RENAULT Clio 1.2 16V Life Kombi IV Grandtour II 73KM (benzyna) (2016 - 2018)

RENAULT Clio 1.2 16V Life Kombi IV Grandtour II 73KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2016 do 2018 roku. RENAULT Clio 1.2 16V Life Kombi IV Grandtour II to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 54 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Clio 1.2 16V Life Kombi IV Grandtour II wynosi 73 KM. Silnik RENAULT Clio 1.2 16V Life Kombi IV Grandtour II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1149 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Clio 1.2 16V Life Kombi IV Grandtour II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Clio 1.2 16V Life Kombi IV Grandtour II osiąga moment obrotowy 107 Nm. RENAULT Clio 1.2 16V Life Kombi IV Grandtour II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Clio 1.2 16V Life Kombi IV Grandtour II to benzyna.

Warto nadmienić, że RENAULT Clio 1.2 16V Life Kombi IV Grandtour II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4267 mm długości, 1732 mm szerokości, 1475 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Clio 1.2 16V Life Kombi IV Grandtour II 73KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(6 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne RENAULT Clio 1.2 16V Life Kombi IV Grandtour II 73KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 73 KM
Momen obrotowy 107 Nm
Pojemność skokowa silnika 1149 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Clio 1.2 16V Life Kombi IV Grandtour II 73KM (benzyna)

Długość 4267 mm
Szerokość od 1732 mm do 1945 mm
Rozstaw osi 2589 mm
Wysokość 1475 mm
Masa własna 980 kg
Masa całkowita 1563 kg

Wyposażenie RENAULT Clio 1.2 16V Life Kombi IV Grandtour II 73KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Tapicerka materiałowa 2018 - obecnie Standard (indywidualny)
Lakier metalik specjalny GT/RS 2018 - obecnie Standard
Pakiet Techno Prermium DAB 2018 - obecnie Standard
Lusterka boczne regulowane elektrycznie i podgrzewane 2016 - obecnie Standard (indywidualny)
Światła do jazdy dziennej LED (diodowe) 2016 - obecnie Standard (indywidualny)
Felgi wzór Akhiro 16 - dopłata 2016 - obecnie Standard
Lakier metalik 2018 Standard (w pakiecie) 2 000 PLN
Lakier uni 2018 Standard (indywidualny)
Lakier metalik specjalny 2018 Standard (w pakiecie) 2 200 PLN
Lakier uni specjalny 2018 Standard (w pakiecie) 950 PLN

Ceny RENAULT Clio 1.2 16V Life Kombi IV Grandtour II 73KM (benzyna)

listopad 2018 - obecnie 46 500 PLN
styczeń 2018 - lipiec 2018 45 500 PLN
styczeń 2017 - grudzień 2017 45 400 PLN
lipiec 2016 - grudzień 2016 44 900 PLN

Zdjęcia RENAULT Clio 1.2 16V Life Kombi IV Grandtour II 73KM (benzyna)

RENAULT Clio IV Grandtour II kombi czerwony jasny przedni prawy
RENAULT Clio IV Grandtour II kombi tablica rozdzielcza

Inne wersje iv-grandtour-generacja-ii

RENAULT Clio - Wiadomości

Samochód numer 1 w Europie? Każdy odpowie "Golf". I się pomyli, bo mamy nowego lidera
Luty przyniósł sporą niespodziankę. Jak do tej pory wyglądały europejskie statystyki sprzedaży? VW Golf i długo nic. W zeszłym miesiącu dotychczasowy dominator musiał jednak uznać wyższość miejskiego modelu z Francji.

Euro NCAP rozbiło w zeszłym roku wiele aut i wybrało najbezpieczniejsze. Tesla i Niemcy na czele
Podsumowanie roku 2019 Euro NCAP zdominowały samochody Tesli Motors oraz modele niemieckich producentów klasy premium. Nagrodę "najbezpieczniejszy w klasie" udało się także zgarnąć Japończykom i Francuzom, choć ci musieli się podzielić tytułem z Audi.

Renault Clio E-Tech i Captur E-Tech. Francuzi pokazali hybrydy, jedna przejedzie 50 km na samym prądzie
E-Tech w miejskich Renault będzie oznaczać wersje hybrydowe. W przypadku Clio E-Tech mówimy o klasycznej hybrydzie, a w Captur E-Tech to hybryda typy plug-in.

Opinie Moto.pl: Renault Clio 1.3 TCe. Odmłodzony przebój z najmocniejszym silnikiem
To czołówka nie tylko polskiej sceny. Clio nie ma sobie równych też w Europie, gdzie jeszcze w 2018 było najlepiej sprzedającym się modelem segmentu B. Kilka miesięcy temu zadebiutowała piąta generacja. Dojrzalsza i z ciekawszymi gadżetami, choć nie bez wad.