RENAULT Megane II 1.9 dCi Luxe Dynamique Hatchback I 120KM (diesel) (2002 - 2005)

RENAULT Megane II 1.9 dCi Luxe Dynamique Hatchback I 120KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2002 do 2005 roku. RENAULT Megane II 1.9 dCi Luxe Dynamique Hatchback I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 88 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Megane II 1.9 dCi Luxe Dynamique Hatchback I wynosi 120 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 196 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 10,5 s. Silnik RENAULT Megane II 1.9 dCi Luxe Dynamique Hatchback I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1870 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Megane II 1.9 dCi Luxe Dynamique Hatchback I przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Megane II 1.9 dCi Luxe Dynamique Hatchback I osiąga moment obrotowy 300 Nm. RENAULT Megane II 1.9 dCi Luxe Dynamique Hatchback I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Megane II 1.9 dCi Luxe Dynamique Hatchback I to diesel.

Średnie spalanie RENAULT Megane II 1.9 dCi Luxe Dynamique Hatchback I wynosi około 5,4 l na 100km. Warto nadmienić, że RENAULT Megane II 1.9 dCi Luxe Dynamique Hatchback I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1190 litrów. Wymiary samochodu: 4209 mm długości, 1777 mm szerokości, 1457 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Megane II 1.9 dCi Luxe Dynamique Hatchback I 120KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania RENAULT Megane II 1.9 dCi Luxe Dynamique Hatchback I 120KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 5,4 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 7,2 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,4 l/100km

Dane techniczne RENAULT Megane II 1.9 dCi Luxe Dynamique Hatchback I 120KM (diesel)

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 10,5 s
Prędkość maksymalna 196 km/h
Moc 120 KM
Momen obrotowy 300 Nm
Pojemność skokowa silnika 1870 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 60
Rodzaj katalizatora Katalizator
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Rozmiar opony 195/65 R15
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Megane II 1.9 dCi Luxe Dynamique Hatchback I 120KM (diesel)

Długość 4209 mm
Szerokość 1777 mm
Rozstaw osi 2625 mm
Wysokość 1457 mm
Masa własna 1337 kg
Masa całkowita 1812 kg

Wyposażenie RENAULT Megane II 1.9 dCi Luxe Dynamique Hatchback I 120KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Szyba przednia odblaskowa 2004 - 2005 Standard
Lakier metalik 2004 - 2005 Standard (w pakiecie) 1 800 PLN
Pakiet Renault Megane "Grand AIR" 2004 - 2005 Standard (w pakiecie) 1 000 PLN
ABS 2002 - 2005 Standard (indywidualny)
Airbag 6 sztuk 2002 - 2005 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne 2002 - 2005 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja 2002 - 2005 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 2002 - 2005 Standard (indywidualny)
Zamek centralny 2002 - 2005 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne ustawiane elektrycznie 2002 - 2005 Standard (indywidualny)

Ceny RENAULT Megane II 1.9 dCi Luxe Dynamique Hatchback I 120KM (diesel)

listopad 2005 - grudzień 2005 83 900 PLN
grudzień 2004 - październik 2005 82 100 PLN
grudzień 2003 - listopad 2004 74 500 PLN
grudzień 2002 - listopad 2003 73 200 PLN
październik 2002 - listopad 2002 83 900 PLN

Zdjęcia RENAULT Megane II 1.9 dCi Luxe Dynamique Hatchback I 120KM (diesel)

Inne wersje ii--generacja-i

RENAULT Megane - Wiadomości

Opinie Moto.pl: VW Golf GTI TCR vs. Renault Megane RS - porównanie. Tak się powinno robić hot hatche!
Zadebiutowały stosunkowo niedawno. Mają zbliżoną moc, napęd na przednią oś i bardzo dobre właściwości trakcyjne. Mimo tego, na co dzień okazują się cechować odmiennymi charakterami. Sprawdzamy naszpikowane emocjami kompakty.

Opinie Moto.pl Renault Megane 1.3 TCe 160 EDC FAP GT Line - zwykły, niezwykły
GT Line to wersja wyposażeniowa oferowana w zestawach z silnikami o mocach 140 lub 160 KM. Zwłaszcza w tej mocniejszej odmianie przypadnie do gustu kierowcom o sportowym zacięciu.

Nowe Megane R.S. Trophy-R z rekordem na Nurburgringu
Renault Megane R.S. Trophy-R zostało nowym rekordzistą hothatchy na niemieckim torze Nurburgring. Choć o najnowszym pocisku francuskiej marki nie wiadomo wszystkiego to już wiemy, że dotychczasowy lider, Honda Type R, musiał ustąpić.

Kupujemy używane - Peugeot 308 II vs. Renault Megane III - tańsza alternatywa dla niemieckich bestsellerów
Ciekawą i odczuwalnie tańszą alternatywą dla VW Golfa czy Opla Astry są propozycje francuskich producentów, oferujące już w standardzie zdecydowanie wyższy poziom wyposażenia dodatkowego. Pozytywne opinie specjalistów i użytkowników zbierają kompakty autorstwa Francuzów - Peugeot 308 drugiej generacji i Renault Megane III, dostępne w kilku wersjach nadwoziowych i napędowych.