RENAULT Megane 1.6 16V Style Edition Hatchback III II 100KM (benzyna) (2012 - 2013)

RENAULT Megane 1.6 16V Style Edition Hatchback III II 100KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2012 do 2013 roku. RENAULT Megane 1.6 16V Style Edition Hatchback III II to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 74 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Megane 1.6 16V Style Edition Hatchback III II wynosi 100 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 190 km/h. Silnik RENAULT Megane 1.6 16V Style Edition Hatchback III II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1598 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Megane 1.6 16V Style Edition Hatchback III II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Megane 1.6 16V Style Edition Hatchback III II osiąga moment obrotowy 148 Nm. RENAULT Megane 1.6 16V Style Edition Hatchback III II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Megane 1.6 16V Style Edition Hatchback III II to benzyna.

Średnie spalanie RENAULT Megane 1.6 16V Style Edition Hatchback III II wynosi około 6,8 l na 100km. Warto nadmienić, że RENAULT Megane 1.6 16V Style Edition Hatchback III II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1162 litrów. Wymiary samochodu: 4295 mm długości, 1804 mm szerokości, 1471 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Megane 1.6 16V Style Edition Hatchback III II 100KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania RENAULT Megane 1.6 16V Style Edition Hatchback III II 100KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 6,8 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 9,1 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 5,5 l/100km

Dane techniczne RENAULT Megane 1.6 16V Style Edition Hatchback III II 100KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Prędkość maksymalna 190 km/h
Moc 100 KM
Momen obrotowy 148 Nm
Pojemność skokowa silnika 1598 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 60
Emisja CO2 159
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 195/ 65R15
Rozmiar felgi 6.5J x 15
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Megane 1.6 16V Style Edition Hatchback III II 100KM (benzyna)

Długość 4295 mm
Szerokość od 1804 mm do 2037 mm
Rozstaw osi 2641 mm
Wysokość 1471 mm
Masa własna 1280 kg
Masa całkowita 1722 kg

Wyposażenie RENAULT Megane 1.6 16V Style Edition Hatchback III II 100KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Funkcja oświetlania drogi do domu 2013 Standard (indywidualny)
Relingi dachowe w kolorze matowego chromu 2013 Standard
Popielniczka + zapalniczka 2013 Standard
Konsola środkowa z nawiewen na tylne miejsca 2013 Standard
Pakiet Komfort 2013 Standard
Konsola środkowa 2013 Standard
Pakiet Komfort 1 2013 Standard
Lakier metalik 2013 Standard (w pakiecie) 2 100 PLN
Lakier metalik specjalny 2013 Standard (w pakiecie) 2 800 PLN
Mapa elektroniczna Polski oraz Europy Centralnej - wersja podstawowa 2013 Standard (indywidualny)

Cena RENAULT Megane 1.6 16V Style Edition Hatchback III II 100KM (benzyna)

październik 2012 - grudzień 2013 62 450 PLN

Zdjęcia RENAULT Megane 1.6 16V Style Edition Hatchback III II 100KM (benzyna)

Inne wersje iii-generacja-ii

RENAULT Megane - Wiadomości

Opinie Moto.pl: VW Golf GTI TCR vs. Renault Megane RS - porównanie. Tak się powinno robić hot hatche!
Zadebiutowały stosunkowo niedawno. Mają zbliżoną moc, napęd na przednią oś i bardzo dobre właściwości trakcyjne. Mimo tego, na co dzień okazują się cechować odmiennymi charakterami. Sprawdzamy naszpikowane emocjami kompakty.

Opinie Moto.pl Renault Megane 1.3 TCe 160 EDC FAP GT Line - zwykły, niezwykły
GT Line to wersja wyposażeniowa oferowana w zestawach z silnikami o mocach 140 lub 160 KM. Zwłaszcza w tej mocniejszej odmianie przypadnie do gustu kierowcom o sportowym zacięciu.

Nowe Megane R.S. Trophy-R z rekordem na Nurburgringu
Renault Megane R.S. Trophy-R zostało nowym rekordzistą hothatchy na niemieckim torze Nurburgring. Choć o najnowszym pocisku francuskiej marki nie wiadomo wszystkiego to już wiemy, że dotychczasowy lider, Honda Type R, musiał ustąpić.