RENAULT Megane Kombi

RENAULT Megane Kombi

RENAULT Megane Kombi

Model jest produkowany od roku 1999 do dziś. W tym czasie powstało 9 generacji tego modelu. RENAULT Megane Kombi to klasa niższa średnia samochodów osobowych. Cena nowego modelu RENAULT Megane Kombi to od 48 350 do 144 400 PLN.

Moc maksymalna wynosi od 59 do 162 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc modelu RENAULT Megane Kombi wynosi od 80 do 220 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi od 170 do 230 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje od 9,5 do 14,3 s. Silnik RENAULT Megane Kombi jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności od 1197 do 1998 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Megane Kombi przypadają od 2 do 4 zaworów.

Cały układ napędowy RENAULT Megane Kombi osiąga moment obrotowy od 127 do 380 Nm. RENAULT Megane Kombi posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Megane Kombi to benzyna, benzyna i elektryczny lub diesel.

Średnie spalanie RENAULT Megane Kombi w zależności od wersji silnika, waha się od 3,3 do 9,0 l na 100km. Warto nadmienić, że RENAULT Megane Kombi posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą od 1372 do 1600 litrów. Wymiary samochodu: od 4437 do 4626 mm długości, od 1698 do 1870 mm szerokości, od 1420 do 1507 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Megane Kombi

Ocena ogólna:
(42 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Generacje RENAULT Megane Kombi

Zdjęcia RENAULT Megane Kombi

RENAULT Megane - Wiadomości

Renault wprowadza do sprzedaży hybrydy. W trzech najważniejszych modelach - i to dobry ruch
Na prezentacji przedstawiciele Renault kilkukrotnie podkreślali innowacyjność swojego układu hybrydowego i jego bliskie związki z Formułą 1. Tak naprawdę, to nieważne. Ważne, że hybrydy sprawnie działają, a trafią na pokład najpopularniejszych modeli producenta.

Czy to ostatnia generacja Renault Megane? Tak twierdzi jeden z wiceprezesów
Być może niedługo pożegnamy się z klasycznym kompaktowym modelem francuskiego producenta. Szef projektantów Renault Laurens van den Acker zdradził tygodnikowi Auto Express, że w koncernie zastanawiają się, czy jego produkcja ma sens.