RENAULT Megane II 1.5 dCi Confort Authentique Hatchback I 105KM

RENAULT Megane II 1.5 dCi Confort Authentique Hatchback I 105KM (diesel) (2005 - 2006)

RENAULT Megane II 1.5 dCi Confort Authentique Hatchback I 105KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2005 do 2006 roku. RENAULT Megane II 1.5 dCi Confort Authentique Hatchback I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 77 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Megane II 1.5 dCi Confort Authentique Hatchback I wynosi 105 KM. Silnik RENAULT Megane II 1.5 dCi Confort Authentique Hatchback I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1461 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Megane II 1.5 dCi Confort Authentique Hatchback I przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Megane II 1.5 dCi Confort Authentique Hatchback I osiąga moment obrotowy 240 Nm. RENAULT Megane II 1.5 dCi Confort Authentique Hatchback I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Megane II 1.5 dCi Confort Authentique Hatchback I to diesel.

Warto nadmienić, że RENAULT Megane II 1.5 dCi Confort Authentique Hatchback I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1190 litrów. Wymiary samochodu: 4209 mm długości, 1777 mm szerokości, 1457 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Megane II 1.5 dCi Confort Authentique Hatchback I 105KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne RENAULT Megane II 1.5 dCi Confort Authentique Hatchback I 105KM (diesel)

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 105 KM
Momen obrotowy 240 Nm
Pojemność skokowa silnika 1461 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Megane II 1.5 dCi Confort Authentique Hatchback I 105KM (diesel)

Długość 4209 mm
Szerokość 1777 mm
Rozstaw osi 2625 mm
Wysokość 1457 mm
Masa własna 1300 kg
Masa całkowita 1770 kg

Wyposażenie RENAULT Megane II 1.5 dCi Confort Authentique Hatchback I 105KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 2005 - 2006 Standard (indywidualny)
Airbag 6 sztuk 2005 - 2006 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne 2005 - 2006 Standard (indywidualny)
Tempomat 2005 - 2006 Standard (w pakiecie) 1 000 PLN
Klimatyzacja 2005 - 2006 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 2005 - 2006 Standard (indywidualny)
Zamek centralny 2005 - 2006 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne ustawiane elektrycznie 2005 - 2006 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód i tył 2005 - 2006 Standard (indywidualny)
4/5 zagłówki 2005 - 2006 Standard (indywidualny)

Ceny RENAULT Megane II 1.5 dCi Confort Authentique Hatchback I 105KM (diesel)

listopad 2005 - wrzesień 2006 74 200 PLN
sierpień 2005 - październik 2005 74 200 PLN

Zdjęcia RENAULT Megane II 1.5 dCi Confort Authentique Hatchback I 105KM (diesel)

Inne wersje ii--generacja-i

RENAULT Megane - Wiadomości

Renault Megane R.S. Trophy-R wycenione. Limitowany hothatch za prawie ćwierć miliona
Renault Megane R.S. to sportowiec z prawdziwego zdarzenia. A jak w nazwie pojawia się Trophy-R, a pod maską trzystukonny motor, to tym trudniej przejść obok niego bez zainteresowania. Zwłaszcza, że topowy francuski sportowiec jest limitowany - powstało tylko 500 sztuk tego modelu.

Opinie Moto.pl: VW Golf GTI TCR vs. Renault Megane RS - porównanie. Tak się powinno robić hot hatche!
Zadebiutowały stosunkowo niedawno. Mają zbliżoną moc, napęd na przednią oś i bardzo dobre właściwości trakcyjne. Mimo tego, na co dzień okazują się cechować odmiennymi charakterami. Sprawdzamy naszpikowane emocjami kompakty.

Opinie Moto.pl Renault Megane 1.3 TCe 160 EDC FAP GT Line - zwykły, niezwykły
GT Line to wersja wyposażeniowa oferowana w zestawach z silnikami o mocach 140 lub 160 KM. Zwłaszcza w tej mocniejszej odmianie przypadnie do gustu kierowcom o sportowym zacięciu.

Nowe Megane R.S. Trophy-R z rekordem na Nurburgringu
Renault Megane R.S. Trophy-R zostało nowym rekordzistą hothatchy na niemieckim torze Nurburgring. Choć o najnowszym pocisku francuskiej marki nie wiadomo wszystkiego to już wiemy, że dotychczasowy lider, Honda Type R, musiał ustąpić.