RENAULT Megane 1.5 dCi Generation Authentique Hatchback III I 85KM

RENAULT Megane 1.5 dCi Generation Authentique Hatchback III I 85KM (diesel) (2010 - 2011)

RENAULT Megane 1.5 dCi Generation Authentique Hatchback III I 85KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2010 do 2011 roku. RENAULT Megane 1.5 dCi Generation Authentique Hatchback III I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 63 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Megane 1.5 dCi Generation Authentique Hatchback III I wynosi 85 KM. Silnik RENAULT Megane 1.5 dCi Generation Authentique Hatchback III I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1461 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Megane 1.5 dCi Generation Authentique Hatchback III I przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Megane 1.5 dCi Generation Authentique Hatchback III I osiąga moment obrotowy 200 Nm. RENAULT Megane 1.5 dCi Generation Authentique Hatchback III I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Megane 1.5 dCi Generation Authentique Hatchback III I to diesel.

Warto nadmienić, że RENAULT Megane 1.5 dCi Generation Authentique Hatchback III I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 405 litrów. Wymiary samochodu: 4295 mm długości, 1808 mm szerokości, 1471 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Megane 1.5 dCi Generation Authentique Hatchback III I 85KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne RENAULT Megane 1.5 dCi Generation Authentique Hatchback III I 85KM (diesel)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 85 KM
Momen obrotowy 200 Nm
Pojemność skokowa silnika 1461 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (Oxy)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Megane 1.5 dCi Generation Authentique Hatchback III I 85KM (diesel)

Długość 4295 mm
Szerokość od 1808 mm do 2037 mm
Rozstaw osi 2641 mm
Wysokość 1471 mm
Masa własna 1215 kg
Masa całkowita 1743 kg

Wyposażenie RENAULT Megane 1.5 dCi Generation Authentique Hatchback III I 85KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier metalik 2011 Standard (w pakiecie) 2 026 PLN
Światła przeciwmgielne 2011 Standard (w pakiecie) 544 PLN
ESP + ASR 2011 Standard (w pakiecie) 1 613 PLN
Lakier uni specjalny 2011 Standard (w pakiecie) 544 PLN
Radio CD/MP3 4x15 W 2011 Standard (w pakiecie) 1 613 PLN
El. podnoszenie szyb, tył 2011 Standard (w pakiecie) 1 069 PLN
System nagłośnienia Bose Sound 2011 Standard
Wyłącznik poduszki powietrznej 2010 - 2011 Standard (indywidualny)
Czujnik odległości przy parkowaniu - tył 2010 - 2011 Standard
Klamki zewnętrzne chromowane 2010 - 2011 Standard

Ceny RENAULT Megane 1.5 dCi Generation Authentique Hatchback III I 85KM (diesel)

styczeń 2011 - luty 2011 63 300 PLN
sierpień 2010 - grudzień 2010 63 300 PLN
lipiec 2010 62 700 PLN

Zdjęcia RENAULT Megane 1.5 dCi Generation Authentique Hatchback III I 85KM (diesel)

Inne wersje iii-generacja-i

RENAULT Megane - Wiadomości

Opinie Moto.pl: VW Golf GTI TCR vs. Renault Megane RS - porównanie. Tak się powinno robić hot hatche!
Zadebiutowały stosunkowo niedawno. Mają zbliżoną moc, napęd na przednią oś i bardzo dobre właściwości trakcyjne. Mimo tego, na co dzień okazują się cechować odmiennymi charakterami. Sprawdzamy naszpikowane emocjami kompakty.

Opinie Moto.pl Renault Megane 1.3 TCe 160 EDC FAP GT Line - zwykły, niezwykły
GT Line to wersja wyposażeniowa oferowana w zestawach z silnikami o mocach 140 lub 160 KM. Zwłaszcza w tej mocniejszej odmianie przypadnie do gustu kierowcom o sportowym zacięciu.

Nowe Megane R.S. Trophy-R z rekordem na Nurburgringu
Renault Megane R.S. Trophy-R zostało nowym rekordzistą hothatchy na niemieckim torze Nurburgring. Choć o najnowszym pocisku francuskiej marki nie wiadomo wszystkiego to już wiemy, że dotychczasowy lider, Honda Type R, musiał ustąpić.

Kupujemy używane - Peugeot 308 II vs. Renault Megane III - tańsza alternatywa dla niemieckich bestsellerów
Ciekawą i odczuwalnie tańszą alternatywą dla VW Golfa czy Opla Astry są propozycje francuskich producentów, oferujące już w standardzie zdecydowanie wyższy poziom wyposażenia dodatkowego. Pozytywne opinie specjalistów i użytkowników zbierają kompakty autorstwa Francuzów - Peugeot 308 drugiej generacji i Renault Megane III, dostępne w kilku wersjach nadwoziowych i napędowych.