RENAULT Megane Kabriolet III CC (2010 - 2013)

RENAULT Megane Kabriolet III CC

Generacja była produkowana od 2010 do 2013 roku. RENAULT Megane Kabriolet III CC to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi od 96 do 102 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc generacji RENAULT Megane Kabriolet III CC wynosi od 130 do 140 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 200 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 9,7 s. Silnik RENAULT Megane Kabriolet III CC jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności od 1197 do 1997 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Megane Kabriolet III CC przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Megane Kabriolet III CC osiąga moment obrotowy od 190 do 320 Nm. RENAULT Megane Kabriolet III CC posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Megane Kabriolet III CC to benzyna lub diesel.

Średnie spalanie RENAULT Megane Kabriolet III CC wynosi około 6,3 l na 100km. Warto nadmienić, że RENAULT Megane Kabriolet III CC posiada 2 drzwi, 4 siedzenia a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 417 litrów. Wymiary samochodu: 4485 mm długości, 1811 mm szerokości, 1434 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Megane Kabriolet III CC

Ocena ogólna:
(4 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Rodzaje silników RENAULT Megane Kabriolet III CC

Zdjęcia RENAULT Megane Kabriolet III CC

RENAULT Megane - Wiadomości

Renault zapowiada nową gamę samochodów elektrycznych. Debiutuje koncepcyjny Megane eVision
Samochody elektryczne "rosną" jak grzyby po deszczu. Renault właśnie zapowiedziało kolejny rozdział w swojej historii, który ma być zapoczątkowany przez model Megane eVision. To póki co koncepcyjny show-car, ale marka chce iść tą drogą.

Renault wprowadza do sprzedaży hybrydy. W trzech najważniejszych modelach - i to dobry ruch
Na prezentacji przedstawiciele Renault kilkukrotnie podkreślali innowacyjność swojego układu hybrydowego i jego bliskie związki z Formułą 1. Tak naprawdę, to nieważne. Ważne, że hybrydy sprawnie działają, a trafią na pokład najpopularniejszych modeli producenta.

Czy to ostatnia generacja Renault Megane? Tak twierdzi jeden z wiceprezesów
Być może niedługo pożegnamy się z klasycznym kompaktowym modelem francuskiego producenta. Szef projektantów Renault Laurens van den Acker zdradził tygodnikowi Auto Express, że w koncernie zastanawiają się, czy jego produkcja ma sens.