RENAULT Megane Hatchback III III (2013 - 2016)

RENAULT Megane Hatchback III III

Generacja była produkowana od 2013 do 2016 roku. RENAULT Megane Hatchback III III to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi od 70 do 96 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc generacji RENAULT Megane Hatchback III III wynosi od 95 do 130 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi od 185 do 210 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje od 9,7 do 13,2 s. Silnik RENAULT Megane Hatchback III III jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności od 1197 do 1598 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Megane Hatchback III III przypadają od 2 do 4 zaworów.

Cały układ napędowy RENAULT Megane Hatchback III III osiąga moment obrotowy od 151 do 320 Nm. RENAULT Megane Hatchback III III posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Megane Hatchback III III to benzyna lub diesel.

Średnie spalanie RENAULT Megane Hatchback III III w zależności od wersji silnika, waha się od 3,3 do 6,9 l na 100km. Warto nadmienić, że RENAULT Megane Hatchback III III posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1162 litrów. Wymiary samochodu: 4295 mm długości, 1804 mm szerokości, 1471 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Megane Hatchback III III

Ocena ogólna:
(3 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Rodzaje silników RENAULT Megane Hatchback III III

Zdjęcia RENAULT Megane Hatchback III III

RENAULT Megane - Wiadomości

Renault zapowiada nową gamę samochodów elektrycznych. Debiutuje koncepcyjny Megane eVision
Samochody elektryczne "rosną" jak grzyby po deszczu. Renault właśnie zapowiedziało kolejny rozdział w swojej historii, który ma być zapoczątkowany przez model Megane eVision. To póki co koncepcyjny show-car, ale marka chce iść tą drogą.

Renault wprowadza do sprzedaży hybrydy. W trzech najważniejszych modelach - i to dobry ruch
Na prezentacji przedstawiciele Renault kilkukrotnie podkreślali innowacyjność swojego układu hybrydowego i jego bliskie związki z Formułą 1. Tak naprawdę, to nieważne. Ważne, że hybrydy sprawnie działają, a trafią na pokład najpopularniejszych modeli producenta.

Czy to ostatnia generacja Renault Megane? Tak twierdzi jeden z wiceprezesów
Być może niedługo pożegnamy się z klasycznym kompaktowym modelem francuskiego producenta. Szef projektantów Renault Laurens van den Acker zdradził tygodnikowi Auto Express, że w koncernie zastanawiają się, czy jego produkcja ma sens.