RENAULT Megane CC 2.0 16V Privilege Kabriolet II 135KM (benzyna) (2006 - 2009)

RENAULT Megane CC 2.0 16V Privilege Kabriolet II 135KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2006 do 2009 roku. RENAULT Megane CC 2.0 16V Privilege Kabriolet II to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 99 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Megane CC 2.0 16V Privilege Kabriolet II wynosi 135 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 198 km/h. Silnik RENAULT Megane CC 2.0 16V Privilege Kabriolet II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1998 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Megane CC 2.0 16V Privilege Kabriolet II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Megane CC 2.0 16V Privilege Kabriolet II osiąga moment obrotowy 191 Nm. RENAULT Megane CC 2.0 16V Privilege Kabriolet II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Megane CC 2.0 16V Privilege Kabriolet II to benzyna.

Średnie spalanie RENAULT Megane CC 2.0 16V Privilege Kabriolet II wynosi około 8,0 l na 100km. Warto nadmienić, że RENAULT Megane CC 2.0 16V Privilege Kabriolet II posiada 2 drzwi, 4 siedzenia. Wymiary samochodu: 4355 mm długości, 2026 mm szerokości, 1404 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Megane CC 2.0 16V Privilege Kabriolet II 135KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(3 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania RENAULT Megane CC 2.0 16V Privilege Kabriolet II 135KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 8,0 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 10,9 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 6,4 l/100km

Dane techniczne RENAULT Megane CC 2.0 16V Privilege Kabriolet II 135KM (benzyna)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 2
Liczba miejsc 4
Prędkość maksymalna 198 km/h
Moc 135 KM
Momen obrotowy 191 Nm
Pojemność skokowa silnika 1998 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 60
Emisja CO2 191
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 195/65 R15
Rozmiar felgi 6.5J x 15; 6.5J x 16
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Megane CC 2.0 16V Privilege Kabriolet II 135KM (benzyna)

Długość 4355 mm
Szerokość 2026 mm
Rozstaw osi 2522 mm
Wysokość 1404 mm
Masa własna 1390 kg
Masa całkowita 1845 kg

Wyposażenie RENAULT Megane CC 2.0 16V Privilege Kabriolet II 135KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Tempomat 2007 - 2009 Standard
System ESP + ASR 2007 - 2009 Standard
System naprowadzający 2007 - 2009 Standard
Czujnik odległ. przy parkowaniu przód i tył 2007 - 2009 Standard (w pakiecie) 1 300 PLN
System nawigacji satelitarnej Carminat 2007 - 2009 Standard
Formuła non stop - dod. gwarancja 4 lata/80 tys. km 2007 - 2009 Standard
Formuła non stop - dod. gwarancja 3 lata/60 tys. km 2007 - 2009 Standard
Formuła non stop - dod. gwarancja 4 lata/120 tys. km 2007 - 2009 Standard
Radio CD 4x40 W Cabasse ze zmieniarką CD 2007 - 2009 Standard
Lakierowane elementy ozdobne nadwozia 2007 - 2009 Standard

Ceny RENAULT Megane CC 2.0 16V Privilege Kabriolet II 135KM (benzyna)

luty 2009 - grudzień 2009 96 000 PLN
styczeń 2009 95 000 PLN
marzec 2007 - grudzień 2008 85 560 PLN
styczeń 2007 - marzec 2007 83 230 PLN
wrzesień 2006 - styczeń 2007 96 500 PLN
lipiec 2006 - sierpień 2006 101 500 PLN
luty 2006 - czerwiec 2006 99 700 PLN

Zdjęcia RENAULT Megane CC 2.0 16V Privilege Kabriolet II 135KM (benzyna)

Inne wersje ii-cc

RENAULT Megane - Wiadomości

Renault zapowiada nową gamę samochodów elektrycznych. Debiutuje koncepcyjny Megane eVision
Samochody elektryczne "rosną" jak grzyby po deszczu. Renault właśnie zapowiedziało kolejny rozdział w swojej historii, który ma być zapoczątkowany przez model Megane eVision. To póki co koncepcyjny show-car, ale marka chce iść tą drogą.

Renault wprowadza do sprzedaży hybrydy. W trzech najważniejszych modelach - i to dobry ruch
Na prezentacji przedstawiciele Renault kilkukrotnie podkreślali innowacyjność swojego układu hybrydowego i jego bliskie związki z Formułą 1. Tak naprawdę, to nieważne. Ważne, że hybrydy sprawnie działają, a trafią na pokład najpopularniejszych modeli producenta.

Czy to ostatnia generacja Renault Megane? Tak twierdzi jeden z wiceprezesów
Być może niedługo pożegnamy się z klasycznym kompaktowym modelem francuskiego producenta. Szef projektantów Renault Laurens van den Acker zdradził tygodnikowi Auto Express, że w koncernie zastanawiają się, czy jego produkcja ma sens.