RENAULT Clio 1.2 Enegry TCe Limited 2018 Kombi IV Grandtour II 118KM

RENAULT Clio 1.2 Enegry TCe Limited 2018 Kombi IV Grandtour II 118KM (benzyna) (2018)

RENAULT Clio 1.2 Enegry TCe Limited 2018 Kombi IV Grandtour II 118KM (benzyna)

Wersja była produkowana w 2018 roku. RENAULT Clio 1.2 Enegry TCe Limited 2018 Kombi IV Grandtour II to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 87 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Clio 1.2 Enegry TCe Limited 2018 Kombi IV Grandtour II wynosi 118 KM. Silnik RENAULT Clio 1.2 Enegry TCe Limited 2018 Kombi IV Grandtour II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1197 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Clio 1.2 Enegry TCe Limited 2018 Kombi IV Grandtour II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Clio 1.2 Enegry TCe Limited 2018 Kombi IV Grandtour II osiąga moment obrotowy 205 Nm. RENAULT Clio 1.2 Enegry TCe Limited 2018 Kombi IV Grandtour II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Clio 1.2 Enegry TCe Limited 2018 Kombi IV Grandtour II to benzyna.

Warto nadmienić, że RENAULT Clio 1.2 Enegry TCe Limited 2018 Kombi IV Grandtour II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4267 mm długości, 1732 mm szerokości, 1475 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Clio 1.2 Enegry TCe Limited 2018 Kombi IV Grandtour II 118KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne RENAULT Clio 1.2 Enegry TCe Limited 2018 Kombi IV Grandtour II 118KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 118 KM
Momen obrotowy 205 Nm
Pojemność skokowa silnika 1197 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Clio 1.2 Enegry TCe Limited 2018 Kombi IV Grandtour II 118KM (benzyna)

Długość 4267 mm
Szerokość od 1732 mm do 1945 mm
Rozstaw osi 2589 mm
Wysokość 1475 mm
Masa własna 980 kg
Masa całkowita 1563 kg

Wyposażenie RENAULT Clio 1.2 Enegry TCe Limited 2018 Kombi IV Grandtour II 118KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Felgi wzór Akihiro 16 - dopłata 2018 - obecnie Standard (indywidualny)
Dach panoramiczny, stały 2018 - obecnie Standard
System wspomagania parkowania tyłem 2018 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 000 PLN
Kamera cofania 2018 - obecnie Standard
Instalacja gazowa LPG 2018 Standard
ABS 2018 Standard (indywidualny)
Lakier metalik 2018 Standard (w pakiecie) 2 000 PLN
ASR - system zapobiegający poślizgowi kół podczas przyspieszania 2018 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 2018 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne ustawiane elektrycznie 2018 Standard

Cena RENAULT Clio 1.2 Enegry TCe Limited 2018 Kombi IV Grandtour II 118KM (benzyna)

maj 2018 - wrzesień 2018 61 100 PLN

Zdjęcia RENAULT Clio 1.2 Enegry TCe Limited 2018 Kombi IV Grandtour II 118KM (benzyna)

brak zdjęć

Inne wersje iv-grandtour-generacja-ii

RENAULT Clio - Wiadomości

Tak zmieniło się Renault Clio - prześwietlamy nową generację francuskiego mieszczucha
Kilka miesięcy temu zadebiutowała piąta generacja bestsellerowego modelu Renault. Clio wygląda nowocześniej, ma też bardziej praktyczne wnętrze i paletę nowych jednostek napędowych. Sprawdzamy, co ma do zaoferowania francuski mieszczuch.

Czy nowoczesny samochód do miasta musi być drogi? Sprawdzamy ofertę nowego Renault Clio
Samochody z segmentu B cieszą się dużą popularnością z kilku względów. Dzięki kompaktowym gabarytom świetnie odnajdują się w mieście, są praktyczne w codziennym życiu i niejednokrotnie pozwalają wyrazić siebie poprzez kolory czy nietuzinkowe konfiguracje. Jednym z szykownych przedstawicieli tego segmentu jest nowe Renault Clio, które na dodatek jest bardzo przystępne cenowo.

Nowe Renault Clio ma sporo zalet. Prześwietlamy piątą generację
Choć pod niektórymi względami nowe Renault Clio przypomina poprzednią generację, tego mieszczucha różni sporo rzeczy. Można wręcz zaryzykować stwierdzenie, że nowe Renault Clio to nowa jakość w gamie francuskiego producenta.

Euro NCAP rozbiło w zeszłym roku wiele aut i wybrało najbezpieczniejsze. Tesla i Niemcy na czele
Podsumowanie roku 2019 Euro NCAP zdominowały samochody Tesli Motors oraz modele niemieckich producentów klasy premium. Nagrodę "najbezpieczniejszy w klasie" udało się także zgarnąć Japończykom i Francuzom, choć ci musieli się podzielić tytułem z Audi.

Renault Clio E-Tech i Captur E-Tech. Francuzi pokazali hybrydy, jedna przejedzie 50 km na samym prądzie
E-Tech w miejskich Renault będzie oznaczać wersje hybrydowe. W przypadku Clio E-Tech mówimy o klasycznej hybrydzie, a w Captur E-Tech to hybryda typy plug-in.