RENAULT Megane 2.0 16V Bose Edition CVT Hatchback III I 140KM

RENAULT Megane 2.0 16V Bose Edition CVT Hatchback III I 140KM (benzyna) (2011 - 2012)

RENAULT Megane 2.0 16V Bose Edition CVT Hatchback III I 140KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2011 do 2012 roku. RENAULT Megane 2.0 16V Bose Edition CVT Hatchback III I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 103 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Megane 2.0 16V Bose Edition CVT Hatchback III I wynosi 140 KM. Silnik RENAULT Megane 2.0 16V Bose Edition CVT Hatchback III I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1997 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Megane 2.0 16V Bose Edition CVT Hatchback III I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Megane 2.0 16V Bose Edition CVT Hatchback III I osiąga moment obrotowy 195 Nm. RENAULT Megane 2.0 16V Bose Edition CVT Hatchback III I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Megane 2.0 16V Bose Edition CVT Hatchback III I to benzyna.

Warto nadmienić, że RENAULT Megane 2.0 16V Bose Edition CVT Hatchback III I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 405 litrów. Wymiary samochodu: 4295 mm długości, 1808 mm szerokości, 1471 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Megane 2.0 16V Bose Edition CVT Hatchback III I 140KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne RENAULT Megane 2.0 16V Bose Edition CVT Hatchback III I 140KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 140 KM
Momen obrotowy 195 Nm
Pojemność skokowa silnika 1997 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Bezstopniowa
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Megane 2.0 16V Bose Edition CVT Hatchback III I 140KM (benzyna)

Długość 4295 mm
Szerokość od 1808 mm do 2037 mm
Rozstaw osi 2641 mm
Wysokość 1471 mm
Masa własna 1281 kg
Masa całkowita 1783 kg

Wyposażenie RENAULT Megane 2.0 16V Bose Edition CVT Hatchback III I 140KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Tapicerka materiałowa 2012 Standard
Tylna kanapa składana w układzie 1/3 - 2/3 z podłokietnikiem 2012 Standard (pakiet)
Airbag 6 sztuk 2011 - 2012 Standard
Airbag - 4 sztuki 2011 - 2012 Standard
ABS 2011 - 2012 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód i tył 2011 - 2012 Standard (indywidualny)
Immobilizer 2011 - 2012 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 2011 - 2012 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne ustawiane elektrycznie 2011 - 2012 Standard
Tempomat 2011 - 2012 Standard (indywidualny)

Ceny RENAULT Megane 2.0 16V Bose Edition CVT Hatchback III I 140KM (benzyna)

styczeń 2012 - marzec 2012 79 950 PLN
listopad 2011 - grudzień 2011 78 950 PLN
styczeń 2011 - październik 2011 77 950 PLN

Zdjęcia RENAULT Megane 2.0 16V Bose Edition CVT Hatchback III I 140KM (benzyna)

Inne wersje iii-generacja-i

RENAULT Megane - Wiadomości

Renault Megane R.S. Trophy-R wycenione. Limitowany hothatch za prawie ćwierć miliona
Renault Megane R.S. to sportowiec z prawdziwego zdarzenia. A jak w nazwie pojawia się Trophy-R, a pod maską trzystukonny motor, to tym trudniej przejść obok niego bez zainteresowania. Zwłaszcza, że topowy francuski sportowiec jest limitowany - powstało tylko 500 sztuk tego modelu.

Opinie Moto.pl: VW Golf GTI TCR vs. Renault Megane RS - porównanie. Tak się powinno robić hot hatche!
Zadebiutowały stosunkowo niedawno. Mają zbliżoną moc, napęd na przednią oś i bardzo dobre właściwości trakcyjne. Mimo tego, na co dzień okazują się cechować odmiennymi charakterami. Sprawdzamy naszpikowane emocjami kompakty.

Opinie Moto.pl Renault Megane 1.3 TCe 160 EDC FAP GT Line - zwykły, niezwykły
GT Line to wersja wyposażeniowa oferowana w zestawach z silnikami o mocach 140 lub 160 KM. Zwłaszcza w tej mocniejszej odmianie przypadnie do gustu kierowcom o sportowym zacięciu.

Nowe Megane R.S. Trophy-R z rekordem na Nurburgringu
Renault Megane R.S. Trophy-R zostało nowym rekordzistą hothatchy na niemieckim torze Nurburgring. Choć o najnowszym pocisku francuskiej marki nie wiadomo wszystkiego to już wiemy, że dotychczasowy lider, Honda Type R, musiał ustąpić.