RENAULT Megane Hatchback II (1999 - 2001)

RENAULT Megane Hatchback II

Generacja była produkowana od 1999 do 2001 roku. RENAULT Megane Hatchback II to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi od 55 do 81 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc generacji RENAULT Megane Hatchback II wynosi od 75 do 110 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi od 168 do 184 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 11,8 s. Silnik RENAULT Megane Hatchback II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności od 1390 do 1870 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Megane Hatchback II przypadają od 2 do 4 zaworów.

Cały układ napędowy RENAULT Megane Hatchback II osiąga moment obrotowy od 114 do 200 Nm. RENAULT Megane Hatchback II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Megane Hatchback II to benzyna lub diesel.

Średnie spalanie RENAULT Megane Hatchback II w zależności od wersji silnika, waha się od 6,5 do 7,1 l na 100km. Warto nadmienić, że RENAULT Megane Hatchback II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1210 litrów. Wymiary samochodu: od 4164 do 4169 mm długości, 1698 mm szerokości, 1420 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Megane Hatchback II

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Rodzaje silników RENAULT Megane Hatchback II

Zdjęcia RENAULT Megane Hatchback II

RENAULT Megane - Wiadomości

Opinie Moto.pl: VW Golf GTI TCR vs. Renault Megane RS - porównanie. Tak się powinno robić hot hatche!
Zadebiutowały stosunkowo niedawno. Mają zbliżoną moc, napęd na przednią oś i bardzo dobre właściwości trakcyjne. Mimo tego, na co dzień okazują się cechować odmiennymi charakterami. Sprawdzamy naszpikowane emocjami kompakty.

Opinie Moto.pl Renault Megane 1.3 TCe 160 EDC FAP GT Line - zwykły, niezwykły
GT Line to wersja wyposażeniowa oferowana w zestawach z silnikami o mocach 140 lub 160 KM. Zwłaszcza w tej mocniejszej odmianie przypadnie do gustu kierowcom o sportowym zacięciu.

Nowe Megane R.S. Trophy-R z rekordem na Nurburgringu
Renault Megane R.S. Trophy-R zostało nowym rekordzistą hothatchy na niemieckim torze Nurburgring. Choć o najnowszym pocisku francuskiej marki nie wiadomo wszystkiego to już wiemy, że dotychczasowy lider, Honda Type R, musiał ustąpić.

Kupujemy używane - Peugeot 308 II vs. Renault Megane III - tańsza alternatywa dla niemieckich bestsellerów
Ciekawą i odczuwalnie tańszą alternatywą dla VW Golfa czy Opla Astry są propozycje francuskich producentów, oferujące już w standardzie zdecydowanie wyższy poziom wyposażenia dodatkowego. Pozytywne opinie specjalistów i użytkowników zbierają kompakty autorstwa Francuzów - Peugeot 308 drugiej generacji i Renault Megane III, dostępne w kilku wersjach nadwoziowych i napędowych.