RENAULT Megane CC 1.4 16V TCE Monaco GP Kabriolet III 130KM (benzyna) (2012 - 2013)

RENAULT Megane CC 1.4 16V TCE Monaco GP Kabriolet III 130KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2012 do 2013 roku. RENAULT Megane CC 1.4 16V TCE Monaco GP Kabriolet III to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 96 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Megane CC 1.4 16V TCE Monaco GP Kabriolet III wynosi 130 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 200 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 9,7 s. Silnik RENAULT Megane CC 1.4 16V TCE Monaco GP Kabriolet III jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1397 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Megane CC 1.4 16V TCE Monaco GP Kabriolet III przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Megane CC 1.4 16V TCE Monaco GP Kabriolet III osiąga moment obrotowy 190 Nm. RENAULT Megane CC 1.4 16V TCE Monaco GP Kabriolet III posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Megane CC 1.4 16V TCE Monaco GP Kabriolet III to benzyna.

Średnie spalanie RENAULT Megane CC 1.4 16V TCE Monaco GP Kabriolet III wynosi około 6,3 l na 100km. Warto nadmienić, że RENAULT Megane CC 1.4 16V TCE Monaco GP Kabriolet III posiada 2 drzwi, 4 siedzenia a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 417 litrów. Wymiary samochodu: 4485 mm długości, 1811 mm szerokości, 1434 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Megane CC 1.4 16V TCE Monaco GP Kabriolet III 130KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania RENAULT Megane CC 1.4 16V TCE Monaco GP Kabriolet III 130KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 6,3 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 8,4 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 5,1 l/100km

Dane techniczne RENAULT Megane CC 1.4 16V TCE Monaco GP Kabriolet III 130KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 2
Liczba miejsc 4
Przyśpieszenie do 100km/h 9,7 s
Prędkość maksymalna 200 km/h
Moc 130 KM
Momen obrotowy 190 Nm
Pojemność skokowa silnika 1397 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 60
Emisja CO2 145
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 205/55 R16 91H
Rozmiar felgi 6.5 J 16
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Megane CC 1.4 16V TCE Monaco GP Kabriolet III 130KM (benzyna)

Długość 4485 mm
Szerokość od 1811 mm do 2072 mm
Rozstaw osi 2609 mm
Wysokość 1434 mm
Masa własna 1500 kg
Masa całkowita 1864 kg

Wyposażenie RENAULT Megane CC 1.4 16V TCE Monaco GP Kabriolet III 130KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Airbagi zapobiegające nurkowaniu na miejscach przednich 2012 - 2013 Standard (indywidualny)
Tempomat 2012 - 2013 Standard (indywidualny)
Filtr przeciwpyłkowy 2012 - 2013 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne składane elektrycznie 2012 - 2013 Standard (indywidualny)
Fotele przednie ogrzewane 2012 - 2013 Standard (indywidualny)
Czujnik odległości przy parkowaniu przód i tył 2012 - 2013 Standard
Koło zapasowe - pełnowymiarowe 2012 - 2013 Standard (indywidualny)
Felgi aluminiowe 18 z ogumieniem 2012 - 2013 Standard
Pasy bezpieczeństwa 3 punktowe z napinaczami, przód 2012 - 2013 Standard (indywidualny)
Zestaw do naprawy przebitej opony 2012 - 2013 Standard (indywidualny)

Cena RENAULT Megane CC 1.4 16V TCE Monaco GP Kabriolet III 130KM (benzyna)

marzec 2012 - marzec 2013 118 490 PLN

Zdjęcia RENAULT Megane CC 1.4 16V TCE Monaco GP Kabriolet III 130KM (benzyna)

Inne wersje iii-cc

RENAULT Megane - Wiadomości

Renault wprowadza do sprzedaży hybrydy. W trzech najważniejszych modelach - i to dobry ruch
Na prezentacji przedstawiciele Renault kilkukrotnie podkreślali innowacyjność swojego układu hybrydowego i jego bliskie związki z Formułą 1. Tak naprawdę, to nieważne. Ważne, że hybrydy sprawnie działają, a trafią na pokład najpopularniejszych modeli producenta.

Czy to ostatnia generacja Renault Megane? Tak twierdzi jeden z wiceprezesów
Być może niedługo pożegnamy się z klasycznym kompaktowym modelem francuskiego producenta. Szef projektantów Renault Laurens van den Acker zdradził tygodnikowi Auto Express, że w koncernie zastanawiają się, czy jego produkcja ma sens.