RENAULT Megane 1.4 Expression Kabriolet Cabrio III 95KM (benzyna) (2000 - 2003)

RENAULT Megane 1.4 Expression Kabriolet Cabrio III 95KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2000 do 2003 roku. RENAULT Megane 1.4 Expression Kabriolet Cabrio III to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 70 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Megane 1.4 Expression Kabriolet Cabrio III wynosi 95 KM. Silnik RENAULT Megane 1.4 Expression Kabriolet Cabrio III jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1390 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Megane 1.4 Expression Kabriolet Cabrio III przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Megane 1.4 Expression Kabriolet Cabrio III osiąga moment obrotowy 127 Nm. RENAULT Megane 1.4 Expression Kabriolet Cabrio III posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Megane 1.4 Expression Kabriolet Cabrio III to benzyna.

Warto nadmienić, że RENAULT Megane 1.4 Expression Kabriolet Cabrio III posiada 2 drzwi, 4 siedzenia. Wymiary samochodu: 4082 mm długości, 1698 mm szerokości, 1368 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Megane 1.4 Expression Kabriolet Cabrio III 95KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne RENAULT Megane 1.4 Expression Kabriolet Cabrio III 95KM (benzyna)

Norma Euro Euro 3
Liczba drzwi 2
Liczba miejsc 4
Moc 95 KM
Momen obrotowy 127 Nm
Pojemność skokowa silnika 1390 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Megane 1.4 Expression Kabriolet Cabrio III 95KM (benzyna)

Długość 4082 mm
Szerokość 1698 mm
Rozstaw osi 2470 mm
Wysokość 1368 mm
Masa własna 1190 kg
Masa całkowita 1550 kg

Wyposażenie RENAULT Megane 1.4 Expression Kabriolet Cabrio III 95KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Światła przeciwmgielne 2001 - 2003 Standard (indywidualny)
ABS 2000 - 2003 Standard (indywidualny)
Zamek centralny 2000 - 2003 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne ustawiane elektrycznie 2000 - 2003 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 2000 - 2003 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód i tył 2000 - 2003 Standard (indywidualny)
Szyby barwione 2000 - 2003 Standard (indywidualny)
Obrotomierz 2000 - 2003 Standard (indywidualny)
Immobilizer 2000 - 2003 Standard (indywidualny)
Airbag - 4 sztuki 2000 - 2003 Standard (indywidualny)

Cena RENAULT Megane 1.4 Expression Kabriolet Cabrio III 95KM (benzyna)

październik 2000 - grudzień 2003 71 100 PLN

Zdjęcia RENAULT Megane 1.4 Expression Kabriolet Cabrio III 95KM (benzyna)

RENAULT Megane Cabrio III kabriolet tablica rozdzielcza
RENAULT Megane Cabrio III kabriolet silver grey przedni lewy
RENAULT Megane Cabrio III kabriolet silver grey przedni lewy
RENAULT Megane Cabrio III kabriolet silver grey przedni lewy
RENAULT Megane Cabrio III kabriolet silver grey przedni prawy
RENAULT Megane Cabrio III kabriolet niebieski jasny wnętrze

Inne wersje cabrio-generacja-iii

RENAULT Megane - Wiadomości

Renault Megane R.S. Trophy-R wycenione. Limitowany hothatch za prawie ćwierć miliona
Renault Megane R.S. to sportowiec z prawdziwego zdarzenia. A jak w nazwie pojawia się Trophy-R, a pod maską trzystukonny motor, to tym trudniej przejść obok niego bez zainteresowania. Zwłaszcza, że topowy francuski sportowiec jest limitowany - powstało tylko 500 sztuk tego modelu.

Opinie Moto.pl: VW Golf GTI TCR vs. Renault Megane RS - porównanie. Tak się powinno robić hot hatche!
Zadebiutowały stosunkowo niedawno. Mają zbliżoną moc, napęd na przednią oś i bardzo dobre właściwości trakcyjne. Mimo tego, na co dzień okazują się cechować odmiennymi charakterami. Sprawdzamy naszpikowane emocjami kompakty.

Opinie Moto.pl Renault Megane 1.3 TCe 160 EDC FAP GT Line - zwykły, niezwykły
GT Line to wersja wyposażeniowa oferowana w zestawach z silnikami o mocach 140 lub 160 KM. Zwłaszcza w tej mocniejszej odmianie przypadnie do gustu kierowcom o sportowym zacięciu.

Nowe Megane R.S. Trophy-R z rekordem na Nurburgringu
Renault Megane R.S. Trophy-R zostało nowym rekordzistą hothatchy na niemieckim torze Nurburgring. Choć o najnowszym pocisku francuskiej marki nie wiadomo wszystkiego to już wiemy, że dotychczasowy lider, Honda Type R, musiał ustąpić.