RENAULT Mgane 1.6 RT Hatchback I 75KM (benzyna) (1996 - 1999)

RENAULT Mgane 1.6 RT Hatchback I 75KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 1996 do 1999 roku. RENAULT Mgane 1.6 RT Hatchback I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 55 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Mgane 1.6 RT Hatchback I wynosi 75 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 170 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 12,9 s. Silnik RENAULT Mgane 1.6 RT Hatchback I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1598 cm3.

Cały układ napędowy RENAULT Mgane 1.6 RT Hatchback I osiąga moment obrotowy 130 Nm. RENAULT Mgane 1.6 RT Hatchback I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Mgane 1.6 RT Hatchback I to benzyna.

Warto nadmienić, że RENAULT Mgane 1.6 RT Hatchback I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1210 litrów. Wymiary samochodu: 4129 mm długości, 1699 mm szerokości, 1420 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Mgane 1.6 RT Hatchback I 75KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(4 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania RENAULT Mgane 1.6 RT Hatchback I 75KM (benzyna)

Spalanie w jeździe miejskiej 9,0 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 5,2 l/100km

Dane techniczne RENAULT Mgane 1.6 RT Hatchback I 75KM (benzyna)

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 12,9 s
Prędkość maksymalna 170 km/h
Moc 75 KM
Momen obrotowy 130 Nm
Pojemność skokowa silnika 1598 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 60
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Rozmiar opony 175/70 R13
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Mgane 1.6 RT Hatchback I 75KM (benzyna)

Długość 4129 mm
Szerokość 1699 mm
Rozstaw osi 2580 mm
Wysokość 1420 mm
Masa własna 1055 kg
Masa całkowita 1625 kg

Wyposażenie RENAULT Mgane 1.6 RT Hatchback I 75KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lusterka boczne ustawiane elektrycznie 1998 - 1999 Standard (indywidualny)
Airbag - 4 sztuki 1998 - 1999 Standard (indywidualny)
Airbag kierowcy i pasażera 1998 - 1999 Standard
ABS 1997 - 1999 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne 1996 - 1999 Standard (indywidualny)
Zamek centralny 1996 - 1999 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne ustawiane mechanicznie 1996 - 1999 Standard (indywidualny)
Wycieraczka szyby tylnej 1996 - 1999 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 1996 - 1999 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód 1996 - 1999 Standard (indywidualny)

Cena RENAULT Mgane 1.6 RT Hatchback I 75KM (benzyna)

styczeń 1996 - grudzień 1999 50 000 PLN

Zdjęcia RENAULT Mgane 1.6 RT Hatchback I 75KM (benzyna)

RENAULT Megane I hatchback tylny lewy
RENAULT Megane I hatchback przedni prawy
RENAULT Megane I hatchback silver grey przedni lewy
RENAULT Megane I hatchback bordeaux (czerwony ciemny) przedni lewy
RENAULT Megane I hatchback niebieski jasny przedni prawy

Inne wersje generacja-i

RENAULT Megane - Wiadomości

Renault Megane R.S. Trophy-R wycenione. Limitowany hothatch za prawie ćwierć miliona
Renault Megane R.S. to sportowiec z prawdziwego zdarzenia. A jak w nazwie pojawia się Trophy-R, a pod maską trzystukonny motor, to tym trudniej przejść obok niego bez zainteresowania. Zwłaszcza, że topowy francuski sportowiec jest limitowany - powstało tylko 500 sztuk tego modelu.

Opinie Moto.pl: VW Golf GTI TCR vs. Renault Megane RS - porównanie. Tak się powinno robić hot hatche!
Zadebiutowały stosunkowo niedawno. Mają zbliżoną moc, napęd na przednią oś i bardzo dobre właściwości trakcyjne. Mimo tego, na co dzień okazują się cechować odmiennymi charakterami. Sprawdzamy naszpikowane emocjami kompakty.

Opinie Moto.pl Renault Megane 1.3 TCe 160 EDC FAP GT Line - zwykły, niezwykły
GT Line to wersja wyposażeniowa oferowana w zestawach z silnikami o mocach 140 lub 160 KM. Zwłaszcza w tej mocniejszej odmianie przypadnie do gustu kierowcom o sportowym zacięciu.

Nowe Megane R.S. Trophy-R z rekordem na Nurburgringu
Renault Megane R.S. Trophy-R zostało nowym rekordzistą hothatchy na niemieckim torze Nurburgring. Choć o najnowszym pocisku francuskiej marki nie wiadomo wszystkiego to już wiemy, że dotychczasowy lider, Honda Type R, musiał ustąpić.