RENAULT Megane 1.6 16V Generation Authentique Hatchback III I 100KM

RENAULT Megane 1.6 16V Generation Authentique Hatchback III I 100KM (benzyna) (2010 - 2011)

RENAULT Megane 1.6 16V Generation Authentique Hatchback III I 100KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2010 do 2011 roku. RENAULT Megane 1.6 16V Generation Authentique Hatchback III I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 74 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Megane 1.6 16V Generation Authentique Hatchback III I wynosi 100 KM. Silnik RENAULT Megane 1.6 16V Generation Authentique Hatchback III I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1598 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Megane 1.6 16V Generation Authentique Hatchback III I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Megane 1.6 16V Generation Authentique Hatchback III I osiąga moment obrotowy 148 Nm. RENAULT Megane 1.6 16V Generation Authentique Hatchback III I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Megane 1.6 16V Generation Authentique Hatchback III I to benzyna.

Warto nadmienić, że RENAULT Megane 1.6 16V Generation Authentique Hatchback III I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 405 litrów. Wymiary samochodu: 4295 mm długości, 1808 mm szerokości, 1471 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Megane 1.6 16V Generation Authentique Hatchback III I 100KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne RENAULT Megane 1.6 16V Generation Authentique Hatchback III I 100KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 100 KM
Momen obrotowy 148 Nm
Pojemność skokowa silnika 1598 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Megane 1.6 16V Generation Authentique Hatchback III I 100KM (benzyna)

Długość 4295 mm
Szerokość od 1808 mm do 2037 mm
Rozstaw osi 2641 mm
Wysokość 1471 mm
Masa własna 1205 kg
Masa całkowita 1722 kg

Wyposażenie RENAULT Megane 1.6 16V Generation Authentique Hatchback III I 100KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier metalik 2011 Standard (w pakiecie) 2 026 PLN
Światła przeciwmgielne 2011 Standard (w pakiecie) 544 PLN
ESP + ASR 2011 Standard (w pakiecie) 1 613 PLN
Lakier uni specjalny 2011 Standard (w pakiecie) 544 PLN
Radio CD/MP3 4x15 W 2011 Standard (w pakiecie) 1 613 PLN
El. podnoszenie szyb, tył 2011 Standard (w pakiecie) 1 069 PLN
System nagłośnienia Bose Sound 2011 Standard
Airbag 6 sztuk 2010 - 2011 Standard
Airbag - 4 sztuki 2010 - 2011 Standard
ABS 2010 - 2011 Standard (indywidualny)

Ceny RENAULT Megane 1.6 16V Generation Authentique Hatchback III I 100KM (benzyna)

styczeń 2011 - luty 2011 50 800 PLN
listopad 2010 - grudzień 2010 50 800 PLN

Zdjęcia RENAULT Megane 1.6 16V Generation Authentique Hatchback III I 100KM (benzyna)

Inne wersje iii-generacja-i

RENAULT Megane - Wiadomości

Renault Megane R.S. Trophy-R wycenione. Limitowany hothatch za prawie ćwierć miliona
Renault Megane R.S. to sportowiec z prawdziwego zdarzenia. A jak w nazwie pojawia się Trophy-R, a pod maską trzystukonny motor, to tym trudniej przejść obok niego bez zainteresowania. Zwłaszcza, że topowy francuski sportowiec jest limitowany - powstało tylko 500 sztuk tego modelu.

Opinie Moto.pl: VW Golf GTI TCR vs. Renault Megane RS - porównanie. Tak się powinno robić hot hatche!
Zadebiutowały stosunkowo niedawno. Mają zbliżoną moc, napęd na przednią oś i bardzo dobre właściwości trakcyjne. Mimo tego, na co dzień okazują się cechować odmiennymi charakterami. Sprawdzamy naszpikowane emocjami kompakty.

Opinie Moto.pl Renault Megane 1.3 TCe 160 EDC FAP GT Line - zwykły, niezwykły
GT Line to wersja wyposażeniowa oferowana w zestawach z silnikami o mocach 140 lub 160 KM. Zwłaszcza w tej mocniejszej odmianie przypadnie do gustu kierowcom o sportowym zacięciu.

Nowe Megane R.S. Trophy-R z rekordem na Nurburgringu
Renault Megane R.S. Trophy-R zostało nowym rekordzistą hothatchy na niemieckim torze Nurburgring. Choć o najnowszym pocisku francuskiej marki nie wiadomo wszystkiego to już wiemy, że dotychczasowy lider, Honda Type R, musiał ustąpić.