RENAULT Megane 1.5 dCi Privilege Hatchback III I 110KM (diesel) (2010 - 2012)

RENAULT Megane 1.5 dCi Privilege Hatchback III I 110KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2010 do 2012 roku. RENAULT Megane 1.5 dCi Privilege Hatchback III I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 81 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Megane 1.5 dCi Privilege Hatchback III I wynosi 110 KM. Silnik RENAULT Megane 1.5 dCi Privilege Hatchback III I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1461 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Megane 1.5 dCi Privilege Hatchback III I przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Megane 1.5 dCi Privilege Hatchback III I osiąga moment obrotowy 240 Nm. RENAULT Megane 1.5 dCi Privilege Hatchback III I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Megane 1.5 dCi Privilege Hatchback III I to diesel.

Warto nadmienić, że RENAULT Megane 1.5 dCi Privilege Hatchback III I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 405 litrów. Wymiary samochodu: 4295 mm długości, 1808 mm szerokości, 1471 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Megane 1.5 dCi Privilege Hatchback III I 110KM (diesel)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne RENAULT Megane 1.5 dCi Privilege Hatchback III I 110KM (diesel)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 110 KM
Momen obrotowy 240 Nm
Pojemność skokowa silnika 1461 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Megane 1.5 dCi Privilege Hatchback III I 110KM (diesel)

Długość 4295 mm
Szerokość od 1808 mm do 2037 mm
Rozstaw osi 2641 mm
Wysokość 1471 mm
Masa własna 1215 kg
Masa całkowita 1761 kg

Wyposażenie RENAULT Megane 1.5 dCi Privilege Hatchback III I 110KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier metalik 2012 Standard (w pakiecie) 2 010 PLN
Hamulec postojowy - automatyczny 2012 Standard (w pakiecie) 1 060 PLN
Nawiew wentylacji na tylne miejsca 2012 Standard (pakiet)
Fotele przednie, ogrzewane 2011 - 2012 Standard (w pakiecie) 850 PLN
Koło zapasowe - pełnowymiarowe 2011 - 2012 Standard (w pakiecie) 310 PLN
Felgi aluminiowe 17 z ogumieniem 2011 - 2012 Standard (w pakiecie) 1 060 PLN
Lakier uni specjalny 2011 - 2012 Standard (w pakiecie) 540 PLN
Radio CD/MP3 4x15 W + Bluetooth 2011 - 2012 Standard (w pakiecie) 540 PLN
Radio CD/MP3 4x30 W 3D Sound By Arkamys + Bluetooth i Audio Connection Box 2011 - 2012 Standard (w pakiecie) 1 600 PLN
Popielniczka + zapalniczka 2011 - 2012 Standard (w pakiecie) 80 PLN

Ceny RENAULT Megane 1.5 dCi Privilege Hatchback III I 110KM (diesel)

styczeń 2012 - marzec 2012 80 450 PLN
styczeń 2011 - grudzień 2011 78 450 PLN
grudzień 2010 68 450 PLN
wrzesień 2010 - grudzień 2010 77 800 PLN

Zdjęcia RENAULT Megane 1.5 dCi Privilege Hatchback III I 110KM (diesel)

Inne wersje iii-generacja-i

RENAULT Megane - Wiadomości

Renault Megane R.S. Trophy-R wycenione. Limitowany hothatch za prawie ćwierć miliona
Renault Megane R.S. to sportowiec z prawdziwego zdarzenia. A jak w nazwie pojawia się Trophy-R, a pod maską trzystukonny motor, to tym trudniej przejść obok niego bez zainteresowania. Zwłaszcza, że topowy francuski sportowiec jest limitowany - powstało tylko 500 sztuk tego modelu.

Opinie Moto.pl: VW Golf GTI TCR vs. Renault Megane RS - porównanie. Tak się powinno robić hot hatche!
Zadebiutowały stosunkowo niedawno. Mają zbliżoną moc, napęd na przednią oś i bardzo dobre właściwości trakcyjne. Mimo tego, na co dzień okazują się cechować odmiennymi charakterami. Sprawdzamy naszpikowane emocjami kompakty.

Opinie Moto.pl Renault Megane 1.3 TCe 160 EDC FAP GT Line - zwykły, niezwykły
GT Line to wersja wyposażeniowa oferowana w zestawach z silnikami o mocach 140 lub 160 KM. Zwłaszcza w tej mocniejszej odmianie przypadnie do gustu kierowcom o sportowym zacięciu.

Nowe Megane R.S. Trophy-R z rekordem na Nurburgringu
Renault Megane R.S. Trophy-R zostało nowym rekordzistą hothatchy na niemieckim torze Nurburgring. Choć o najnowszym pocisku francuskiej marki nie wiadomo wszystkiego to już wiemy, że dotychczasowy lider, Honda Type R, musiał ustąpić.