RENAULT Clio 1.2 Enegry TCe Limited 2018 Kombi IV Grandtour II 118KM

RENAULT Clio 1.2 Enegry TCe Limited 2018 Kombi IV Grandtour II 118KM (benzyna) (2018)

RENAULT Clio 1.2 Enegry TCe Limited 2018 Kombi IV Grandtour II 118KM (benzyna)

Wersja była produkowana w 2018 roku. RENAULT Clio 1.2 Enegry TCe Limited 2018 Kombi IV Grandtour II to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 87 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Clio 1.2 Enegry TCe Limited 2018 Kombi IV Grandtour II wynosi 118 KM. Silnik RENAULT Clio 1.2 Enegry TCe Limited 2018 Kombi IV Grandtour II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1197 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Clio 1.2 Enegry TCe Limited 2018 Kombi IV Grandtour II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Clio 1.2 Enegry TCe Limited 2018 Kombi IV Grandtour II osiąga moment obrotowy 205 Nm. RENAULT Clio 1.2 Enegry TCe Limited 2018 Kombi IV Grandtour II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Clio 1.2 Enegry TCe Limited 2018 Kombi IV Grandtour II to benzyna.

Warto nadmienić, że RENAULT Clio 1.2 Enegry TCe Limited 2018 Kombi IV Grandtour II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4267 mm długości, 1732 mm szerokości, 1475 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Clio 1.2 Enegry TCe Limited 2018 Kombi IV Grandtour II 118KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne RENAULT Clio 1.2 Enegry TCe Limited 2018 Kombi IV Grandtour II 118KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 118 KM
Momen obrotowy 205 Nm
Pojemność skokowa silnika 1197 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Clio 1.2 Enegry TCe Limited 2018 Kombi IV Grandtour II 118KM (benzyna)

Długość 4267 mm
Szerokość od 1732 mm do 1945 mm
Rozstaw osi 2589 mm
Wysokość 1475 mm
Masa własna 980 kg
Masa całkowita 1563 kg

Wyposażenie RENAULT Clio 1.2 Enegry TCe Limited 2018 Kombi IV Grandtour II 118KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Felgi wzór Akihiro 16 - dopłata 2018 - obecnie Standard (indywidualny)
Dach panoramiczny, stały 2018 - obecnie Standard
System wspomagania parkowania tyłem 2018 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 000 PLN
Kamera cofania 2018 - obecnie Standard
Lakier metalik specjalny 2018 Standard (w pakiecie) 2 200 PLN
Instalacja radiowa 2018 Standard (indywidualny)
Tapicerka materiałowa 2018 Standard (indywidualny)
Relingi dachowe, chromowane 2018 Standard (indywidualny)
Felgi stalowe 15 z ogumieniem 2018 Standard
Szyby boczne tylne dodatkowo przyciemniane 2018 Standard (indywidualny)

Cena RENAULT Clio 1.2 Enegry TCe Limited 2018 Kombi IV Grandtour II 118KM (benzyna)

maj 2018 - wrzesień 2018 61 100 PLN

Zdjęcia RENAULT Clio 1.2 Enegry TCe Limited 2018 Kombi IV Grandtour II 118KM (benzyna)

brak zdjęć

Inne wersje iv-grandtour-generacja-ii

RENAULT Clio - Wiadomości

Samochód numer 1 w Europie? Każdy odpowie "Golf". I się pomyli, bo mamy nowego lidera
Luty przyniósł sporą niespodziankę. Jak do tej pory wyglądały europejskie statystyki sprzedaży? VW Golf i długo nic. W zeszłym miesiącu dotychczasowy dominator musiał jednak uznać wyższość miejskiego modelu z Francji.

Euro NCAP rozbiło w zeszłym roku wiele aut i wybrało najbezpieczniejsze. Tesla i Niemcy na czele
Podsumowanie roku 2019 Euro NCAP zdominowały samochody Tesli Motors oraz modele niemieckich producentów klasy premium. Nagrodę "najbezpieczniejszy w klasie" udało się także zgarnąć Japończykom i Francuzom, choć ci musieli się podzielić tytułem z Audi.

Renault Clio E-Tech i Captur E-Tech. Francuzi pokazali hybrydy, jedna przejedzie 50 km na samym prądzie
E-Tech w miejskich Renault będzie oznaczać wersje hybrydowe. W przypadku Clio E-Tech mówimy o klasycznej hybrydzie, a w Captur E-Tech to hybryda typy plug-in.

Opinie Moto.pl: Renault Clio 1.3 TCe. Odmłodzony przebój z najmocniejszym silnikiem
To czołówka nie tylko polskiej sceny. Clio nie ma sobie równych też w Europie, gdzie jeszcze w 2018 było najlepiej sprzedającym się modelem segmentu B. Kilka miesięcy temu zadebiutowała piąta generacja. Dojrzalsza i z ciekawszymi gadżetami, choć nie bez wad.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.