RENAULT Megane 1.8 TCe FAP R.S. Trophy EDC Hatchback IV 300KM

RENAULT Megane 1.8 TCe FAP R.S. Trophy EDC Hatchback IV 300KM (benzyna) (2019 - obecnie)

RENAULT Megane 1.8 TCe FAP R.S. Trophy EDC Hatchback IV 300KM (benzyna)

Wersja jest produkowana od roku 2019 do dziś. RENAULT Megane 1.8 TCe FAP R.S. Trophy EDC Hatchback IV to klasa niższa średnia samochodów osobowych. Cena nowej wersji RENAULT Megane 1.8 TCe FAP R.S. Trophy EDC Hatchback IV to 149 900 PLN

Moc maksymalna wynosi 221 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Megane 1.8 TCe FAP R.S. Trophy EDC Hatchback IV wynosi 300 KM. Silnik RENAULT Megane 1.8 TCe FAP R.S. Trophy EDC Hatchback IV jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1798 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Megane 1.8 TCe FAP R.S. Trophy EDC Hatchback IV przypadają 4 zawory.

RENAULT Megane 1.8 TCe FAP R.S. Trophy EDC Hatchback IV posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Megane 1.8 TCe FAP R.S. Trophy EDC Hatchback IV to benzyna.

Warto nadmienić, że RENAULT Megane 1.8 TCe FAP R.S. Trophy EDC Hatchback IV posiada 5 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4359 mm długości, 1814 mm szerokości, 1447 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Megane 1.8 TCe FAP R.S. Trophy EDC Hatchback IV 300KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne RENAULT Megane 1.8 TCe FAP R.S. Trophy EDC Hatchback IV 300KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6d-TEMP
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 300 KM
Pojemność skokowa silnika 1798 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drozny)+GPF
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Megane 1.8 TCe FAP R.S. Trophy EDC Hatchback IV 300KM (benzyna)

Długość 4359 mm
Szerokość od 1814 mm do 2058 mm
Rozstaw osi 2669 mm
Wysokość 1447 mm
Masa własna 1280 kg
Masa całkowita 1787 kg

Wyposażenie RENAULT Megane 1.8 TCe FAP R.S. Trophy EDC Hatchback IV 300KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Lakier metalik 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 2 200 PLN
Komputer pokładowy 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Lakier uni 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Uchwyty na kubki z przodu 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Tempomat 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Zawieszenie sportowe 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Zestaw do naprawy przebitej opony 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Fotel kierowcy z regulacją podparcia lędźwiowego 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Tapicerka materiałowa 2019 - obecnie Standard (indywidualny)

Cena RENAULT Megane 1.8 TCe FAP R.S. Trophy EDC Hatchback IV 300KM (benzyna)

luty 2019 - obecnie 149 900 PLN

Zdjęcia RENAULT Megane 1.8 TCe FAP R.S. Trophy EDC Hatchback IV 300KM (benzyna)

brak zdjęć

Inne wersje iv

RENAULT Megane - Wiadomości

Opinie Moto.pl: VW Golf GTI TCR vs. Renault Megane RS - porównanie. Tak się powinno robić hot hatche!
Zadebiutowały stosunkowo niedawno. Mają zbliżoną moc, napęd na przednią oś i bardzo dobre właściwości trakcyjne. Mimo tego, na co dzień okazują się cechować odmiennymi charakterami. Sprawdzamy naszpikowane emocjami kompakty.

Opinie Moto.pl Renault Megane 1.3 TCe 160 EDC FAP GT Line - zwykły, niezwykły
GT Line to wersja wyposażeniowa oferowana w zestawach z silnikami o mocach 140 lub 160 KM. Zwłaszcza w tej mocniejszej odmianie przypadnie do gustu kierowcom o sportowym zacięciu.

Nowe Megane R.S. Trophy-R z rekordem na Nurburgringu
Renault Megane R.S. Trophy-R zostało nowym rekordzistą hothatchy na niemieckim torze Nurburgring. Choć o najnowszym pocisku francuskiej marki nie wiadomo wszystkiego to już wiemy, że dotychczasowy lider, Honda Type R, musiał ustąpić.

Kupujemy używane - Peugeot 308 II vs. Renault Megane III - tańsza alternatywa dla niemieckich bestsellerów
Ciekawą i odczuwalnie tańszą alternatywą dla VW Golfa czy Opla Astry są propozycje francuskich producentów, oferujące już w standardzie zdecydowanie wyższy poziom wyposażenia dodatkowego. Pozytywne opinie specjalistów i użytkowników zbierają kompakty autorstwa Francuzów - Peugeot 308 drugiej generacji i Renault Megane III, dostępne w kilku wersjach nadwoziowych i napędowych.