RENAULT Megane Scenic 1.6 16V Kaleido Kombi mpv 110KM (benzyna) (1999)

RENAULT Megane Scenic 1.6 16V Kaleido Kombi mpv 110KM (benzyna)

Wersja była produkowana w 1999 roku. RENAULT Megane Scenic 1.6 16V Kaleido Kombi mpv to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 81 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Megane Scenic 1.6 16V Kaleido Kombi mpv wynosi 110 KM. Silnik RENAULT Megane Scenic 1.6 16V Kaleido Kombi mpv jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1598 cm3.

Cały układ napędowy RENAULT Megane Scenic 1.6 16V Kaleido Kombi mpv osiąga moment obrotowy 148 Nm. RENAULT Megane Scenic 1.6 16V Kaleido Kombi mpv posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Megane Scenic 1.6 16V Kaleido Kombi mpv to benzyna.

Warto nadmienić, że RENAULT Megane Scenic 1.6 16V Kaleido Kombi mpv posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1800 litrów. Wymiary samochodu: 4134 mm długości, 1719 mm szerokości, 1600 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Megane Scenic 1.6 16V Kaleido Kombi mpv 110KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne RENAULT Megane Scenic 1.6 16V Kaleido Kombi mpv 110KM (benzyna)

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 110 KM
Momen obrotowy 148 Nm
Pojemność skokowa silnika 1598 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Megane Scenic 1.6 16V Kaleido Kombi mpv 110KM (benzyna)

Długość 4134 mm
Szerokość 1719 mm
Rozstaw osi 2580 mm
Wysokość 1600 mm
Masa własna 1325 kg
Masa całkowita 1800 kg

Wyposażenie RENAULT Megane Scenic 1.6 16V Kaleido Kombi mpv 110KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 1999 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne 1999 Standard (indywidualny)
Zamek centralny 1999 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne ustawiane elektrycznie 1999 Standard (indywidualny)
Wycieraczka szyby tylnej 1999 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 1999 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód i tył 1999 Standard (indywidualny)
Szyby barwione 1999 Standard (indywidualny)
4/5 zagłówki 1999 Standard (indywidualny)
Skrzynia manualna, 5-biegowa 1999 Standard (indywidualny)

Ceny RENAULT Megane Scenic 1.6 16V Kaleido Kombi mpv 110KM (benzyna)

październik 1999 65 440 PLN
luty 1999 - wrzesień 1999 63 240 PLN

Zdjęcia RENAULT Megane Scenic 1.6 16V Kaleido Kombi mpv 110KM (benzyna)

RENAULT Megane Scenic kombi mpv tylny lewy
RENAULT Megane Scenic kombi mpv tylny prawy
RENAULT Megane Scenic kombi mpv przedni lewy
RENAULT Megane Scenic kombi mpv bordeaux (czerwony ciemny) boczny lewy
RENAULT Megane Scenic kombi mpv niebieski jasny przedni prawy
RENAULT Megane Scenic kombi mpv silver grey tylny lewy
RENAULT Megane Scenic kombi mpv zielony przedni prawy
RENAULT Megane Scenic kombi mpv zielony przedni prawy

Inne wersje scenic

RENAULT Megane - Wiadomości

Renault Megane R.S. Trophy-R wycenione. Limitowany hothatch za prawie ćwierć miliona
Renault Megane R.S. to sportowiec z prawdziwego zdarzenia. A jak w nazwie pojawia się Trophy-R, a pod maską trzystukonny motor, to tym trudniej przejść obok niego bez zainteresowania. Zwłaszcza, że topowy francuski sportowiec jest limitowany - powstało tylko 500 sztuk tego modelu.

Opinie Moto.pl: VW Golf GTI TCR vs. Renault Megane RS - porównanie. Tak się powinno robić hot hatche!
Zadebiutowały stosunkowo niedawno. Mają zbliżoną moc, napęd na przednią oś i bardzo dobre właściwości trakcyjne. Mimo tego, na co dzień okazują się cechować odmiennymi charakterami. Sprawdzamy naszpikowane emocjami kompakty.

Opinie Moto.pl Renault Megane 1.3 TCe 160 EDC FAP GT Line - zwykły, niezwykły
GT Line to wersja wyposażeniowa oferowana w zestawach z silnikami o mocach 140 lub 160 KM. Zwłaszcza w tej mocniejszej odmianie przypadnie do gustu kierowcom o sportowym zacięciu.

Nowe Megane R.S. Trophy-R z rekordem na Nurburgringu
Renault Megane R.S. Trophy-R zostało nowym rekordzistą hothatchy na niemieckim torze Nurburgring. Choć o najnowszym pocisku francuskiej marki nie wiadomo wszystkiego to już wiemy, że dotychczasowy lider, Honda Type R, musiał ustąpić.