RENAULT Megane II 2.0 dCi Dynamique Hatchback 150KM (diesel) (2006 - 2007)

RENAULT Megane II 2.0 dCi Dynamique Hatchback 150KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2006 do 2007 roku. RENAULT Megane II 2.0 dCi Dynamique Hatchback to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 110 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Megane II 2.0 dCi Dynamique Hatchback wynosi 150 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 210 km/h. Silnik RENAULT Megane II 2.0 dCi Dynamique Hatchback jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1995 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Megane II 2.0 dCi Dynamique Hatchback przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Megane II 2.0 dCi Dynamique Hatchback osiąga moment obrotowy 340 Nm. RENAULT Megane II 2.0 dCi Dynamique Hatchback posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Megane II 2.0 dCi Dynamique Hatchback to diesel.

Średnie spalanie RENAULT Megane II 2.0 dCi Dynamique Hatchback wynosi około 5,5 l na 100km. Warto nadmienić, że RENAULT Megane II 2.0 dCi Dynamique Hatchback posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1190 litrów. Wymiary samochodu: 4209 mm długości, 1777 mm szerokości, 1458 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Megane II 2.0 dCi Dynamique Hatchback 150KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania RENAULT Megane II 2.0 dCi Dynamique Hatchback 150KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 5,5 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 6,9 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,7 l/100km

Dane techniczne RENAULT Megane II 2.0 dCi Dynamique Hatchback 150KM (diesel)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Prędkość maksymalna 210 km/h
Moc 150 KM
Momen obrotowy 340 Nm
Pojemność skokowa silnika 1995 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 60
Emisja CO2 146
Rodzaj katalizatora Katalizator (Oxy)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 195/65 R15
Rozmiar felgi 6.5J x 15
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Megane II 2.0 dCi Dynamique Hatchback 150KM (diesel)

Długość 4209 mm
Szerokość 1777 mm
Rozstaw osi 2686 mm
Wysokość 1458 mm
Masa własna 1315 kg
Masa całkowita 1840 kg

Wyposażenie RENAULT Megane II 2.0 dCi Dynamique Hatchback 150KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
El. podnoszenie szyb, przód 2007 Standard
El. podnoszenie szyb, przód i tył 2007 Standard (indywidualny)
Radio CD 4x15 W Mono 2007 Standard
ABS 2007 Standard
Wspomaganie układu kierowniczego 2007 Standard
Lakier metalik 2007 Standard (w pakiecie) 1 850 PLN
ASR - system zapobiegający poślizgowi kół podczas przyspieszania 2007 Standard (indywidualny)
Immobilizer 2007 Standard
Komputer pokładowy 2007 Standard
Lusterka boczne ustawiane elektrycznie 2007 Standard

Ceny RENAULT Megane II 2.0 dCi Dynamique Hatchback 150KM (diesel)

styczeń 2007 - kwiecień 2007 82 800 PLN
wrzesień 2006 - styczeń 2007 80 000 PLN
lipiec 2006 - sierpień 2006 84 500 PLN
kwiecień 2006 - czerwiec 2006 84 100 PLN

Zdjęcia RENAULT Megane II 2.0 dCi Dynamique Hatchback 150KM (diesel)

Inne wersje ii--generacja-ii

RENAULT Megane - Wiadomości

Opinie Moto.pl: VW Golf GTI TCR vs. Renault Megane RS - porównanie. Tak się powinno robić hot hatche!
Zadebiutowały stosunkowo niedawno. Mają zbliżoną moc, napęd na przednią oś i bardzo dobre właściwości trakcyjne. Mimo tego, na co dzień okazują się cechować odmiennymi charakterami. Sprawdzamy naszpikowane emocjami kompakty.

Opinie Moto.pl Renault Megane 1.3 TCe 160 EDC FAP GT Line - zwykły, niezwykły
GT Line to wersja wyposażeniowa oferowana w zestawach z silnikami o mocach 140 lub 160 KM. Zwłaszcza w tej mocniejszej odmianie przypadnie do gustu kierowcom o sportowym zacięciu.

Nowe Megane R.S. Trophy-R z rekordem na Nurburgringu
Renault Megane R.S. Trophy-R zostało nowym rekordzistą hothatchy na niemieckim torze Nurburgring. Choć o najnowszym pocisku francuskiej marki nie wiadomo wszystkiego to już wiemy, że dotychczasowy lider, Honda Type R, musiał ustąpić.

Kupujemy używane - Peugeot 308 II vs. Renault Megane III - tańsza alternatywa dla niemieckich bestsellerów
Ciekawą i odczuwalnie tańszą alternatywą dla VW Golfa czy Opla Astry są propozycje francuskich producentów, oferujące już w standardzie zdecydowanie wyższy poziom wyposażenia dodatkowego. Pozytywne opinie specjalistów i użytkowników zbierają kompakty autorstwa Francuzów - Peugeot 308 drugiej generacji i Renault Megane III, dostępne w kilku wersjach nadwoziowych i napędowych.