RENAULT Megane CC 1.2 16V Energy TCE Floride Kabriolet III 130KM

RENAULT Megane CC 1.2 16V Energy TCE Floride Kabriolet III 130KM (benzyna) (2013)

RENAULT Megane CC 1.2 16V Energy TCE Floride Kabriolet III 130KM (benzyna)

Wersja była produkowana w 2013 roku. RENAULT Megane CC 1.2 16V Energy TCE Floride Kabriolet III to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 96 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Megane CC 1.2 16V Energy TCE Floride Kabriolet III wynosi 130 KM. Silnik RENAULT Megane CC 1.2 16V Energy TCE Floride Kabriolet III jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1197 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Megane CC 1.2 16V Energy TCE Floride Kabriolet III przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Megane CC 1.2 16V Energy TCE Floride Kabriolet III osiąga moment obrotowy 205 Nm. RENAULT Megane CC 1.2 16V Energy TCE Floride Kabriolet III posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Megane CC 1.2 16V Energy TCE Floride Kabriolet III to benzyna.

Warto nadmienić, że RENAULT Megane CC 1.2 16V Energy TCE Floride Kabriolet III posiada 2 drzwi, 4 siedzenia a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 417 litrów. Wymiary samochodu: 4485 mm długości, 1811 mm szerokości, 1434 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Megane CC 1.2 16V Energy TCE Floride Kabriolet III 130KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne RENAULT Megane CC 1.2 16V Energy TCE Floride Kabriolet III 130KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 2
Liczba miejsc 4
Moc 130 KM
Momen obrotowy 205 Nm
Pojemność skokowa silnika 1197 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Megane CC 1.2 16V Energy TCE Floride Kabriolet III 130KM (benzyna)

Długość 4485 mm
Szerokość od 1811 mm do 2072 mm
Rozstaw osi 2609 mm
Wysokość 1434 mm
Masa własna 1590 kg
Masa całkowita 1960 kg

Wyposażenie RENAULT Megane CC 1.2 16V Energy TCE Floride Kabriolet III 130KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lampy Bi-ksenonowe ze spryskiwaczami, skrętne 2013 Standard
ABS 2013 Standard (indywidualny)
Lakier metalik 2013 Standard (indywidualny)
ASR - system zapobiegający poślizgowi kół podczas przyspieszania 2013 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód i tył 2013 Standard (indywidualny)
Immobilizer 2013 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 2013 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne 2013 Standard (indywidualny)
4/5 zagłówki 2013 Standard (indywidualny)
Automatyczne włączanie świateł awaryjnych podczas nagłego hamowania 2013 Standard (indywidualny)

Cena RENAULT Megane CC 1.2 16V Energy TCE Floride Kabriolet III 130KM (benzyna)

lipiec 2013 - grudzień 2013 115 100 PLN

Zdjęcia RENAULT Megane CC 1.2 16V Energy TCE Floride Kabriolet III 130KM (benzyna)

Inne wersje iii-cc

RENAULT Megane - Wiadomości

Renault Megane R.S. Trophy-R wycenione. Limitowany hothatch za prawie ćwierć miliona
Renault Megane R.S. to sportowiec z prawdziwego zdarzenia. A jak w nazwie pojawia się Trophy-R, a pod maską trzystukonny motor, to tym trudniej przejść obok niego bez zainteresowania. Zwłaszcza, że topowy francuski sportowiec jest limitowany - powstało tylko 500 sztuk tego modelu.

Opinie Moto.pl: VW Golf GTI TCR vs. Renault Megane RS - porównanie. Tak się powinno robić hot hatche!
Zadebiutowały stosunkowo niedawno. Mają zbliżoną moc, napęd na przednią oś i bardzo dobre właściwości trakcyjne. Mimo tego, na co dzień okazują się cechować odmiennymi charakterami. Sprawdzamy naszpikowane emocjami kompakty.

Opinie Moto.pl Renault Megane 1.3 TCe 160 EDC FAP GT Line - zwykły, niezwykły
GT Line to wersja wyposażeniowa oferowana w zestawach z silnikami o mocach 140 lub 160 KM. Zwłaszcza w tej mocniejszej odmianie przypadnie do gustu kierowcom o sportowym zacięciu.

Nowe Megane R.S. Trophy-R z rekordem na Nurburgringu
Renault Megane R.S. Trophy-R zostało nowym rekordzistą hothatchy na niemieckim torze Nurburgring. Choć o najnowszym pocisku francuskiej marki nie wiadomo wszystkiego to już wiemy, że dotychczasowy lider, Honda Type R, musiał ustąpić.