraczka szyby tylnej 1999 - 2001 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 1999 - 2001 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód 1999 - 2001 Standard (indywidualny)
Szyby barwione 1999 - 2001 Standard (indywidualny)

Ceny RENAULT Megane 1.6 RT klm Kombi I 110KM (benzyna)

luty 2001 56 570 PLN
grudzień 2000 - styczeń 2001 58 100 PLN
grudzień 1999 - listopad 2000 58 100 PLN
lipiec 1999 - listopad 1999 56 570 PLN

Zdjęcia RENAULT Megane 1.6 RT klm Kombi I 110KM (benzyna)

RENAULT Megane I kombi czerwony jasny przedni prawy
RENAULT Megane I kombi bordeaux (czerwony ciemny) boczny lewy
RENAULT Megane I kombi bordeaux (czerwony ciemny) przedni lewy
RENAULT Megane I kombi bordeaux (czerwony ciemny) tylny prawy
RENAULT Megane I kombi silver grey przedni lewy
RENAULT Megane I kombi silver grey tylny lewy

Inne wersje generacja-i

RENAULT Megane - Wiadomości

Renault Megane R.S. Trophy-R wycenione. Limitowany hothatch za prawie ćwierć miliona
Renault Megane R.S. to sportowiec z prawdziwego zdarzenia. A jak w nazwie pojawia się Trophy-R, a pod maską trzystukonny motor, to tym trudniej przejść obok niego bez zainteresowania. Zwłaszcza, że topowy francuski sportowiec jest limitowany - powstało tylko 500 sztuk tego modelu.

Opinie Moto.pl: VW Golf GTI TCR vs. Renault Megane RS - porównanie. Tak się powinno robić hot hatche!
Zadebiutowały stosunkowo niedawno. Mają zbliżoną moc, napęd na przednią oś i bardzo dobre właściwości trakcyjne. Mimo tego, na co dzień okazują się cechować odmiennymi charakterami. Sprawdzamy naszpikowane emocjami kompakty.

Opinie Moto.pl Renault Megane 1.3 TCe 160 EDC FAP GT Line - zwykły, niezwykły
GT Line to wersja wyposażeniowa oferowana w zestawach z silnikami o mocach 140 lub 160 KM. Zwłaszcza w tej mocniejszej odmianie przypadnie do gustu kierowcom o sportowym zacięciu.

Nowe Megane R.S. Trophy-R z rekordem na Nurburgringu
Renault Megane R.S. Trophy-R zostało nowym rekordzistą hothatchy na niemieckim torze Nurburgring. Choć o najnowszym pocisku francuskiej marki nie wiadomo wszystkiego to już wiemy, że dotychczasowy lider, Honda Type R, musiał ustąpić.