RENAULT Megane 1.4 16V TCE Dynamique Hatchback III Coupe I 130KM

RENAULT Megane 1.4 16V TCE Dynamique Hatchback III Coupe I 130KM (benzyna) (2009 - 2012)

RENAULT Megane 1.4 16V TCE Dynamique Hatchback III Coupe I 130KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2009 do 2012 roku. RENAULT Megane 1.4 16V TCE Dynamique Hatchback III Coupe I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 96 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Megane 1.4 16V TCE Dynamique Hatchback III Coupe I wynosi 130 KM. Silnik RENAULT Megane 1.4 16V TCE Dynamique Hatchback III Coupe I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1397 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Megane 1.4 16V TCE Dynamique Hatchback III Coupe I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Megane 1.4 16V TCE Dynamique Hatchback III Coupe I osiąga moment obrotowy 190 Nm. RENAULT Megane 1.4 16V TCE Dynamique Hatchback III Coupe I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Megane 1.4 16V TCE Dynamique Hatchback III Coupe I to benzyna.

Warto nadmienić, że RENAULT Megane 1.4 16V TCE Dynamique Hatchback III Coupe I posiada 3 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4299 mm długości, 1804 mm szerokości, 1423 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Megane 1.4 16V TCE Dynamique Hatchback III Coupe I 130KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne RENAULT Megane 1.4 16V TCE Dynamique Hatchback III Coupe I 130KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Moc 130 KM
Momen obrotowy 190 Nm
Pojemność skokowa silnika 1397 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Megane 1.4 16V TCE Dynamique Hatchback III Coupe I 130KM (benzyna)

Długość 4299 mm
Szerokość 1804 mm
Rozstaw osi 2640 mm
Wysokość 1423 mm
Masa własna 1270 kg
Masa całkowita 1728 kg

Wyposażenie RENAULT Megane 1.4 16V TCE Dynamique Hatchback III Coupe I 130KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier metalik 2012 Standard (w pakiecie) 2 010 PLN
Tapicerka skórzana łączona z elementami skóry ekologicznej + tylny podłokietnik 2012 Standard (w pakiecie) 5 300 PLN
Tylna kanapa składana w układzie 1/3 - 2/3 z podłokietnikiem 2012 Standard (pakiet)
Kryterium techniczne do zamówienia tapicerki skórzanej łączonej z elementami skóry ekologicznej 2012 Standard (pakiet)
Szyby boczne tylne oraz szyba tylna dodatkowo przyciemniane 2011 - 2012 Standard (w pakiecie) 540 PLN
Fotele przednie, ogrzewane 2011 - 2012 Standard (w pakiecie) 850 PLN
Koło zapasowe - pełnowymiarowe 2011 - 2012 Standard (w pakiecie) 310 PLN
Karta Renault Handsfree 2011 - 2012 Standard
Lakier metalik specjalny 2011 - 2012 Standard (w pakiecie) 2 710 PLN
Dach szklany panoramiczny - stały 2011 - 2012 Standard (w pakiecie) 3 200 PLN

Ceny RENAULT Megane 1.4 16V TCE Dynamique Hatchback III Coupe I 130KM (benzyna)

styczeń 2012 - marzec 2012 72 850 PLN
listopad 2011 - grudzień 2011 72 050 PLN
styczeń 2011 - październik 2011 71 000 PLN
maj 2010 - grudzień 2010 66 000 PLN
marzec 2010 - maj 2010 70 000 PLN
maj 2009 - luty 2010 68 000 PLN
marzec 2009 - kwiecień 2009 66 000 PLN

Zdjęcia RENAULT Megane 1.4 16V TCE Dynamique Hatchback III Coupe I 130KM (benzyna)

Inne wersje iii-coupe-generacja-i

RENAULT Megane - Wiadomości

Opinie Moto.pl: VW Golf GTI TCR vs. Renault Megane RS - porównanie. Tak się powinno robić hot hatche!
Zadebiutowały stosunkowo niedawno. Mają zbliżoną moc, napęd na przednią oś i bardzo dobre właściwości trakcyjne. Mimo tego, na co dzień okazują się cechować odmiennymi charakterami. Sprawdzamy naszpikowane emocjami kompakty.

Opinie Moto.pl Renault Megane 1.3 TCe 160 EDC FAP GT Line - zwykły, niezwykły
GT Line to wersja wyposażeniowa oferowana w zestawach z silnikami o mocach 140 lub 160 KM. Zwłaszcza w tej mocniejszej odmianie przypadnie do gustu kierowcom o sportowym zacięciu.

Nowe Megane R.S. Trophy-R z rekordem na Nurburgringu
Renault Megane R.S. Trophy-R zostało nowym rekordzistą hothatchy na niemieckim torze Nurburgring. Choć o najnowszym pocisku francuskiej marki nie wiadomo wszystkiego to już wiemy, że dotychczasowy lider, Honda Type R, musiał ustąpić.