RENAULT Megane 2.0 Dynamique Kabriolet Cabrio III 140KM (benzyna) (2000 - 2001)

RENAULT Megane 2.0 Dynamique Kabriolet Cabrio III 140KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2000 do 2001 roku. RENAULT Megane 2.0 Dynamique Kabriolet Cabrio III to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 103 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Megane 2.0 Dynamique Kabriolet Cabrio III wynosi 140 KM. Silnik RENAULT Megane 2.0 Dynamique Kabriolet Cabrio III jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1998 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Megane 2.0 Dynamique Kabriolet Cabrio III przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Megane 2.0 Dynamique Kabriolet Cabrio III osiąga moment obrotowy 200 Nm. RENAULT Megane 2.0 Dynamique Kabriolet Cabrio III posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Megane 2.0 Dynamique Kabriolet Cabrio III to benzyna.

Warto nadmienić, że RENAULT Megane 2.0 Dynamique Kabriolet Cabrio III posiada 2 drzwi, 4 siedzenia. Wymiary samochodu: 4082 mm długości, 1698 mm szerokości, 1368 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Megane 2.0 Dynamique Kabriolet Cabrio III 140KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne RENAULT Megane 2.0 Dynamique Kabriolet Cabrio III 140KM (benzyna)

Norma Euro Euro 3
Liczba drzwi 2
Liczba miejsc 4
Moc 140 KM
Momen obrotowy 200 Nm
Pojemność skokowa silnika 1998 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Megane 2.0 Dynamique Kabriolet Cabrio III 140KM (benzyna)

Długość 4082 mm
Szerokość 1698 mm
Rozstaw osi 2470 mm
Wysokość 1368 mm
Masa własna 1275 kg
Masa całkowita 1610 kg

Wyposażenie RENAULT Megane 2.0 Dynamique Kabriolet Cabrio III 140KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 2000 - 2001 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne 2000 - 2001 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja 2000 - 2001 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 2000 - 2001 Standard (indywidualny)
Zamek centralny 2000 - 2001 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne ustawiane elektrycznie 2000 - 2001 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 2000 - 2001 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód i tył 2000 - 2001 Standard (indywidualny)
Szyby barwione 2000 - 2001 Standard (indywidualny)
Obrotomierz 2000 - 2001 Standard (indywidualny)

Cena RENAULT Megane 2.0 Dynamique Kabriolet Cabrio III 140KM (benzyna)

październik 2000 - listopad 2001 87 100 PLN

Zdjęcia RENAULT Megane 2.0 Dynamique Kabriolet Cabrio III 140KM (benzyna)

RENAULT Megane Cabrio III kabriolet tablica rozdzielcza
RENAULT Megane Cabrio III kabriolet silver grey przedni lewy
RENAULT Megane Cabrio III kabriolet silver grey przedni lewy
RENAULT Megane Cabrio III kabriolet silver grey przedni lewy
RENAULT Megane Cabrio III kabriolet silver grey przedni prawy
RENAULT Megane Cabrio III kabriolet niebieski jasny wnętrze

Inne wersje cabrio-generacja-iii

RENAULT Megane - Wiadomości

Renault Megane R.S. Trophy-R wycenione. Limitowany hothatch za prawie ćwierć miliona
Renault Megane R.S. to sportowiec z prawdziwego zdarzenia. A jak w nazwie pojawia się Trophy-R, a pod maską trzystukonny motor, to tym trudniej przejść obok niego bez zainteresowania. Zwłaszcza, że topowy francuski sportowiec jest limitowany - powstało tylko 500 sztuk tego modelu.

Opinie Moto.pl: VW Golf GTI TCR vs. Renault Megane RS - porównanie. Tak się powinno robić hot hatche!
Zadebiutowały stosunkowo niedawno. Mają zbliżoną moc, napęd na przednią oś i bardzo dobre właściwości trakcyjne. Mimo tego, na co dzień okazują się cechować odmiennymi charakterami. Sprawdzamy naszpikowane emocjami kompakty.

Opinie Moto.pl Renault Megane 1.3 TCe 160 EDC FAP GT Line - zwykły, niezwykły
GT Line to wersja wyposażeniowa oferowana w zestawach z silnikami o mocach 140 lub 160 KM. Zwłaszcza w tej mocniejszej odmianie przypadnie do gustu kierowcom o sportowym zacięciu.

Nowe Megane R.S. Trophy-R z rekordem na Nurburgringu
Renault Megane R.S. Trophy-R zostało nowym rekordzistą hothatchy na niemieckim torze Nurburgring. Choć o najnowszym pocisku francuskiej marki nie wiadomo wszystkiego to już wiemy, że dotychczasowy lider, Honda Type R, musiał ustąpić.