RENAULT Megane 1.2 16V TCe Energy Life Hatchback III 115KM (benzyna) (2013 - 2015)

RENAULT Megane 1.2 16V TCe Energy Life Hatchback III 115KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2013 do 2015 roku. RENAULT Megane 1.2 16V TCe Energy Life Hatchback III to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 85 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Megane 1.2 16V TCe Energy Life Hatchback III wynosi 115 KM. Silnik RENAULT Megane 1.2 16V TCe Energy Life Hatchback III jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1197 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Megane 1.2 16V TCe Energy Life Hatchback III przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Megane 1.2 16V TCe Energy Life Hatchback III osiąga moment obrotowy 190 Nm. RENAULT Megane 1.2 16V TCe Energy Life Hatchback III posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Megane 1.2 16V TCe Energy Life Hatchback III to benzyna.

Warto nadmienić, że RENAULT Megane 1.2 16V TCe Energy Life Hatchback III posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1162 litrów. Wymiary samochodu: 4295 mm długości, 1804 mm szerokości, 1471 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Megane 1.2 16V TCe Energy Life Hatchback III 115KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne RENAULT Megane 1.2 16V TCe Energy Life Hatchback III 115KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 115 KM
Momen obrotowy 190 Nm
Pojemność skokowa silnika 1197 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Megane 1.2 16V TCe Energy Life Hatchback III 115KM (benzyna)

Długość 4295 mm
Szerokość od 1804 mm do 2037 mm
Rozstaw osi 2641 mm
Wysokość 1471 mm
Masa własna 1280 kg
Masa całkowita 1787 kg

Wyposażenie RENAULT Megane 1.2 16V TCe Energy Life Hatchback III 115KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Czujnik ciśnienia w oponach 2014 - 2015 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja manualna 2014 - 2015 Standard
Klimatyzacja automatyczna 2-strefowa z filtrem powietrza 2014 - 2015 Standard (pakiet)
Wycieraczki przedniej szyby o zmiennej częstotliwości pracy z czujnikiem deszczu 2014 - 2015 Standard (pakiet)
Pakiet Komfort 2014 - 2015 Standard (pakiet)
Radio CD/MP3 R-Plug&Radio 2014 - 2015 Standard
Pakiet Komfort 2014 - 2015 Standard
Konsola środkowa z podłokietnikiem i schowkiem bez nawiewu na tylne miejsca 2014 - 2015 Standard
Pakiet Komfort 1 2014 - 2015 Standard
Fotele przednie, ogrzewane 2014 - 2015 Standard (w pakiecie) 850 PLN

Ceny RENAULT Megane 1.2 16V TCe Energy Life Hatchback III 115KM (benzyna)

kwiecień 2015 - październik 2015 66 250 PLN
październik 2013 - marzec 2015 65 750 PLN

Zdjęcia RENAULT Megane 1.2 16V TCe Energy Life Hatchback III 115KM (benzyna)

Inne wersje iii-generacja-iii

RENAULT Megane - Wiadomości

Renault Megane R.S. Trophy-R wycenione. Limitowany hothatch za prawie ćwierć miliona
Renault Megane R.S. to sportowiec z prawdziwego zdarzenia. A jak w nazwie pojawia się Trophy-R, a pod maską trzystukonny motor, to tym trudniej przejść obok niego bez zainteresowania. Zwłaszcza, że topowy francuski sportowiec jest limitowany - powstało tylko 500 sztuk tego modelu.

Opinie Moto.pl: VW Golf GTI TCR vs. Renault Megane RS - porównanie. Tak się powinno robić hot hatche!
Zadebiutowały stosunkowo niedawno. Mają zbliżoną moc, napęd na przednią oś i bardzo dobre właściwości trakcyjne. Mimo tego, na co dzień okazują się cechować odmiennymi charakterami. Sprawdzamy naszpikowane emocjami kompakty.

Opinie Moto.pl Renault Megane 1.3 TCe 160 EDC FAP GT Line - zwykły, niezwykły
GT Line to wersja wyposażeniowa oferowana w zestawach z silnikami o mocach 140 lub 160 KM. Zwłaszcza w tej mocniejszej odmianie przypadnie do gustu kierowcom o sportowym zacięciu.

Nowe Megane R.S. Trophy-R z rekordem na Nurburgringu
Renault Megane R.S. Trophy-R zostało nowym rekordzistą hothatchy na niemieckim torze Nurburgring. Choć o najnowszym pocisku francuskiej marki nie wiadomo wszystkiego to już wiemy, że dotychczasowy lider, Honda Type R, musiał ustąpić.