RENAULT Megane Hatchback III I (2008 - 2012)

RENAULT Megane Hatchback III I

Generacja była produkowana od 2008 do 2012 roku. RENAULT Megane Hatchback III I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi od 63 do 132 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc generacji RENAULT Megane Hatchback III I wynosi od 85 do 180 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi od 190 do 230 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje od 7,8 do 10,9 s. Silnik RENAULT Megane Hatchback III I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności od 1397 do 1998 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Megane Hatchback III I przypadają od 2 do 4 zaworów.

Cały układ napędowy RENAULT Megane Hatchback III I osiąga moment obrotowy od 148 do 380 Nm. RENAULT Megane Hatchback III I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Megane Hatchback III I to benzyna lub diesel.

Średnie spalanie RENAULT Megane Hatchback III I w zależności od wersji silnika, waha się od 5,1 do 9,0 l na 100km. Warto nadmienić, że RENAULT Megane Hatchback III I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 405 litrów. Wymiary samochodu: 4295 mm długości, 1808 mm szerokości, 1471 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Megane Hatchback III I

Ocena ogólna:
(4 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Rodzaje silników RENAULT Megane Hatchback III I

Silniki benzynowe
(2011 - 2012) 2.0 16V Bose Edition CVT Hatchback III I 140KM
(2011 - 2012) 1.4 16V TCE Bose Edition Hatchback III I 130KM
(2011 - 2012) 1.6 16V Color Edition Hatchback III I 110KM
(2011 - 2012) 1.6 16V Color Edition bioetanol Hatchback III I 110KM
(2011 - 2012) 1.6 16V Dynamique Euro5 Hatchback III I 110KM
(2011 - 2012) 1.6 16V Color Edition Hatchback III I 100KM
(2010 - 2012) 2.0 16V Privilege CVT Euro5 Hatchback III I 140KM
(2010 - 2011) 1.4 16V TCE Exception Hatchback III I 130KM
(2010) 1.6 16V Exception Hatchback III I 110KM
(2010 - 2011) 1.6 16V Exception Euro5 Hatchback III I 110KM
(2010 - 2011) 1.6 16V Expression Euro5 Hatchback III I 110KM
(2010 - 2011) 1.6 16V Generation Hatchback III I 110KM
(2010 - 2011) 1.6 16V Generation Authentique Hatchback III I 110KM
(2010 - 2011) 1.6 16V Tech Run Euro5 Hatchback III I 110KM
(2010 - 2011) 1.6 16V Expression Euro5 Hatchback III I 100KM
(2010 - 2012) 1.6 16V Generation Hatchback III I 100KM
(2010 - 2011) 1.6 16V Generation Authentique Hatchback III I 100KM
(2009 - 2010) 2.0 16V Privilege CVT Hatchback III I 140KM
(2009 - 2012) 1.4 16V TCE Dynamique Hatchback III I 130KM
(2009 - 2010) 1.4 16V TCE Expression Hatchback III I 130KM
(2009 - 2012) 1.4 16V TCE Privilege Hatchback III I 130KM
(2009 - 2011) 1.4 16V TCE Tech Run Hatchback III I 130KM
(2009 - 2011) 1.6 16V Tech Run Hatchback III I 110KM
(2008 - 2010) 2.0 16V TCE Privilege Hatchback III I 180KM
(2008 - 2010) 1.6 16V Authentique Hatchback III I 110KM
(2008 - 2010) 1.6 16V Dynamique Hatchback III I 110KM
(2008 - 2011) 1.6 16V Expression Hatchback III I 110KM
(2008 - 2010) 1.6 16V Authentique Hatchback III I 100KM
(2008 - 2011) 1.6 16V Expression Hatchback III I 100KM
Silniki diesla
(2011 - 2012) 1.9 dCi Bose Edition Hatchback III I 130KM
(2011 - 2012) 1.9 dCi Color Edition Hatchback III I 130KM
(2011 - 2012) 1.9 dCi Dynamique Euro5 Hatchback III I 130KM
(2011 - 2012) 1.5 dCi Bose Edition Hatchback III I 110KM
(2011 - 2012) 1.5 dCi Color Edition Hatchback III I 110KM
(2011 - 2012) 1.5 dCi Dynamique Hatchback III I 110KM
(2011 - 2012) 1.5 dCi Dynamique EDC aut Hatchback III I 110KM
(2011 - 2012) 1.5 dCi Color Edition Hatchback III I 90KM
(2010 - 2011) 1.9 dCi Exception Hatchback III I 130KM
(2010 - 2011) 1.9 dCi Exception Euro5 Hatchback III I 130KM
(2010 - 2012) 1.9 dCi Privilege Euro5 Hatchback III I 130KM
(2010 - 2011) 1.5 dCi Exception Hatchback III I 110KM
(2010 - 2011) 1.5 dCi Exception EDC aut Hatchback III I 110KM
(2010 - 2011) 1.5 dCi Expression Hatchback III I 110KM
(2010 - 2012) 1.5 dCi Privilege Hatchback III I 110KM
(2010 - 2011) 1.5 dCi Exception Hatchback III I 105KM
(2010 - 2011) 1.5 dCi Expression Hatchback III I 90KM
(2010 - 2012) 1.5 dCi Generation Hatchback III I 90KM
(2010 - 2011) 1.5 dCi Generation Authentique Hatchback III I 90KM
(2010 - 2011) 1.5 dCi Generation Hatchback III I 85KM
(2010 - 2011) 1.5 dCi Generation Authentique Hatchback III I 85KM
(2009 - 2010) 2.0 dCi 16V Privilege Hatchback III I 160KM
(2009 - 2011) 1.5 dCi Tech Run Hatchback III I 105KM
(2008 - 2010) 1.9 dCi Dynamique Hatchback III I 130KM
(2008 - 2011) 1.9 dCi Privilege Hatchback III I 130KM
(2008 - 2010) 1.5 dCi Authentique Hatchback III I 105KM
(2008 - 2010) 1.5 dCi Dynamique Hatchback III I 105KM
(2008 - 2011) 1.5 dCi Expression Hatchback III I 105KM
(2008 - 2011) 1.5 dCi Privilege Hatchback III I 105KM
(2008 - 2010) 1.5 dCi Authentique Hatchback III I 85KM
(2008 - 2011) 1.5 dCi Expression Hatchback III I 85KM

Zdjęcia RENAULT Megane Hatchback III I

RENAULT Megane - Wiadomości

Renault Megane R.S. Trophy-R wycenione. Limitowany hothatch za prawie ćwierć miliona
Renault Megane R.S. to sportowiec z prawdziwego zdarzenia. A jak w nazwie pojawia się Trophy-R, a pod maską trzystukonny motor, to tym trudniej przejść obok niego bez zainteresowania. Zwłaszcza, że topowy francuski sportowiec jest limitowany - powstało tylko 500 sztuk tego modelu.

Opinie Moto.pl: VW Golf GTI TCR vs. Renault Megane RS - porównanie. Tak się powinno robić hot hatche!
Zadebiutowały stosunkowo niedawno. Mają zbliżoną moc, napęd na przednią oś i bardzo dobre właściwości trakcyjne. Mimo tego, na co dzień okazują się cechować odmiennymi charakterami. Sprawdzamy naszpikowane emocjami kompakty.

Opinie Moto.pl Renault Megane 1.3 TCe 160 EDC FAP GT Line - zwykły, niezwykły
GT Line to wersja wyposażeniowa oferowana w zestawach z silnikami o mocach 140 lub 160 KM. Zwłaszcza w tej mocniejszej odmianie przypadnie do gustu kierowcom o sportowym zacięciu.

Nowe Megane R.S. Trophy-R z rekordem na Nurburgringu
Renault Megane R.S. Trophy-R zostało nowym rekordzistą hothatchy na niemieckim torze Nurburgring. Choć o najnowszym pocisku francuskiej marki nie wiadomo wszystkiego to już wiemy, że dotychczasowy lider, Honda Type R, musiał ustąpić.