RENAULT Megane 1.2 16V TCe Energy Limited Hatchback III 130KM

RENAULT Megane 1.2 16V TCe Energy Limited Hatchback III 130KM (benzyna) (2014 - 2015)

RENAULT Megane 1.2 16V TCe Energy Limited Hatchback III 130KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2014 do 2015 roku. RENAULT Megane 1.2 16V TCe Energy Limited Hatchback III to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 96 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Megane 1.2 16V TCe Energy Limited Hatchback III wynosi 130 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 190 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 9,7 s. Silnik RENAULT Megane 1.2 16V TCe Energy Limited Hatchback III jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1197 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Megane 1.2 16V TCe Energy Limited Hatchback III przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Megane 1.2 16V TCe Energy Limited Hatchback III osiąga moment obrotowy 205 Nm. RENAULT Megane 1.2 16V TCe Energy Limited Hatchback III posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Megane 1.2 16V TCe Energy Limited Hatchback III to benzyna.

Średnie spalanie RENAULT Megane 1.2 16V TCe Energy Limited Hatchback III wynosi około 5,6 l na 100km. Warto nadmienić, że RENAULT Megane 1.2 16V TCe Energy Limited Hatchback III posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1162 litrów. Wymiary samochodu: 4295 mm długości, 1804 mm szerokości, 1471 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Megane 1.2 16V TCe Energy Limited Hatchback III 130KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania RENAULT Megane 1.2 16V TCe Energy Limited Hatchback III 130KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 5,6 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 6,9 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,8 l/100km

Dane techniczne RENAULT Megane 1.2 16V TCe Energy Limited Hatchback III 130KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 9,7 s
Prędkość maksymalna 190 km/h
Moc 130 KM
Momen obrotowy 205 Nm
Pojemność skokowa silnika 1197 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 60
Emisja CO2 130
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 205/50 R17
Rozmiar felgi R17
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Megane 1.2 16V TCe Energy Limited Hatchback III 130KM (benzyna)

Długość 4295 mm
Szerokość od 1804 mm do 2037 mm
Rozstaw osi 2641 mm
Wysokość 1471 mm
Masa własna 1280 kg
Masa całkowita 1787 kg

Wyposażenie RENAULT Megane 1.2 16V TCe Energy Limited Hatchback III 130KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Visio system - system kontroli pasa ruchu + automatyczna zmiana świateł drogowych na mijania 2014 - 2015 Standard (w pakiecie) 1 600 PLN
Pakiet Techno 2014 - 2015 Standard (w pakiecie) 3 000 PLN
Pakiet Easy 2 2014 - 2015 Standard
Pakiet Easy 3 2014 - 2015 Standard (pakiet)
Renault R-Link Evolution -naw. TomTom z 7-calowym dotykowym ekranem, radio, Bluetooth, USB, online 2014 - 2015 Standard
Pakiet Connect & Go 1 2014 - 2015 Standard (w pakiecie) 3 900 PLN
ABS 2014 - 2015 Standard (indywidualny)
Lakier metalik 2014 - 2015 Standard (w pakiecie) 2 100 PLN
El. podnoszenie szyb, przód i tył 2014 - 2015 Standard (indywidualny)
Immobilizer 2014 - 2015 Standard (indywidualny)

Ceny RENAULT Megane 1.2 16V TCe Energy Limited Hatchback III 130KM (benzyna)

kwiecień 2015 - październik 2015 70 400 PLN
czerwiec 2014 - marzec 2015 69 900 PLN

Zdjęcia RENAULT Megane 1.2 16V TCe Energy Limited Hatchback III 130KM (benzyna)

Inne wersje iii-generacja-iii

RENAULT Megane - Wiadomości

Renault wprowadza do sprzedaży hybrydy. W trzech najważniejszych modelach - i to dobry ruch
Na prezentacji przedstawiciele Renault kilkukrotnie podkreślali innowacyjność swojego układu hybrydowego i jego bliskie związki z Formułą 1. Tak naprawdę, to nieważne. Ważne, że hybrydy sprawnie działają, a trafią na pokład najpopularniejszych modeli producenta.

Czy to ostatnia generacja Renault Megane? Tak twierdzi jeden z wiceprezesów
Być może niedługo pożegnamy się z klasycznym kompaktowym modelem francuskiego producenta. Szef projektantów Renault Laurens van den Acker zdradził tygodnikowi Auto Express, że w koncernie zastanawiają się, czy jego produkcja ma sens.