RENAULT Megane 1.5 dCi Generation Hatchback III I 90KM (diesel) (2010 - 2012)

RENAULT Megane 1.5 dCi Generation Hatchback III I 90KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2010 do 2012 roku. RENAULT Megane 1.5 dCi Generation Hatchback III I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 66 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Megane 1.5 dCi Generation Hatchback III I wynosi 90 KM. Silnik RENAULT Megane 1.5 dCi Generation Hatchback III I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1461 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Megane 1.5 dCi Generation Hatchback III I przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Megane 1.5 dCi Generation Hatchback III I osiąga moment obrotowy 200 Nm. RENAULT Megane 1.5 dCi Generation Hatchback III I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Megane 1.5 dCi Generation Hatchback III I to diesel.

Warto nadmienić, że RENAULT Megane 1.5 dCi Generation Hatchback III I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 405 litrów. Wymiary samochodu: 4295 mm długości, 1808 mm szerokości, 1471 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Megane 1.5 dCi Generation Hatchback III I 90KM (diesel)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne RENAULT Megane 1.5 dCi Generation Hatchback III I 90KM (diesel)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 90 KM
Momen obrotowy 200 Nm
Pojemność skokowa silnika 1461 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Megane 1.5 dCi Generation Hatchback III I 90KM (diesel)

Długość 4295 mm
Szerokość od 1808 mm do 2037 mm
Rozstaw osi 2641 mm
Wysokość 1471 mm
Masa własna 1215 kg
Masa całkowita 1743 kg

Wyposażenie RENAULT Megane 1.5 dCi Generation Hatchback III I 90KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier uni 2012 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja automatyczna 2-strefowa z filtrem powietrza 2012 Standard (w pakiecie) 1 600 PLN
ESP + ASR 2011 - 2012 Standard (w pakiecie) 1 600 PLN
Lakier uni specjalny 2011 - 2012 Standard (w pakiecie) 540 PLN
Przygotowanie do montażu alarmu 2011 - 2012 Standard (w pakiecie) 330 PLN
Radio CD/MP3 4x15 W 2011 - 2012 Standard (w pakiecie) 1 600 PLN
Tylne oparcie składane, dzielone 2011 - 2012 Standard
Fotele sportowe, przód 2011 - 2012 Standard
Zawieszenie sportowe 2011 - 2012 Standard
Zderzaki sportowe - przód i tył 2011 - 2012 Standard

Ceny RENAULT Megane 1.5 dCi Generation Hatchback III I 90KM (diesel)

styczeń 2012 - marzec 2012 62 200 PLN
listopad 2011 - grudzień 2011 61 400 PLN
styczeń 2011 - październik 2011 59 400 PLN
listopad 2010 - grudzień 2010 55 400 PLN

Zdjęcia RENAULT Megane 1.5 dCi Generation Hatchback III I 90KM (diesel)

Inne wersje iii-generacja-i

RENAULT Megane - Wiadomości

Renault Megane R.S. Trophy-R wycenione. Limitowany hothatch za prawie ćwierć miliona
Renault Megane R.S. to sportowiec z prawdziwego zdarzenia. A jak w nazwie pojawia się Trophy-R, a pod maską trzystukonny motor, to tym trudniej przejść obok niego bez zainteresowania. Zwłaszcza, że topowy francuski sportowiec jest limitowany - powstało tylko 500 sztuk tego modelu.

Opinie Moto.pl: VW Golf GTI TCR vs. Renault Megane RS - porównanie. Tak się powinno robić hot hatche!
Zadebiutowały stosunkowo niedawno. Mają zbliżoną moc, napęd na przednią oś i bardzo dobre właściwości trakcyjne. Mimo tego, na co dzień okazują się cechować odmiennymi charakterami. Sprawdzamy naszpikowane emocjami kompakty.

Opinie Moto.pl Renault Megane 1.3 TCe 160 EDC FAP GT Line - zwykły, niezwykły
GT Line to wersja wyposażeniowa oferowana w zestawach z silnikami o mocach 140 lub 160 KM. Zwłaszcza w tej mocniejszej odmianie przypadnie do gustu kierowcom o sportowym zacięciu.

Nowe Megane R.S. Trophy-R z rekordem na Nurburgringu
Renault Megane R.S. Trophy-R zostało nowym rekordzistą hothatchy na niemieckim torze Nurburgring. Choć o najnowszym pocisku francuskiej marki nie wiadomo wszystkiego to już wiemy, że dotychczasowy lider, Honda Type R, musiał ustąpić.