RENAULT Megane Kabriolet

RENAULT Megane Kabriolet

RENAULT Megane Kabriolet

Model był produkowany od 1997 do 2013 roku. W tym czasie powstało 6 generacji tego modelu. RENAULT Megane Kabriolet to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi od 66 do 121 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc modelu RENAULT Megane Kabriolet wynosi od 90 do 165 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi od 184 do 213 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje od 8,6 do 11,8 s. Silnik RENAULT Megane Kabriolet jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności od 1197 do 1998 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Megane Kabriolet przypadają od 2 do 4 zaworów.

Cały układ napędowy RENAULT Megane Kabriolet osiąga moment obrotowy od 127 do 340 Nm. RENAULT Megane Kabriolet posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Megane Kabriolet to benzyna lub diesel.

Średnie spalanie RENAULT Megane Kabriolet w zależności od wersji silnika, waha się od 5,5 do 8,4 l na 100km. Warto nadmienić, że RENAULT Megane Kabriolet posiada 2 drzwi, od 4 do 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą od 417 do 490 litrów. Wymiary samochodu: od 4082 do 4485 mm długości, od 1698 do 2026 mm szerokości, od 1368 do 1434 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Megane Kabriolet

Ocena ogólna:
(42 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Generacje RENAULT Megane Kabriolet

Zdjęcia RENAULT Megane Kabriolet

RENAULT Megane - Wiadomości

Renault wprowadza do sprzedaży hybrydy. W trzech najważniejszych modelach - i to dobry ruch
Na prezentacji przedstawiciele Renault kilkukrotnie podkreślali innowacyjność swojego układu hybrydowego i jego bliskie związki z Formułą 1. Tak naprawdę, to nieważne. Ważne, że hybrydy sprawnie działają, a trafią na pokład najpopularniejszych modeli producenta.

Czy to ostatnia generacja Renault Megane? Tak twierdzi jeden z wiceprezesów
Być może niedługo pożegnamy się z klasycznym kompaktowym modelem francuskiego producenta. Szef projektantów Renault Laurens van den Acker zdradził tygodnikowi Auto Express, że w koncernie zastanawiają się, czy jego produkcja ma sens.