RENAULT Megane 1.5 dCi Dynamique Hatchback III Coupe I 110KM (diesel) (2011 - 2012)

RENAULT Megane 1.5 dCi Dynamique Hatchback III Coupe I 110KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2011 do 2012 roku. RENAULT Megane 1.5 dCi Dynamique Hatchback III Coupe I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 81 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Megane 1.5 dCi Dynamique Hatchback III Coupe I wynosi 110 KM. Silnik RENAULT Megane 1.5 dCi Dynamique Hatchback III Coupe I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1461 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Megane 1.5 dCi Dynamique Hatchback III Coupe I przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Megane 1.5 dCi Dynamique Hatchback III Coupe I osiąga moment obrotowy 240 Nm. RENAULT Megane 1.5 dCi Dynamique Hatchback III Coupe I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Megane 1.5 dCi Dynamique Hatchback III Coupe I to diesel.

Warto nadmienić, że RENAULT Megane 1.5 dCi Dynamique Hatchback III Coupe I posiada 3 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4299 mm długości, 1804 mm szerokości, 1423 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Megane 1.5 dCi Dynamique Hatchback III Coupe I 110KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne RENAULT Megane 1.5 dCi Dynamique Hatchback III Coupe I 110KM (diesel)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Moc 110 KM
Momen obrotowy 240 Nm
Pojemność skokowa silnika 1461 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Megane 1.5 dCi Dynamique Hatchback III Coupe I 110KM (diesel)

Długość 4299 mm
Szerokość 1804 mm
Rozstaw osi 2640 mm
Wysokość 1423 mm
Masa własna 1215 kg
Masa całkowita 1761 kg

Wyposażenie RENAULT Megane 1.5 dCi Dynamique Hatchback III Coupe I 110KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier metalik 2012 Standard (w pakiecie) 2 010 PLN
Tapicerka skórzana łączona z elementami skóry ekologicznej + tylny podłokietnik 2012 Standard (w pakiecie) 5 300 PLN
Tylna kanapa składana w układzie 1/3 - 2/3 z podłokietnikiem 2012 Standard (pakiet)
Kryterium techniczne do zamówienia tapicerki skórzanej łączonej z elementami skóry ekologicznej 2012 Standard (pakiet)
Airbag 6 sztuk 2011 - 2012 Standard (indywidualny)
Airbag - 4 sztuki 2011 - 2012 Standard
ABS 2011 - 2012 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód i tył 2011 - 2012 Standard
Immobilizer 2011 - 2012 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 2011 - 2012 Standard (indywidualny)

Ceny RENAULT Megane 1.5 dCi Dynamique Hatchback III Coupe I 110KM (diesel)

styczeń 2012 - marzec 2012 78 350 PLN
listopad 2011 - grudzień 2011 77 550 PLN
styczeń 2011 - październik 2011 76 500 PLN

Zdjęcia RENAULT Megane 1.5 dCi Dynamique Hatchback III Coupe I 110KM (diesel)

Inne wersje iii-coupe-generacja-i

RENAULT Megane - Wiadomości

Renault Megane R.S. Trophy-R wycenione. Limitowany hothatch za prawie ćwierć miliona
Renault Megane R.S. to sportowiec z prawdziwego zdarzenia. A jak w nazwie pojawia się Trophy-R, a pod maską trzystukonny motor, to tym trudniej przejść obok niego bez zainteresowania. Zwłaszcza, że topowy francuski sportowiec jest limitowany - powstało tylko 500 sztuk tego modelu.

Opinie Moto.pl: VW Golf GTI TCR vs. Renault Megane RS - porównanie. Tak się powinno robić hot hatche!
Zadebiutowały stosunkowo niedawno. Mają zbliżoną moc, napęd na przednią oś i bardzo dobre właściwości trakcyjne. Mimo tego, na co dzień okazują się cechować odmiennymi charakterami. Sprawdzamy naszpikowane emocjami kompakty.

Opinie Moto.pl Renault Megane 1.3 TCe 160 EDC FAP GT Line - zwykły, niezwykły
GT Line to wersja wyposażeniowa oferowana w zestawach z silnikami o mocach 140 lub 160 KM. Zwłaszcza w tej mocniejszej odmianie przypadnie do gustu kierowcom o sportowym zacięciu.

Nowe Megane R.S. Trophy-R z rekordem na Nurburgringu
Renault Megane R.S. Trophy-R zostało nowym rekordzistą hothatchy na niemieckim torze Nurburgring. Choć o najnowszym pocisku francuskiej marki nie wiadomo wszystkiego to już wiemy, że dotychczasowy lider, Honda Type R, musiał ustąpić.