RENAULT Megane R.S. Hatchback III Coupe 2.0 265KM (benzyna) (2013 - 2015)

RENAULT Megane R.S. Hatchback III Coupe 2.0 265KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2013 do 2015 roku. RENAULT Megane R.S. Hatchback III Coupe 2.0 to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 195 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Megane R.S. Hatchback III Coupe 2.0 wynosi 265 KM. Silnik RENAULT Megane R.S. Hatchback III Coupe 2.0 jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1998 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Megane R.S. Hatchback III Coupe 2.0 przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Megane R.S. Hatchback III Coupe 2.0 osiąga moment obrotowy 360 Nm. RENAULT Megane R.S. Hatchback III Coupe 2.0 posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Megane R.S. Hatchback III Coupe 2.0 to benzyna.

Warto nadmienić, że RENAULT Megane R.S. Hatchback III Coupe 2.0 posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1024 litrów. Wymiary samochodu: 4295 mm długości, 1804 mm szerokości, 1423 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Megane R.S. Hatchback III Coupe 2.0 265KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(7 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne RENAULT Megane R.S. Hatchback III Coupe 2.0 265KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Moc 265 KM
Momen obrotowy 360 Nm
Pojemność skokowa silnika 1998 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Megane R.S. Hatchback III Coupe 2.0 265KM (benzyna)

Długość 4295 mm
Szerokość od 1804 mm do 2037 mm
Rozstaw osi 2640 mm
Wysokość 1423 mm
Masa własna 1462 kg
Masa całkowita 1835 kg

Wyposażenie RENAULT Megane R.S. Hatchback III Coupe 2.0 265KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Funkcja oświetlania drogi do domu 2014 - 2015 Standard (indywidualny)
Fotele kubełkowe Recaro, przód 2014 - 2015 Standard
Tapicerka skórzana łączona z elementami skóry ekologicznej 2014 - 2015 Standard (w pakiecie) 5 300 PLN
Dźwignia zmiany biegów sportowa 2014 - 2015 Standard
Oznakowanie Trophy na przedniej, aerodynamicznej listwie typu F1 2014 - 2015 Standard
Oznakowanie Trophy na bokach nadwozia oraz szachownica przy dolnych krawędziach drzwi przednich 2014 - 2015 Standard
Nakładki na progi drzwi z numerowaniem 2014 - 2015 Standard
Kierownica pokryta alcantarą, z czerwonymi przeszyciami 2014 - 2015 Standard
Czujnik ciśnienia w oponach 2014 - 2015 Standard (indywidualny)
System R.S. Monitor 2.0 - system pozwalający śledzić różne parametry podzespołów mechanicznych 2014 - 2015 Standard (w pakiecie) 1 060 PLN

Cena RENAULT Megane R.S. Hatchback III Coupe 2.0 265KM (benzyna)

październik 2013 - czerwiec 2015 106 550 PLN

Zdjęcia RENAULT Megane R.S. Hatchback III Coupe 2.0 265KM (benzyna)

RENAULT Megane III Coupe III hatchback żółty przedni lewy
RENAULT Megane III Coupe III hatchback żółty przedni prawy
RENAULT Megane III Coupe III hatchback żółty przedni prawy
RENAULT Megane III Coupe III hatchback żółty przedni
RENAULT Megane III Coupe III hatchback żółty boczny prawy
RENAULT Megane III Coupe III hatchback żółty tylny lewy
RENAULT Megane III Coupe III hatchback tablica rozdzielcza
RENAULT Megane III Coupe III hatchback czerwony jasny

Inne wersje iii-coupe-generacja-iii

RENAULT Megane - Wiadomości

Opinie Moto.pl: VW Golf GTI TCR vs. Renault Megane RS - porównanie. Tak się powinno robić hot hatche!
Zadebiutowały stosunkowo niedawno. Mają zbliżoną moc, napęd na przednią oś i bardzo dobre właściwości trakcyjne. Mimo tego, na co dzień okazują się cechować odmiennymi charakterami. Sprawdzamy naszpikowane emocjami kompakty.

Opinie Moto.pl Renault Megane 1.3 TCe 160 EDC FAP GT Line - zwykły, niezwykły
GT Line to wersja wyposażeniowa oferowana w zestawach z silnikami o mocach 140 lub 160 KM. Zwłaszcza w tej mocniejszej odmianie przypadnie do gustu kierowcom o sportowym zacięciu.

Nowe Megane R.S. Trophy-R z rekordem na Nurburgringu
Renault Megane R.S. Trophy-R zostało nowym rekordzistą hothatchy na niemieckim torze Nurburgring. Choć o najnowszym pocisku francuskiej marki nie wiadomo wszystkiego to już wiemy, że dotychczasowy lider, Honda Type R, musiał ustąpić.