RENAULT Megane 1.6 TCe GT Line EDC Hatchback IV 1.7 165KM

RENAULT Megane 1.6 TCe GT Line EDC Hatchback IV 1.7 165KM (benzyna) (2017 - 2018)

RENAULT Megane 1.6 TCe GT Line EDC Hatchback IV 1.7 165KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2017 do 2018 roku. RENAULT Megane 1.6 TCe GT Line EDC Hatchback IV 1.7 to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 121 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Megane 1.6 TCe GT Line EDC Hatchback IV 1.7 wynosi 165 KM. Silnik RENAULT Megane 1.6 TCe GT Line EDC Hatchback IV 1.7 jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1618 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Megane 1.6 TCe GT Line EDC Hatchback IV 1.7 przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Megane 1.6 TCe GT Line EDC Hatchback IV 1.7 osiąga moment obrotowy 250 Nm. RENAULT Megane 1.6 TCe GT Line EDC Hatchback IV 1.7 posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Megane 1.6 TCe GT Line EDC Hatchback IV 1.7 to benzyna.

Warto nadmienić, że RENAULT Megane 1.6 TCe GT Line EDC Hatchback IV 1.7 posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1247 litrów. Wymiary samochodu: 4359 mm długości, 1814 mm szerokości, 1447 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Megane 1.6 TCe GT Line EDC Hatchback IV 1.7 165KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne RENAULT Megane 1.6 TCe GT Line EDC Hatchback IV 1.7 165KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 165 KM
Momen obrotowy 250 Nm
Pojemność skokowa silnika 1618 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Megane 1.6 TCe GT Line EDC Hatchback IV 1.7 165KM (benzyna)

Długość 4359 mm
Szerokość od 1814 mm do 2058 mm
Rozstaw osi 2669 mm
Wysokość 1447 mm
Masa własna 1280 kg
Masa całkowita 1787 kg

Wyposażenie RENAULT Megane 1.6 TCe GT Line EDC Hatchback IV 1.7 165KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier metalik 2018 Standard (w pakiecie) 2 200 PLN
Koło zapasowe - dojazdowe 2018 Standard (w pakiecie) 400 PLN
Koło zapasowe - dojazdowe NM 2018 Standard
Pakiet Look 17 Felgi aluminiowe 17 EXCEPTION z ogumieniem 158301 Szyby boczne tylne dodatkowo przyciemniane 119333 2018 Standard
Pakiet Look 18 Felgi aluminiowe 18 GRANTOUR z ogumieniem 158296 Szyby boczne tylne dodatkowo przyciemniane 119333 2018 Standard
Pakiet GT LINE - elementy wewnętrzne 2018 Standard (w pakiecie) 1 000 PLN
Radioodtwarzacz DAB z Bluetooth, USB/jack wyświetlacz kolorowy 7 2018 Standard (indywidualny)
Radioodtwarzacz DAB z Bluetooth, USB/jack wyświetlacz monochromatyczny 4,2 2018 Standard
Lampy przednie Full LED Pure Vision 2018 Standard (w pakiecie) 3 500 PLN
Kierownica pokryta skórą GT 2018 Standard

Ceny RENAULT Megane 1.6 TCe GT Line EDC Hatchback IV 1.7 165KM (benzyna)

styczeń 2018 - marzec 2018 92 700 PLN
październik 2017 - grudzień 2017 92 100 PLN

Zdjęcia RENAULT Megane 1.6 TCe GT Line EDC Hatchback IV 1.7 165KM (benzyna)

brak zdjęć

Inne wersje iv

RENAULT Megane - Wiadomości

Opinie Moto.pl: VW Golf GTI TCR vs. Renault Megane RS - porównanie. Tak się powinno robić hot hatche!
Zadebiutowały stosunkowo niedawno. Mają zbliżoną moc, napęd na przednią oś i bardzo dobre właściwości trakcyjne. Mimo tego, na co dzień okazują się cechować odmiennymi charakterami. Sprawdzamy naszpikowane emocjami kompakty.

Opinie Moto.pl Renault Megane 1.3 TCe 160 EDC FAP GT Line - zwykły, niezwykły
GT Line to wersja wyposażeniowa oferowana w zestawach z silnikami o mocach 140 lub 160 KM. Zwłaszcza w tej mocniejszej odmianie przypadnie do gustu kierowcom o sportowym zacięciu.

Nowe Megane R.S. Trophy-R z rekordem na Nurburgringu
Renault Megane R.S. Trophy-R zostało nowym rekordzistą hothatchy na niemieckim torze Nurburgring. Choć o najnowszym pocisku francuskiej marki nie wiadomo wszystkiego to już wiemy, że dotychczasowy lider, Honda Type R, musiał ustąpić.

Kupujemy używane - Peugeot 308 II vs. Renault Megane III - tańsza alternatywa dla niemieckich bestsellerów
Ciekawą i odczuwalnie tańszą alternatywą dla VW Golfa czy Opla Astry są propozycje francuskich producentów, oferujące już w standardzie zdecydowanie wyższy poziom wyposażenia dodatkowego. Pozytywne opinie specjalistów i użytkowników zbierają kompakty autorstwa Francuzów - Peugeot 308 drugiej generacji i Renault Megane III, dostępne w kilku wersjach nadwoziowych i napędowych.