RENAULT Megane 1.9 dCi Color Edition Hatchback III I 130KM (diesel) (2011 - 2012)

RENAULT Megane 1.9 dCi Color Edition Hatchback III I 130KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2011 do 2012 roku. RENAULT Megane 1.9 dCi Color Edition Hatchback III I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 96 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Megane 1.9 dCi Color Edition Hatchback III I wynosi 130 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 210 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 9,5 s. Silnik RENAULT Megane 1.9 dCi Color Edition Hatchback III I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1870 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Megane 1.9 dCi Color Edition Hatchback III I przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Megane 1.9 dCi Color Edition Hatchback III I osiąga moment obrotowy 300 Nm. RENAULT Megane 1.9 dCi Color Edition Hatchback III I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Megane 1.9 dCi Color Edition Hatchback III I to diesel.

Średnie spalanie RENAULT Megane 1.9 dCi Color Edition Hatchback III I wynosi około 5,1 l na 100km. Warto nadmienić, że RENAULT Megane 1.9 dCi Color Edition Hatchback III I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 405 litrów. Wymiary samochodu: 4295 mm długości, 1808 mm szerokości, 1471 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Megane 1.9 dCi Color Edition Hatchback III I 130KM (diesel)

Ocena ogólna:
(3 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania RENAULT Megane 1.9 dCi Color Edition Hatchback III I 130KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 5,1 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 6,2 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,5 l/100km

Dane techniczne RENAULT Megane 1.9 dCi Color Edition Hatchback III I 130KM (diesel)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 9,5 s
Prędkość maksymalna 210 km/h
Moc 130 KM
Momen obrotowy 300 Nm
Pojemność skokowa silnika 1870 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 60
Emisja CO2 135
Rodzaj katalizatora Katalizator (Oxy)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Megane 1.9 dCi Color Edition Hatchback III I 130KM (diesel)

Długość 4295 mm
Szerokość od 1808 mm do 2037 mm
Rozstaw osi 2641 mm
Wysokość 1471 mm
Masa własna 1310 kg
Masa całkowita 1813 kg

Wyposażenie RENAULT Megane 1.9 dCi Color Edition Hatchback III I 130KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Airbag 6 sztuk 2011 - 2012 Standard
Airbag - 4 sztuki 2011 - 2012 Standard
ABS 2011 - 2012 Standard (indywidualny)
Lakier metalik 2011 - 2012 Standard (w pakiecie) 2 010 PLN
El. podnoszenie szyb, przód i tył 2011 - 2012 Standard (indywidualny)
Immobilizer 2011 - 2012 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 2011 - 2012 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne ustawiane elektrycznie 2011 - 2012 Standard
Tempomat 2011 - 2012 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne 2011 - 2012 Standard (indywidualny)

Ceny RENAULT Megane 1.9 dCi Color Edition Hatchback III I 130KM (diesel)

styczeń 2012 - marzec 2012 78 950 PLN
listopad 2011 - grudzień 2011 78 150 PLN
lipiec 2011 - październik 2011 77 150 PLN

Zdjęcia RENAULT Megane 1.9 dCi Color Edition Hatchback III I 130KM (diesel)

Inne wersje iii-generacja-i

RENAULT Megane - Wiadomości

Opinie Moto.pl: VW Golf GTI TCR vs. Renault Megane RS - porównanie. Tak się powinno robić hot hatche!
Zadebiutowały stosunkowo niedawno. Mają zbliżoną moc, napęd na przednią oś i bardzo dobre właściwości trakcyjne. Mimo tego, na co dzień okazują się cechować odmiennymi charakterami. Sprawdzamy naszpikowane emocjami kompakty.

Opinie Moto.pl Renault Megane 1.3 TCe 160 EDC FAP GT Line - zwykły, niezwykły
GT Line to wersja wyposażeniowa oferowana w zestawach z silnikami o mocach 140 lub 160 KM. Zwłaszcza w tej mocniejszej odmianie przypadnie do gustu kierowcom o sportowym zacięciu.

Nowe Megane R.S. Trophy-R z rekordem na Nurburgringu
Renault Megane R.S. Trophy-R zostało nowym rekordzistą hothatchy na niemieckim torze Nurburgring. Choć o najnowszym pocisku francuskiej marki nie wiadomo wszystkiego to już wiemy, że dotychczasowy lider, Honda Type R, musiał ustąpić.

Kupujemy używane - Peugeot 308 II vs. Renault Megane III - tańsza alternatywa dla niemieckich bestsellerów
Ciekawą i odczuwalnie tańszą alternatywą dla VW Golfa czy Opla Astry są propozycje francuskich producentów, oferujące już w standardzie zdecydowanie wyższy poziom wyposażenia dodatkowego. Pozytywne opinie specjalistów i użytkowników zbierają kompakty autorstwa Francuzów - Peugeot 308 drugiej generacji i Renault Megane III, dostępne w kilku wersjach nadwoziowych i napędowych.