RENAULT Megane 1.4 16V TCE Privilege Hatchback III I 130KM (benzyna) (2009 - 2012)

RENAULT Megane 1.4 16V TCE Privilege Hatchback III I 130KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2009 do 2012 roku. RENAULT Megane 1.4 16V TCE Privilege Hatchback III I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 96 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Megane 1.4 16V TCE Privilege Hatchback III I wynosi 130 KM. Silnik RENAULT Megane 1.4 16V TCE Privilege Hatchback III I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1397 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Megane 1.4 16V TCE Privilege Hatchback III I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Megane 1.4 16V TCE Privilege Hatchback III I osiąga moment obrotowy 190 Nm. RENAULT Megane 1.4 16V TCE Privilege Hatchback III I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Megane 1.4 16V TCE Privilege Hatchback III I to benzyna.

Warto nadmienić, że RENAULT Megane 1.4 16V TCE Privilege Hatchback III I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 405 litrów. Wymiary samochodu: 4295 mm długości, 1808 mm szerokości, 1471 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Megane 1.4 16V TCE Privilege Hatchback III I 130KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(3 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne RENAULT Megane 1.4 16V TCE Privilege Hatchback III I 130KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 130 KM
Momen obrotowy 190 Nm
Pojemność skokowa silnika 1397 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Megane 1.4 16V TCE Privilege Hatchback III I 130KM (benzyna)

Długość 4295 mm
Szerokość od 1808 mm do 2037 mm
Rozstaw osi 2641 mm
Wysokość 1471 mm
Masa własna 1195 kg
Masa całkowita 1728 kg

Wyposażenie RENAULT Megane 1.4 16V TCE Privilege Hatchback III I 130KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier metalik 2012 Standard (w pakiecie) 2 010 PLN
Hamulec postojowy - automatyczny 2012 Standard (w pakiecie) 1 060 PLN
Nawiew wentylacji na tylne miejsca 2012 Standard (pakiet)
Fotele przednie, ogrzewane 2011 - 2012 Standard (w pakiecie) 850 PLN
Koło zapasowe - pełnowymiarowe 2011 - 2012 Standard (w pakiecie) 310 PLN
Felgi aluminiowe 17 z ogumieniem 2011 - 2012 Standard (w pakiecie) 1 060 PLN
Lakier uni specjalny 2011 - 2012 Standard (w pakiecie) 540 PLN
Radio CD/MP3 4x15 W + Bluetooth 2011 - 2012 Standard (w pakiecie) 540 PLN
Radio CD/MP3 4x30 W 3D Sound By Arkamys + Bluetooth i Audio Connection Box 2011 - 2012 Standard (w pakiecie) 1 600 PLN
Popielniczka + zapalniczka 2011 - 2012 Standard (w pakiecie) 80 PLN

Ceny RENAULT Megane 1.4 16V TCE Privilege Hatchback III I 130KM (benzyna)

styczeń 2012 - marzec 2012 74 950 PLN
styczeń 2011 - grudzień 2011 72 950 PLN
grudzień 2010 62 950 PLN
sierpień 2010 - grudzień 2010 65 300 PLN
maj 2010 - lipiec 2010 66 000 PLN
marzec 2010 - maj 2010 72 000 PLN
maj 2009 - luty 2010 70 000 PLN
marzec 2009 - kwiecień 2009 68 000 PLN

Zdjęcia RENAULT Megane 1.4 16V TCE Privilege Hatchback III I 130KM (benzyna)

Inne wersje iii-generacja-i

RENAULT Megane - Wiadomości

Opinie Moto.pl: VW Golf GTI TCR vs. Renault Megane RS - porównanie. Tak się powinno robić hot hatche!
Zadebiutowały stosunkowo niedawno. Mają zbliżoną moc, napęd na przednią oś i bardzo dobre właściwości trakcyjne. Mimo tego, na co dzień okazują się cechować odmiennymi charakterami. Sprawdzamy naszpikowane emocjami kompakty.

Opinie Moto.pl Renault Megane 1.3 TCe 160 EDC FAP GT Line - zwykły, niezwykły
GT Line to wersja wyposażeniowa oferowana w zestawach z silnikami o mocach 140 lub 160 KM. Zwłaszcza w tej mocniejszej odmianie przypadnie do gustu kierowcom o sportowym zacięciu.

Nowe Megane R.S. Trophy-R z rekordem na Nurburgringu
Renault Megane R.S. Trophy-R zostało nowym rekordzistą hothatchy na niemieckim torze Nurburgring. Choć o najnowszym pocisku francuskiej marki nie wiadomo wszystkiego to już wiemy, że dotychczasowy lider, Honda Type R, musiał ustąpić.

Kupujemy używane - Peugeot 308 II vs. Renault Megane III - tańsza alternatywa dla niemieckich bestsellerów
Ciekawą i odczuwalnie tańszą alternatywą dla VW Golfa czy Opla Astry są propozycje francuskich producentów, oferujące już w standardzie zdecydowanie wyższy poziom wyposażenia dodatkowego. Pozytywne opinie specjalistów i użytkowników zbierają kompakty autorstwa Francuzów - Peugeot 308 drugiej generacji i Renault Megane III, dostępne w kilku wersjach nadwoziowych i napędowych.