RENAULT Megane 1.9 dCi Monaco Hatchback III Coupe I 130KM (diesel) (2011)

RENAULT Megane 1.9 dCi Monaco Hatchback III Coupe I 130KM (diesel)

Wersja była produkowana w 2011 roku. RENAULT Megane 1.9 dCi Monaco Hatchback III Coupe I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 96 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Megane 1.9 dCi Monaco Hatchback III Coupe I wynosi 130 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 210 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 9,5 s. Silnik RENAULT Megane 1.9 dCi Monaco Hatchback III Coupe I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1870 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Megane 1.9 dCi Monaco Hatchback III Coupe I przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Megane 1.9 dCi Monaco Hatchback III Coupe I osiąga moment obrotowy 300 Nm. RENAULT Megane 1.9 dCi Monaco Hatchback III Coupe I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Megane 1.9 dCi Monaco Hatchback III Coupe I to diesel.

Średnie spalanie RENAULT Megane 1.9 dCi Monaco Hatchback III Coupe I wynosi około 5,1 l na 100km. Warto nadmienić, że RENAULT Megane 1.9 dCi Monaco Hatchback III Coupe I posiada 3 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4299 mm długości, 1804 mm szerokości, 1423 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Megane 1.9 dCi Monaco Hatchback III Coupe I 130KM (diesel)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania RENAULT Megane 1.9 dCi Monaco Hatchback III Coupe I 130KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 5,1 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 6,2 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,5 l/100km

Dane techniczne RENAULT Megane 1.9 dCi Monaco Hatchback III Coupe I 130KM (diesel)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 9,5 s
Prędkość maksymalna 210 km/h
Moc 130 KM
Momen obrotowy 300 Nm
Pojemność skokowa silnika 1870 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 60
Emisja CO2 135
Rodzaj katalizatora Katalizator (Oxy)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Megane 1.9 dCi Monaco Hatchback III Coupe I 130KM (diesel)

Długość 4299 mm
Szerokość 1804 mm
Rozstaw osi 2640 mm
Wysokość 1423 mm
Masa własna 1310 kg
Masa całkowita 1813 kg

Wyposażenie RENAULT Megane 1.9 dCi Monaco Hatchback III Coupe I 130KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Airbag 6 sztuk 2011 Standard
Airbag - 4 sztuki 2011 Standard
ABS 2011 Standard (indywidualny)
Lakier metalik 2011 Standard
El. podnoszenie szyb, przód i tył 2011 Standard
Immobilizer 2011 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 2011 Standard (indywidualny)
Tempomat 2011 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne 2011 Standard (indywidualny)
4/5 zagłówki 2011 Standard (indywidualny)

Cena RENAULT Megane 1.9 dCi Monaco Hatchback III Coupe I 130KM (diesel)

luty 2011 - grudzień 2011 87 500 PLN

Zdjęcia RENAULT Megane 1.9 dCi Monaco Hatchback III Coupe I 130KM (diesel)

Inne wersje iii-coupe-generacja-i

RENAULT Megane - Wiadomości

Renault Megane R.S. Trophy-R wycenione. Limitowany hothatch za prawie ćwierć miliona
Renault Megane R.S. to sportowiec z prawdziwego zdarzenia. A jak w nazwie pojawia się Trophy-R, a pod maską trzystukonny motor, to tym trudniej przejść obok niego bez zainteresowania. Zwłaszcza, że topowy francuski sportowiec jest limitowany - powstało tylko 500 sztuk tego modelu.

Opinie Moto.pl: VW Golf GTI TCR vs. Renault Megane RS - porównanie. Tak się powinno robić hot hatche!
Zadebiutowały stosunkowo niedawno. Mają zbliżoną moc, napęd na przednią oś i bardzo dobre właściwości trakcyjne. Mimo tego, na co dzień okazują się cechować odmiennymi charakterami. Sprawdzamy naszpikowane emocjami kompakty.

Opinie Moto.pl Renault Megane 1.3 TCe 160 EDC FAP GT Line - zwykły, niezwykły
GT Line to wersja wyposażeniowa oferowana w zestawach z silnikami o mocach 140 lub 160 KM. Zwłaszcza w tej mocniejszej odmianie przypadnie do gustu kierowcom o sportowym zacięciu.

Nowe Megane R.S. Trophy-R z rekordem na Nurburgringu
Renault Megane R.S. Trophy-R zostało nowym rekordzistą hothatchy na niemieckim torze Nurburgring. Choć o najnowszym pocisku francuskiej marki nie wiadomo wszystkiego to już wiemy, że dotychczasowy lider, Honda Type R, musiał ustąpić.