RENAULT Clio 1.5 dCi Energy Intens+ Kombi IV Grandtour I 90KM

RENAULT Clio 1.5 dCi Energy Intens+ Kombi IV Grandtour I 90KM (diesel) (2015)

RENAULT Clio 1.5 dCi Energy Intens+ Kombi IV Grandtour I 90KM (diesel)

Wersja była produkowana w 2015 roku. RENAULT Clio 1.5 dCi Energy Intens+ Kombi IV Grandtour I to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 66 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Clio 1.5 dCi Energy Intens+ Kombi IV Grandtour I wynosi 90 KM. Silnik RENAULT Clio 1.5 dCi Energy Intens+ Kombi IV Grandtour I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1461 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Clio 1.5 dCi Energy Intens+ Kombi IV Grandtour I przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Clio 1.5 dCi Energy Intens+ Kombi IV Grandtour I osiąga moment obrotowy 220 Nm. RENAULT Clio 1.5 dCi Energy Intens+ Kombi IV Grandtour I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Clio 1.5 dCi Energy Intens+ Kombi IV Grandtour I to diesel.

Warto nadmienić, że RENAULT Clio 1.5 dCi Energy Intens+ Kombi IV Grandtour I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1380 litrów. Wymiary samochodu: 4267 mm długości, 1732 mm szerokości, 1445 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Clio 1.5 dCi Energy Intens+ Kombi IV Grandtour I 90KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne RENAULT Clio 1.5 dCi Energy Intens+ Kombi IV Grandtour I 90KM (diesel)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 90 KM
Momen obrotowy 220 Nm
Pojemność skokowa silnika 1461 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Clio 1.5 dCi Energy Intens+ Kombi IV Grandtour I 90KM (diesel)

Długość 4267 mm
Szerokość od 1732 mm do 1945 mm
Rozstaw osi 2589 mm
Wysokość 1445 mm
Masa własna 1121 kg
Masa całkowita 1711 kg

Wyposażenie RENAULT Clio 1.5 dCi Energy Intens+ Kombi IV Grandtour I 90KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Instalacja gazowa LPG 2015 Standard
ABS 2015 Standard (indywidualny)
Lakier metalik 2015 Standard (w pakiecie) 1 900 PLN
Klimatyzacja automatyczna 2015 Standard
ASR - system zapobiegający poślizgowi kół podczas przyspieszania 2015 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 2015 Standard (indywidualny)
4/5 zagłówki 2015 Standard (indywidualny)
Kolumna kierownicy z mech. regulacją położenia 2015 Standard (indywidualny)
Tylne oparcie składane, dzielone 2015 Standard (indywidualny)
Lakier uni 2015 Standard (indywidualny)

Cena RENAULT Clio 1.5 dCi Energy Intens+ Kombi IV Grandtour I 90KM (diesel)

kwiecień 2015 - czerwiec 2015 66 600 PLN

Zdjęcia RENAULT Clio 1.5 dCi Energy Intens+ Kombi IV Grandtour I 90KM (diesel)

Inne wersje iv-grandtour-generacja-i

RENAULT Clio - Wiadomości

Samochód numer 1 w Europie? Każdy odpowie "Golf". I się pomyli, bo mamy nowego lidera
Luty przyniósł sporą niespodziankę. Jak do tej pory wyglądały europejskie statystyki sprzedaży? VW Golf i długo nic. W zeszłym miesiącu dotychczasowy dominator musiał jednak uznać wyższość miejskiego modelu z Francji.

Euro NCAP rozbiło w zeszłym roku wiele aut i wybrało najbezpieczniejsze. Tesla i Niemcy na czele
Podsumowanie roku 2019 Euro NCAP zdominowały samochody Tesli Motors oraz modele niemieckich producentów klasy premium. Nagrodę "najbezpieczniejszy w klasie" udało się także zgarnąć Japończykom i Francuzom, choć ci musieli się podzielić tytułem z Audi.

Renault Clio E-Tech i Captur E-Tech. Francuzi pokazali hybrydy, jedna przejedzie 50 km na samym prądzie
E-Tech w miejskich Renault będzie oznaczać wersje hybrydowe. W przypadku Clio E-Tech mówimy o klasycznej hybrydzie, a w Captur E-Tech to hybryda typy plug-in.

Opinie Moto.pl: Renault Clio 1.3 TCe. Odmłodzony przebój z najmocniejszym silnikiem
To czołówka nie tylko polskiej sceny. Clio nie ma sobie równych też w Europie, gdzie jeszcze w 2018 było najlepiej sprzedającym się modelem segmentu B. Kilka miesięcy temu zadebiutowała piąta generacja. Dojrzalsza i z ciekawszymi gadżetami, choć nie bez wad.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.