RENAULT Megane Cabrio 1.6 RT 16V Kabriolet II 110KM (benzyna) (1999 - 2001)

RENAULT Megane Cabrio 1.6 RT 16V Kabriolet II 110KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 1999 do 2001 roku. RENAULT Megane Cabrio 1.6 RT 16V Kabriolet II to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 81 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Megane Cabrio 1.6 RT 16V Kabriolet II wynosi 110 KM. Silnik RENAULT Megane Cabrio 1.6 RT 16V Kabriolet II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1598 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Megane Cabrio 1.6 RT 16V Kabriolet II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Megane Cabrio 1.6 RT 16V Kabriolet II osiąga moment obrotowy 148 Nm. RENAULT Megane Cabrio 1.6 RT 16V Kabriolet II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Megane Cabrio 1.6 RT 16V Kabriolet II to benzyna.

Warto nadmienić, że RENAULT Megane Cabrio 1.6 RT 16V Kabriolet II posiada 2 drzwi, 4 siedzenia. Wymiary samochodu: 4082 mm długości, 1698 mm szerokości, 1368 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Megane Cabrio 1.6 RT 16V Kabriolet II 110KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne RENAULT Megane Cabrio 1.6 RT 16V Kabriolet II 110KM (benzyna)

Liczba drzwi 2
Liczba miejsc 4
Moc 110 KM
Momen obrotowy 148 Nm
Pojemność skokowa silnika 1598 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Megane Cabrio 1.6 RT 16V Kabriolet II 110KM (benzyna)

Długość 4082 mm
Szerokość 1698 mm
Rozstaw osi 2470 mm
Wysokość 1368 mm
Masa własna 1125 kg
Masa całkowita 1560 kg

Wyposażenie RENAULT Megane Cabrio 1.6 RT 16V Kabriolet II 110KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 1999 - 2001 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne 1999 - 2001 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 1999 - 2001 Standard (indywidualny)
Zamek centralny 1999 - 2001 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne ustawiane elektrycznie 1999 - 2001 Standard (indywidualny)
Wycieraczka szyby tylnej 1999 - 2001 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 1999 - 2001 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód i tył 1999 - 2001 Standard (indywidualny)
Szyby barwione 1999 - 2001 Standard (indywidualny)
4/5 zagłówki 1999 - 2001 Standard (indywidualny)

Ceny RENAULT Megane Cabrio 1.6 RT 16V Kabriolet II 110KM (benzyna)

grudzień 2000 - luty 2001 82 000 PLN
grudzień 1999 - listopad 2000 75 000 PLN
marzec 1999 - listopad 1999 75 000 PLN

Zdjęcia RENAULT Megane Cabrio 1.6 RT 16V Kabriolet II 110KM (benzyna)

RENAULT Megane Cabrio II kabriolet tablica rozdzielcza
RENAULT Megane Cabrio II kabriolet silver grey przedni lewy
RENAULT Megane Cabrio II kabriolet silver grey przedni lewy
RENAULT Megane Cabrio II kabriolet silver grey przedni lewy
RENAULT Megane Cabrio II kabriolet silver grey przedni prawy
RENAULT Megane Cabrio II kabriolet niebieski jasny wnętrze

Inne wersje cabrio-generacja-ii

RENAULT Megane - Wiadomości

Renault Megane R.S. Trophy-R wycenione. Limitowany hothatch za prawie ćwierć miliona
Renault Megane R.S. to sportowiec z prawdziwego zdarzenia. A jak w nazwie pojawia się Trophy-R, a pod maską trzystukonny motor, to tym trudniej przejść obok niego bez zainteresowania. Zwłaszcza, że topowy francuski sportowiec jest limitowany - powstało tylko 500 sztuk tego modelu.

Opinie Moto.pl: VW Golf GTI TCR vs. Renault Megane RS - porównanie. Tak się powinno robić hot hatche!
Zadebiutowały stosunkowo niedawno. Mają zbliżoną moc, napęd na przednią oś i bardzo dobre właściwości trakcyjne. Mimo tego, na co dzień okazują się cechować odmiennymi charakterami. Sprawdzamy naszpikowane emocjami kompakty.

Opinie Moto.pl Renault Megane 1.3 TCe 160 EDC FAP GT Line - zwykły, niezwykły
GT Line to wersja wyposażeniowa oferowana w zestawach z silnikami o mocach 140 lub 160 KM. Zwłaszcza w tej mocniejszej odmianie przypadnie do gustu kierowcom o sportowym zacięciu.

Nowe Megane R.S. Trophy-R z rekordem na Nurburgringu
Renault Megane R.S. Trophy-R zostało nowym rekordzistą hothatchy na niemieckim torze Nurburgring. Choć o najnowszym pocisku francuskiej marki nie wiadomo wszystkiego to już wiemy, że dotychczasowy lider, Honda Type R, musiał ustąpić.