RENAULT Megane 1.6 16V Dynamique Hatchback III I 110KM (benzyna) (2008 - 2010)

RENAULT Megane 1.6 16V Dynamique Hatchback III I 110KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2008 do 2010 roku. RENAULT Megane 1.6 16V Dynamique Hatchback III I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 81 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Megane 1.6 16V Dynamique Hatchback III I wynosi 110 KM. Silnik RENAULT Megane 1.6 16V Dynamique Hatchback III I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1598 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Megane 1.6 16V Dynamique Hatchback III I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Megane 1.6 16V Dynamique Hatchback III I osiąga moment obrotowy 151 Nm. RENAULT Megane 1.6 16V Dynamique Hatchback III I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Megane 1.6 16V Dynamique Hatchback III I to benzyna.

Warto nadmienić, że RENAULT Megane 1.6 16V Dynamique Hatchback III I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 405 litrów. Wymiary samochodu: 4295 mm długości, 1808 mm szerokości, 1471 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Megane 1.6 16V Dynamique Hatchback III I 110KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(5 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne RENAULT Megane 1.6 16V Dynamique Hatchback III I 110KM (benzyna)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 110 KM
Momen obrotowy 151 Nm
Pojemność skokowa silnika 1598 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Megane 1.6 16V Dynamique Hatchback III I 110KM (benzyna)

Długość 4295 mm
Szerokość od 1808 mm do 2037 mm
Rozstaw osi 2641 mm
Wysokość 1471 mm
Masa własna 1215 kg
Masa całkowita 1734 kg

Wyposażenie RENAULT Megane 1.6 16V Dynamique Hatchback III I 110KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier metalik 2010 Standard (w pakiecie) 1 950 PLN
Lusterka boczne ustawiane elektrycznie 2010 Standard
Szyby boczne tylne oraz szyba tylna dodatkowo przyciemniane 2010 Standard
Czujnik deszczu 2010 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne ustawiane mechanicznie 2010 Standard
Czujnik odległości przy parkowaniu - tył 2010 Standard
Klamki zewnętrzne chromowane 2010 Standard
Koło zapasowe - pełnowymiarowe 2010 Standard (indywidualny)
Zestaw do naprawy przebitej opony 2010 Standard
Felgi aluminiowe 17 z ogumieniem 2010 Standard (w pakiecie) 1 000 PLN

Ceny RENAULT Megane 1.6 16V Dynamique Hatchback III I 110KM (benzyna)

maj 2010 - lipiec 2010 58 000 PLN
marzec 2010 - maj 2010 64 000 PLN
maj 2009 - luty 2010 62 000 PLN
marzec 2009 - kwiecień 2009 64 000 PLN
luty 2009 61 500 PLN
listopad 2008 - styczeń 2009 60 000 PLN

Zdjęcia RENAULT Megane 1.6 16V Dynamique Hatchback III I 110KM (benzyna)

Inne wersje iii-generacja-i

RENAULT Megane - Wiadomości

Renault Megane R.S. Trophy-R wycenione. Limitowany hothatch za prawie ćwierć miliona
Renault Megane R.S. to sportowiec z prawdziwego zdarzenia. A jak w nazwie pojawia się Trophy-R, a pod maską trzystukonny motor, to tym trudniej przejść obok niego bez zainteresowania. Zwłaszcza, że topowy francuski sportowiec jest limitowany - powstało tylko 500 sztuk tego modelu.

Opinie Moto.pl: VW Golf GTI TCR vs. Renault Megane RS - porównanie. Tak się powinno robić hot hatche!
Zadebiutowały stosunkowo niedawno. Mają zbliżoną moc, napęd na przednią oś i bardzo dobre właściwości trakcyjne. Mimo tego, na co dzień okazują się cechować odmiennymi charakterami. Sprawdzamy naszpikowane emocjami kompakty.

Opinie Moto.pl Renault Megane 1.3 TCe 160 EDC FAP GT Line - zwykły, niezwykły
GT Line to wersja wyposażeniowa oferowana w zestawach z silnikami o mocach 140 lub 160 KM. Zwłaszcza w tej mocniejszej odmianie przypadnie do gustu kierowcom o sportowym zacięciu.

Nowe Megane R.S. Trophy-R z rekordem na Nurburgringu
Renault Megane R.S. Trophy-R zostało nowym rekordzistą hothatchy na niemieckim torze Nurburgring. Choć o najnowszym pocisku francuskiej marki nie wiadomo wszystkiego to już wiemy, że dotychczasowy lider, Honda Type R, musiał ustąpić.