RENAULT Clio 1.2 Enegry TCe Limited EDC Kombi IV Grandtour II 118KM

RENAULT Clio 1.2 Enegry TCe Limited EDC Kombi IV Grandtour II 118KM (benzyna) (2016 - 2018)

RENAULT Clio 1.2 Enegry TCe Limited EDC Kombi IV Grandtour II 118KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2016 do 2018 roku. RENAULT Clio 1.2 Enegry TCe Limited EDC Kombi IV Grandtour II to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 87 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Clio 1.2 Enegry TCe Limited EDC Kombi IV Grandtour II wynosi 118 KM. Silnik RENAULT Clio 1.2 Enegry TCe Limited EDC Kombi IV Grandtour II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1197 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Clio 1.2 Enegry TCe Limited EDC Kombi IV Grandtour II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Clio 1.2 Enegry TCe Limited EDC Kombi IV Grandtour II osiąga moment obrotowy 205 Nm. RENAULT Clio 1.2 Enegry TCe Limited EDC Kombi IV Grandtour II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Clio 1.2 Enegry TCe Limited EDC Kombi IV Grandtour II to benzyna.

Warto nadmienić, że RENAULT Clio 1.2 Enegry TCe Limited EDC Kombi IV Grandtour II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4267 mm długości, 1732 mm szerokości, 1475 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Clio 1.2 Enegry TCe Limited EDC Kombi IV Grandtour II 118KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne RENAULT Clio 1.2 Enegry TCe Limited EDC Kombi IV Grandtour II 118KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 118 KM
Momen obrotowy 205 Nm
Pojemność skokowa silnika 1197 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Clio 1.2 Enegry TCe Limited EDC Kombi IV Grandtour II 118KM (benzyna)

Długość 4267 mm
Szerokość od 1732 mm do 1945 mm
Rozstaw osi 2589 mm
Wysokość 1475 mm
Masa własna 1199 kg
Masa całkowita 1705 kg

Wyposażenie RENAULT Clio 1.2 Enegry TCe Limited EDC Kombi IV Grandtour II 118KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lusterka boczne regulowane elektrycznie i podgrzewane 2016 - obecnie Standard (indywidualny)
Światła do jazdy dziennej LED (diodowe) 2016 - obecnie Standard (indywidualny)
Felgi wzór Akhiro 16 - dopłata 2016 - obecnie Standard (indywidualny)
Lakier metalik 2018 Standard (w pakiecie) 2 000 PLN
Lakier uni 2018 Standard (indywidualny)
Lakier metalik specjalny 2018 Standard (w pakiecie) 2 200 PLN
Dostęp do usług interaktywnych 2018 Standard
Koło zapasowe - dojazdowe NM 2018 Standard (indywidualny)
Radio CD/MP3 4x20 W z multimedialnym ekranem dotykowym, systemem bluetooth, USB/AUX 2018 Standard
Felgi aluminiowe 17 z ogumieniem 2018 Standard

Ceny RENAULT Clio 1.2 Enegry TCe Limited EDC Kombi IV Grandtour II 118KM (benzyna)

styczeń 2018 - kwiecień 2018 67 000 PLN
styczeń 2017 - grudzień 2017 65 900 PLN
lipiec 2016 - grudzień 2016 65 400 PLN

Zdjęcia RENAULT Clio 1.2 Enegry TCe Limited EDC Kombi IV Grandtour II 118KM (benzyna)

RENAULT Clio IV Grandtour II kombi czerwony jasny przedni prawy
RENAULT Clio IV Grandtour II kombi tablica rozdzielcza

Inne wersje iv-grandtour-generacja-ii

RENAULT Clio - Wiadomości

Opinie Moto.pl: Renault Clio 1.3 TCe. Odmłodzony przebój z najmocniejszym silnikiem
To czołówka nie tylko polskiej sceny. Clio nie ma sobie równych też w Europie, gdzie jeszcze w 2018 było najlepiej sprzedającym się modelem segmentu B. Kilka miesięcy temu zadebiutowała piąta generacja. Dojrzalsza i z ciekawszymi gadżetami, choć nie bez wad.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.

Opinie Moto.pl: Renault Clio Intens TCe 100. Ogromne zaskoczenie
Dawno żaden samochód nie zaskoczył nas tak bardzo jak miejskie Renault. Clio jeszcze nigdy nie było tak wszechstronnym i dopracowanym samochodem. Imponuje zwłaszcza wykonanie wnętrza, które dystansuje wszystkich rywali. Nawet tych z klasy premium.

Kolejny rok w Europie dla VW Golfa? Po 9 miesiącach ma ogromną przewagę
Firma analityczna JATO podsumowała trzy pierwsze kwartały 2019 na europejskim rynku. I obyło się bez niespodzianek - VW Golf pewnie zmierza po tytuł europejskiego numeru 1 kolejny rok z rzędu.

Znamy oficjalną cenę nowego Renault Clio - cennik od 46 900 zł
Nowe Renault Clio ma być bardziej przestronne od poprzednika i dopracowanie pod wieloma względami. Marka właśnie opublikowała polski cennik. Francuskiego mieszczucha kupimy już za 46 900 zł, jednak kolejna wersja jest prawie 10 tys. zł droższa.