RENAULT Clio 1.5 dCi Expression Kombi IV Grandtour I 75KM

RENAULT Clio 1.5 dCi Expression Kombi IV Grandtour I 75KM (diesel) (2013)

RENAULT Clio 1.5 dCi Expression Kombi IV Grandtour I 75KM (diesel)

Wersja była produkowana w 2013 roku. RENAULT Clio 1.5 dCi Expression Kombi IV Grandtour I to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 55 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Clio 1.5 dCi Expression Kombi IV Grandtour I wynosi 75 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 168 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 14,3 s. Silnik RENAULT Clio 1.5 dCi Expression Kombi IV Grandtour I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1461 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Clio 1.5 dCi Expression Kombi IV Grandtour I przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Clio 1.5 dCi Expression Kombi IV Grandtour I osiąga moment obrotowy 200 Nm. RENAULT Clio 1.5 dCi Expression Kombi IV Grandtour I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Clio 1.5 dCi Expression Kombi IV Grandtour I to diesel.

Średnie spalanie RENAULT Clio 1.5 dCi Expression Kombi IV Grandtour I wynosi około 3,6 l na 100km. Warto nadmienić, że RENAULT Clio 1.5 dCi Expression Kombi IV Grandtour I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1380 litrów. Wymiary samochodu: 4267 mm długości, 1732 mm szerokości, 1445 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Clio 1.5 dCi Expression Kombi IV Grandtour I 75KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania RENAULT Clio 1.5 dCi Expression Kombi IV Grandtour I 75KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 3,6 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 4,3 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 3,2 l/100km

Dane techniczne RENAULT Clio 1.5 dCi Expression Kombi IV Grandtour I 75KM (diesel)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 14,3 s
Prędkość maksymalna 168 km/h
Moc 75 KM
Momen obrotowy 200 Nm
Pojemność skokowa silnika 1461 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 45
Emisja CO2 95
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Rozmiar opony 185/65 R15 88T
Rozmiar felgi R15
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Clio 1.5 dCi Expression Kombi IV Grandtour I 75KM (diesel)

Długość 4267 mm
Szerokość od 1732 mm do 1945 mm
Rozstaw osi 2589 mm
Wysokość 1445 mm
Masa własna 1119 kg
Masa całkowita 1703 kg

Wyposażenie RENAULT Clio 1.5 dCi Expression Kombi IV Grandtour I 75KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 2013 Standard (indywidualny)
Lakier metalik 2013 Standard (w pakiecie) 1 800 PLN
Klimatyzacja automatyczna 2013 Standard
ASR - system zapobiegający poślizgowi kół podczas przyspieszania 2013 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 2013 Standard (indywidualny)
4/5 zagłówki 2013 Standard (indywidualny)
Kolumna kierownicy z mech. regulacją położenia 2013 Standard (indywidualny)
Tylne oparcie składane, dzielone 2013 Standard (indywidualny)
Lakier uni 2013 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja manualna 2013 Standard

Cena RENAULT Clio 1.5 dCi Expression Kombi IV Grandtour I 75KM (diesel)

luty 2013 - październik 2013 56 450 PLN

Zdjęcia RENAULT Clio 1.5 dCi Expression Kombi IV Grandtour I 75KM (diesel)

Inne wersje iv-grandtour-generacja-i

RENAULT Clio - Wiadomości

Samochód numer 1 w Europie? Każdy odpowie "Golf". I się pomyli, bo mamy nowego lidera
Luty przyniósł sporą niespodziankę. Jak do tej pory wyglądały europejskie statystyki sprzedaży? VW Golf i długo nic. W zeszłym miesiącu dotychczasowy dominator musiał jednak uznać wyższość miejskiego modelu z Francji.

Euro NCAP rozbiło w zeszłym roku wiele aut i wybrało najbezpieczniejsze. Tesla i Niemcy na czele
Podsumowanie roku 2019 Euro NCAP zdominowały samochody Tesli Motors oraz modele niemieckich producentów klasy premium. Nagrodę "najbezpieczniejszy w klasie" udało się także zgarnąć Japończykom i Francuzom, choć ci musieli się podzielić tytułem z Audi.

Renault Clio E-Tech i Captur E-Tech. Francuzi pokazali hybrydy, jedna przejedzie 50 km na samym prądzie
E-Tech w miejskich Renault będzie oznaczać wersje hybrydowe. W przypadku Clio E-Tech mówimy o klasycznej hybrydzie, a w Captur E-Tech to hybryda typy plug-in.