RENAULT Megane Hatchback

RENAULT Megane Hatchback

RENAULT Megane Hatchback

Model jest produkowany od roku 1996 do dziś. W tym czasie powstało 13 generacji tego modelu. RENAULT Megane Hatchback to klasa niższa średnia samochodów osobowych. Cena nowego modelu RENAULT Megane Hatchback to od 35 819 do 176 900 PLN.

Moc maksymalna wynosi od 47 do 221 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc modelu RENAULT Megane Hatchback wynosi od 65 do 300 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi od 160 do 255 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje od 6,0 do 16,5 s. Silnik RENAULT Megane Hatchback jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności od 1197 do 1998 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Megane Hatchback przypadają od 2 do 4 zaworów.

Cały układ napędowy RENAULT Megane Hatchback osiąga moment obrotowy od 98 do 400 Nm. RENAULT Megane Hatchback posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Megane Hatchback to benzyna, benzyna/gaz lub diesel.

Średnie spalanie RENAULT Megane Hatchback w zależności od wersji silnika, waha się od 3,3 do 9,0 l na 100km. Warto nadmienić, że RENAULT Megane Hatchback posiada od 3 do 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą od 405 do 1258 litrów. Wymiary samochodu: od 4129 do 4372 mm długości, od 1698 do 1874 mm szerokości, od 1420 do 1471 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Megane Hatchback

Ocena ogólna:
(42 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Generacje RENAULT Megane Hatchback

Zdjęcia RENAULT Megane Hatchback

RENAULT Megane - Wiadomości

Renault wprowadza do sprzedaży hybrydy. W trzech najważniejszych modelach - i to dobry ruch
Na prezentacji przedstawiciele Renault kilkukrotnie podkreślali innowacyjność swojego układu hybrydowego i jego bliskie związki z Formułą 1. Tak naprawdę, to nieważne. Ważne, że hybrydy sprawnie działają, a trafią na pokład najpopularniejszych modeli producenta.

Czy to ostatnia generacja Renault Megane? Tak twierdzi jeden z wiceprezesów
Być może niedługo pożegnamy się z klasycznym kompaktowym modelem francuskiego producenta. Szef projektantów Renault Laurens van den Acker zdradził tygodnikowi Auto Express, że w koncernie zastanawiają się, czy jego produkcja ma sens.